Szukaj

Lista ocen Ford Kuga II (45) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 34 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Łukasz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Tu też raczej tylko i aż czwórka. Mam zwykłą wersję (choć wyposażenie Titanium), a nie ST Line, a przez to mam zwykłe zawieszenie, nieobniżone i nieutwardzone, co oczywiście daje większy komfort, ale również i większe bujanie na drodze, w tym zwłaszcza na gwałtowniejszych zakrętach. W ST line (jechałem w ramach jazd próbnych) rzeczywiście auto trzyma się drogi jak niejeden hatchback, zaś w każdej innej (cywilnej) wersji jest już gorzej. Ale...
4,0
~Fji
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Jak dla mnie mogło by być bardziej miękko. Może to wina 18 calowych kół ale fakt że na dziurach trochę trzęsie. Auto prowadzi się pewnie i czuć że drogi trzyma się doskonale ale wolał bym wozić rodzinę na bardziej miękkim zawieszeniu. To co piszą niektórzy że buja, nurkuje czy coś, to kłamstwa. Jak ktoś uważa że buja i nurkuje to polecam jazdę ix35 - tamten to dopiero buja. Także podsumowując auto jest pewne zwinne i świetnie się prowadzi ale...
5,0
~Betoniary
Ford Kuga II
SUV 2.0 TDCi 150KM 110kW
Komfort jazdy jest wspaniały. Jak to w fordzie, wielowahaczowe zawieszenie, zawsze na najwyższym poziomie. Dobrze trzyma się to drogi, nie buja, a jednocześnie pozwala podróżować bezproblemowo do 1000 km bez bólu pleców i zada. Bardzo fajny system dołączania 4x4 - zawsze wyjechał z każdego błota, śniegu i piachu. Bardzo dzielny. Prześwit trochę wyższy zatem można było spokojnie atakować krawężniki i objechać korek leśnym traktem.
5,0
~ZenW57
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 176KM 129kW
Jak chyba każdy współczesny Ford można go lubić lub nie ale o zawieszeniu trudno coś złego napisać. Bardzo często na zderzaku mam (taki styl jazdy w naszym kraju - niestety!) inny samochód do czasu najbliższego zakrętu (im ciaśniejszy tym lepiej). Ja z tego zakrętu wyjeżdżam a dopiero po 20-30 metrach mój prześladowca. Zaznaczam, że jadę zgodnie z obowiązującymi ograniczeniach prędkości.
5,0
~Jurek
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Poprzednia Kuga elegancko resorowała . Ta jest jeszcze lepsza choć większa . jest elastyczna ale wystarczająco komfortowa . W zakręty bez żadnych obaw można wjechać szybko . mam napęd tylko na przód traktuję to auto jak wysoko zawieszoną osobówkę , w teren się nie zapuszczam. duży rozmiar kół nawet po dziurach niewiele się czuje . mialem parę fordów robią autentycznie super zawieszenia . Dla mnie brawo ...
4,0
~vpw
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 180KM 132kW
Przyjemny. To nie to co w Focusie ale jednak ford umiał przynajmniej nie popsuć tego elementu. Elastyczny, daje w miarę dużą pewność jazdy i kontroli nad samochodem. Myślę, że tylko układ kierowniczy z elektrycznym wspomaganiem psuje przyjemność z jazdy, bo trudno jest poczuć skręt i zrozumieć co się z kołami dzieje. Pierwsze śniegi za mną i przyjemność napędu 4x4 jest spora.
5,0
~Jarek
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 182KM 134kW
Układ jezdny uważam, że jest super. To jeden z większych plusów tego samochodu. Świetnie trzyma się w zakrętach mimo tego, że auto dosyć wysokie. Prowadzi się bardzo pewnie. Nierówności nie przenoszą się zbytnio na kierownicę a jednocześnie czuje się, że jast pełna kontrola nad samochodem.
4,0
~P_Bartosz
Ford Kuga II
SUV Facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW
Kuga, jak na SUV'a, rewelacyjnie się prowadzi. Szybkie łuki pokonuje bez "pokładania" się na asfalt, układ kierowniczy jest bardzo przewidywalny, nie mamy wrażenia, że auto pływa. To na prawdę mocny element tego auta. Dodatkowo zawieszenie bardzo dobrze wybiera nierówności i pracuje bez zbędnych hałasów.
4,0
~jerni
Ford Kuga II
SUV 1.6 EcoBoost 150KM 110kW
Podczas pokonywania progów zwalniających z tylnego zawieszenia słychać nieprzyjemny pojedynczy huk, na dziurawej drodze tego zjawiska nie ma. Słabo czuć co się z kołami dzieje na szybko pokonywanych zakrętach - ale trzyma się drogi lepiej niż bym się spodziewał (wiele osobówek mogło by się uczyć od forda).
Dziennik kosztów dla Ford Kuga II
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
7,5
l/100km
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~auriga
Ford Kuga II
SUV 2.0 Duratorq TDCi 140KM 103kW
Dobra precyzja prowadzenia, bardzo dobre wyczucie drogi, małe przechyły na zakrętach - to podstawa bezpiecznego pokonywania zakrętów. Końcową ocenę zaniża komfort resorowania - tu moim zdaniem słabo, plomby może i nie wypadają ale trzęsie solidnie a i hałasuje ponad przeciętnie.
Ford Kuga II