Autko do delikatnej jazdy chyba ze kogos stac na ciagle naprawy, fatalnie zaprojektowane przeniesienie tak duzej mocy na uklad jezdny, nie wytrzymuja podzespoly,wiekszosc niestety z Fiesty, hamulce obok skrzyni i półosiek i przegubow uwazam za druga najwieksza porazke Forda. Autko wyglada jednak swietnie zwraca uwage, a stylistyka jedyna w swojej klasie. Dobra rada - sprzedac zanim stuknie 100 tys.
Wrażenia
4,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
fatalnie, wytrzymuje tylko 150 tys. porazka forda
2,0
Układ jezdny
pólośki, krzyzaki, przeguby...za slabe... hamulce tarczowe przod-za mala powierzchnia przez co za bardzo sie grzeja i nie odprowadzaja ciepla ciagle "falowanie" tarcz
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tylko dla kierowcy i pasazera
2,0
Wyciszenie
masa tzw. brzęczków, ciagle trzaski
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie dotyczy napraw z ktorymi nie raz sam ASO nie potrafi sobie poradzic
2,0
Stosunek jakość/cena
Cena jak na autko sportowe nie jest duza, ale slowo sportowe nie znajduje pokrycia w jakosci duzo odbiegajacej od sportowej co dla mnie oznacza przede wszystkim nie tylko osiagi ale wytrzymalosc i stabilnosc pracy w utrudnionych warunkach czy w wysokim zakresie obrotow. I jeszcze jedno...niestety autko fabrycznie osiaga tylko moc 118 KM a nie 125 KM jak twierdzi Ford, polecam sprawdzic sobie na hamowni chociaz to przykre doznanie.