Szukaj

Ocena kierowcy - Ford S-Max I Van Facelifting

Generalnie Zasowolony, 12 lat temu
Silnik 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW 2010-2015 - Oceń swoje auto
4,62
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Naprawdę bardzo dobry samochód.
5,0
Całokształt
Świetny samochód na długie, rodzinne wypady. Taki miał być
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to turbodiesel. Zaczyna leniwie ale od 3 biegu zaczyna ciągnąć. Benzyniak, który zostawił cię na światłach i właśnie fetuje zwycięstwo, po chwili zaczyna orientować, że chyba się trochę z tym pospieszył. W trasie czy na autostradzie - bardzo dobrze. Elastycznie i bez konieczności redukcji przy wyprzedzaniu - 6 bieg wystarczy. Minus za wyraźnie odgłosy pracy przy przyspieszaniu.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjnie, bez haczeń. Biegi wchodzą pewnie i przyjemnie.
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie naprawdę doskonałe. W parze z dość mocnym silnikiem spisuje się bardzo dobrze. Ale trzeba pamiętać, że to ciężki i wysoki samochód - mimo dynamiki do wyścigów się nie nadaje.
Komfort
4,0
Widoczność
Prawie bardzo dobrze. Słupki przednie zasłaniają pole widzenia pod pewnymi kątami - trochę to jednak przeszkadza. Poza tym - panorama w każdą stronę. Do tyłu - gorzej, ale czujniki parkowania pomagają. Kamerka - w zasadzie niepotrzebna.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu i pod ręką. Bez zarzutu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dużo przestrzeni do nagrzania - nie idzie to błyskawicznie. Ale też lepiej, niż się spodziewałem - nawet przy -20C po kilku kilometrach było ciepło
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca, to był jeden z priorytetów przy zakupie. Po prostu doskonale.
4,0
Wyciszenie
Mogłoby być lepiej. Duży samochód to duże pudło akustyczne - Mondeo z takim samym silnikiem jest dużo cichszy. Przy depnięciu - wyraźnie słychać silnik.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nieco lepiej, niż się spodziewałem. Przy codziennej eksploatacji - nieco ponda 7l/100km. W mieście i na autostradzie - raczej bliżej 8
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena katalogowa za wersję Titanium PlatiniumX + dodatki - prawie 15K - to za dużo!!! Ale po negocjacjach - duuży upust. I jestem zadowolony ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko w porządku. Oby tak dalej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
To dopiero rok i 20K km. Odpukać - nic się nie dzieje.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I Van Facelifting 2.0 Duratorq TDCi DPF 163KM 120kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I Van Facelifting