Szukaj

Lista ocen Ford S-Max I Van 2.0 i 16V 145KM 107kW 2006-2010 (14) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Fazabb
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Silnik 2.0 benzyna trzeba wkręcić na obroty żeby dynamicznie pojechać lub wyprzedzić. Do wyprzedzania najlepiej jeszcze redukować chociaż wszystko zależy od sytuacji. Pali dużo jak na swoją moc. Średnio 10.5 latem w cyklu mieszanym a zimą (mieszkam w Finlandii) z oponami z kolcami 10 na trasie po mieście nawet 15-17 litrów na 100km. Za to nagrzewa się szybko i łatwo odpala nawet w duży mróz (-36 dał radę). Niestety mój brał też olej średnio...
4,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
NIe jest to rewelacja,ale do zwykłej jazdy wystarcza. Ideałem byłby 2.5 l ,ale niestety koszty sa niekiedy granicą nie do pokonania. Diesla raczej nie brałem pod uwagę ze względu na droższa eksploatację {oczywiście z wyjątkiem paliwa},wrażenia dżwiekowe,a przede wszystkim na rady mechaników. Nie jeżdże zbyt dużo wiec po co przepłacać.A benzyniaki są ponoć prawie niezawodne w przeciwieństwie do nowoczesnych ropniaków. Byle co i koniec jazdy.19...
4,0
~stanley.247@o2.pl
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Pojawiła się przypadłość , która w tych silnikach czasem występuje. Czyli potrafi nie zapalić od pierwszego razu po krótkim postoju jak jest rozgrzany. Bywa też, że nie wchodzi od razu po uruchomieniu na prawidłowe obroty. Tu z kolei jak zimny. Ale to rzadkie zjawiska i nie są kłopotliwe. Wystarczy po prostu odpalić powtórnie. Oleju spala bardzo mało.
4,0
~MaeStro
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Silnik 140 km wystarczająco radzi sobie z tym autem, jeżeli nie oczekujemy mega przyspieszenia. Jak to w benzynkach bywa, auto lubi większe obroty, aby pokazać dynamikę. Silnik pracuje równo.
3,0
~urzytkownik nie frustrat
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Nie nowa już, ale za to sprawdzona i podobno nieawaryjna jednostka. Bezobsługowa, więc odpadają dodatkowe koszty. Poszaleć się nie da bo mocy nie za wiele.
4,0
~Kuba
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Silnik 2.0 140 KM TDCI jest optymalny - Gwarantuje KOMFORT/PRZYSPIESZENIE/OSIĄGI (chociaż żeby rozpędzić potwora trzeba wachlować lewarkiem)
2,0
~Adir_ERe
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
niby 2.0 i 16V a mocy troszkę za mało, żeby to rozpędzić trzeba go bardzo wysoko kręcić, przez co spala ponad 10-11 na 100km
4,0
~zadowolony
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Na razie jedyna awaria to pęknięty spryskiwacz reflektora. Powoli cewka daje znać że chce iść na emeryturę.
4,0
~Krzychum
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Trochę za słaby jak na tę masę auta i żeby żwawo pojeździć trzeba go wysoko kręcić ale bez przesady.
5,0
~MAXIMUS_00
Ford S-Max I
Van 2.0 i 16V 145KM 107kW
Prosty w swej konstrukcji ale dzieki temu bardzo mało awaryjny
Ford S-Max I Van