Szukaj

Ocena kierowcy - FSO Polonez Caro

Michał, 18 lat temu
Silnik 1.6 76KM 56kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 16 tys. km
FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW 1991-1997 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo łedne autko (5 osobowe). Wszyscy mówią że polonezy to złomy, ja wiem że jest inaczej (chyba, że tylko mi się trafił taki egzemplarz). Silnik wypas ,ale blacha do kitu (w czerwcu miał remont blacharki, od końca listopada stał niejeżdżony w garażu do początku marca i już go zaczyna w niektórych miejscach rdza jeść, ale ja się tym nie przejmuje :)) Kupił go mój ojciec bo potrzebny mu był tani dostawczak, ale przeważnie ja nim jeżdże (mam 18 lat) Bardzo mało się nim jeździ bo od czerwca zrobione ma około 1500km z czego ponad 1000 z ciężkim butem :). Zajebisty i tani woźik, (ma troche wad jak każdy samochód) wszystkim polecam
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik o przebiegu 160 tys. chodzi bardzo dobrze. Bardzo tanie zamienniki na szrocie (cały silnik około 500zł). Silnik rakieta, raz załadowałem na niego 1000 kg i 5 ludzi do kabiny (w dowodzie ładowność 560 kg) i przejechałem tak 3 km i dojechał. Zanim ruszyłem z miejsca myślałem że silnik nie wytrzyma, ale się miło zaskoczyłem :) po dojechaniu na miejsce wszyscy byli w szoku, że silnik wytrzymał i resory nie pękły.(pewnie mi nie wierzycie, sam bym nie uwierzył gdybym nie widział). Wszyscy mówią,ze silniki poloneza są do bani, ja wiem po swoim,że jest inaczej, jak jest pusty to ruszam z piskiem opon :), raz wycisnołem nim 140 km/h
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia bardzo dobra, biegi wchodzą płynnie, wydaje mi się, że lepiej niż w reno megane z 1998 r. bardzo wygodnie jest zamontowany lewarek pod katem.
3,0
Układ jezdny
Bardz mały promień skrętu na poczatku miałem trudnosci, trzeba się przyzwyczaić, po dłuzszym jeżdżeniu truckiem nie mogłem się przyzwyczić do jazdy reno megan
Komfort
3,0
Widoczność
Z przodu dobrze widać, ale z tyłu niewiele. Jak się założy bude to trzeba kozystać z lusterek i też wiele nie widać, ale bez budy można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Duże drzwi, z przodu bardzo dużo miejsca, regolacja kierownicy. Reszta OK
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo durzo miejsca, więcej niż w meganie (5 gwiazdek). Z tyłu jest szeroko mieszczą się 4 osoby, ale wogóle nie ma miejsca na nogi, siedzenia są pod kątem 90 stopni, strasznie niewygodne (2 gwiazdki za to, że szeroko)
3,0
Wyciszenie
Troche słychać silnik, ale przyjemny dzwięk jak ktoś lubi (ja lubię), troche dyfer wyje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeważnie jeżdże na niewielkich odległościach z obciążeniem 600-700 kg (przewaznie jeżdże 1,2,3 żadko wbijam 4 bo nie ma gdzie nawet jak jade na pusto) jak by wyregulować gaz to by palił około 11 do 13 litrów, ale by nie miał kopyta :) a mnie zależy na mocy (raz mi wyszedł 20 litrów), przeważnie 15-16
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze to se można kupić chyba tylko żuka :), bardzo dużo części i bardzo tanie, a poza tym piecio osobowy, może robić za osobówke i wygląda (prwie :) ) jak amerykański picup
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kupił go ojciec rok temu w maju i od tej pory wymienił akumulator, olej, wszystkie filtry, zepsuła się stacyjka (nie łączyła), rozrusznik i silniczek do wycieraczek. Ogólnie nie jest źle
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było poważnych usterek, 2 razy urwał mi się tylny most (ale to było z mojej winy :) wiec nie mam pretensji do autka)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 76KM 56kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
20,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
11,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Caro 1.6 76KM 56kW
Średni koszt przejechania 100 km
20,00 zł
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Caro