Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2012-2015 (101) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 21 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~1.8
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jeździłem Focusem 1.6 ecoboost 150 KM. NIE WIDZĘ RÓŻNICY. Uważam, że to bzdury o różnicy w zawieszeniu wielowahaczowym i z belką skrętną. Uważam, że przeciętny, normalny, szanujący swoje auto kierowca nie jest w stanie zauważyć różnicy. Bo co, na wielowahaczu lepiej wybiera próg zwalniający przy 50 km/h, a może lepiej amortyzuje wjazd na krawężnik przy 40 km/h ?? Nikt normalny nie będzie sprawdzał tak samochodu. No może firmówki, ale to osobny...
5,0
~poziomek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Nie znam się za bardzo, ale z pewnością o niebo lepiej od Bravolota z dieslem (ciężki przód tam był). Fajnie się prowadzi, na trasie przy 130klm/h szybka decyzja o ominięciu nawianej przed sekundą torby plastikowej na drodze i auto jak po sznurku idzie. Czuję się pewnie. Uwaga: na miękkich zimówkach , przy dużych wiatrach bocznych robi się ponton przy 130km.h. Te 225/17" w serii od Hondy na lato chyba zaczynają mieć sens... Układ...
5,0
~slawek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Znakomicie trzyma się drogi, płynnie pokonuje zakręty. Nic nie stuka i nie ma przechyłów. Z zewnątrz nie dobiegają żadne niepokojące hałasy. Dopracowany tak, że inni powinni się uczyć jak to robić! Jest faktem iż nie ma dojazdówki ale jest na nią miejsce. Dokupiłem taką, doposażyłem się w lewarek i klucz do kół i nie muszę liczyć na assistance. W końcu to nie tak wielki wydatek w stosunku do wartości samochodu i świętego spokoju a z...
5,0
~karol
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Doskonały. Zawieszenie nie buja, nie przechyla się na zakrętach, ale jest komfortowe. W połączeniu z kierownicą o krótkim przełożeniu pozwala na prowadzenie samochodu w zakrętach jak po linii. Przy dobrej przyczepności, jedzie się jak gokartem. W układzie jezdnym Civica widać geny sportowe. Także, nie tyle w niskim zawieszeniu, co nisko umieszczonych minispojlerach z przodu, które lubią się ocierać na zjazdach i podjazdach.
5,0
~ziutek
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Cholera, muszę wstawić znowu 5. Zawieszenie bardzo cicho pracuje, na każdych nierównościach samochód dosłownie przepływa. Zanim kupiłem ten wóz, powoziłem się kilkoma kandydatami do kupna (i30, golf, focus, 3, ceed, auris, astry nawet oglądać nie chciałem-ładny, ale tandetny wyrób) i muszę przyznać że to zawieszenie w civicu mnie zauroczyło tym jak pracuje. Do tego jazda w zakrętach, jedynie focus był w stanie jechać podobnie.
5,0
~karol
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo przyjemny, precyzyjny, auto dobrze trzyma sie drogi, nie jest za twarde i jedzie dokładnie tam, gdzie się je skieruje. Żadnego myszkowania, czy kolebania na zakrętach. W bardzo ciasnych zakrętach Civic staje się nieco nadsterowny, ale dopiero na granicy utraty przyczepności. W efekcie im bardziej kręta droga, tym bardziej samochody z tyłu się oddalają.
4,0
~Dominikm10
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Dość czuły, ale nie jest idealny. EPS - lekko gumowy i nie daje bardzo dobrego czucia auta. W mieście wystarczający, na trasie przy dużych prędkościach mogłoby być stabilniej, ale i tak jest duży postęp np. do gen VII. Ogólnie auto można prowadzić dwoma palcami co często przydaje się poza miastem w połączeniu z tempomatem.
5,0
~FDR
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Porównywałem przed zakupem z Astrą IV, Focusem, Megane i Aurisem. Właściwie porównywalne był Auris, ale i tak wg. mnie najlepiej wypada właśnie Honda. Wchodzi w zakręty jak przyklejona (oczywiście są granice prędkości, ale dość wysokie). Z drugiej strony oferuje dobry komfort jazdy. Układ kierowniczy mega czuły..
5,0
~ex honda
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Samochód w wersji Sport na 17`` felgach i oponach profilu 45. Zarówno w lecie jak i zimie jeździłem na takich oponach. Zawieszenie i opony świetnie sobie radzą. Samochód prowadzi się pewnie a całość zapewnia wystarczający komfort. Bałem się jazdy na tak niskim profilu, ale naprawdę daje radę.
4,0
~Kast
Honda Civic IX
Hatchback 5d 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo ładnie składa się w zakręty, zdecydowanie przy wyższych prędkościach polecam 17 225/45. Natomiast wszelkie niedoskonałości jezdni nawet na 16 filtruje przeciętnie, studzienki, progi zwalniające, żeby się nie tłukło trzeba znacznie zwolnić. Komfort zawieszenia Honda musi poprawić.
Honda Civic IX Hatchback 5d