Szukaj

Lista ocen Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW 2015-2017 (11) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~-Marek-
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Moim zdaniem prowadzi się lepiej od zawsze wychwalanego (słusznie) w tej kwestii lidera czyli Focusa. Seryjnie na oponach 225/45 R17, drogi na zakrętach trzyma się niczym gokart. Przy codziennej ale nawet agresywnej jeździe ciężko cokolwiek zarzucić. Tam gdzie moja poprzednia Honda City 09, na zakrętach płużyła, piszczała i nie dawała już rady, tutaj zupełnie nie ma nawet najmniejszych objawów wskazujących, że próbujemy pokonać zakręt ze zbyt...
5,0
~Krokiew
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Kierownica jest strasznie czuła na jakiekolwiek ruch, gotów jestem powiedzieć ze aż na to nerwowa. W swojej wersji mam adaptacyjne regulowane tylne zawieszenie. na twardym(dynamic) to czuć każdy dołek i niedokładności asfaltu. Samochód robi sir sztywniejszy. Zaś na miękkim zawieszeniu (comfort). Większe nierówności da się odczuć, ale nie są gwałtowne, jak w średnim ustawieniu. I w wiekszych zakrętach można odczuć wrażenie jak by samochód miał...
5,0
~Paweł
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo precyzyjny układ kierowniczy, doskonale przekazujący na kierownicę to co się dzieje na drodze, do tego zawieszenie, w trzech stopniach twardości, które naprawdę się różnią, w trybie "comfort" samochód zdecydowanie bardziej komfortowy niż choćby focus, a przy tym dużo lepiej się od niego prowadzi, choć focus od dawna stawiany jest jako wzór w klasie - ja mam zdecydowanie inne odczucia.
5,0
~Jarek
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Honda. Czego się można spodziewać? :) Kierownica jest niemal sklejona z kierowcą. Co ciekawe autem poruszam się 60% miasto 40% obwodnica i w żadnej sytuacji nie jest to uciążliwe. Natomiast pozwala czuć się kierowcą. To jest samochód kierowcy. W aucie ma się wrażenie przyklejenia do podłoża.
5,0
~MW80
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak dla mnie rewelacja, zawieszenie dość sztywno spasowane, co w połączeniu z 17" kołami sprawia, że jest bardziej sportowo niż komfortowo, aczkolwiek jak wspomniałem, taki układ mi pasuje. Zimą sprawdzę jak będzie się jeździło na 16" z wyższymi oponami 205 55.
5,0
~rufus t.
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Zdecydowanie mocna strona tego auta. Bardzo pewnie się prowadzi, bagażnik wersji kombi w ogóle nieodczuwalny. Fajna jest regulacja tylnich amortyzatorów, rzeczywiście czuć różnicę w twardości zawieszenia, zwłaszcza na nierównych drogach.
5,0
~Jocker07
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Dobrze trzyma się drogi i wybacza wiele błędów kierowcy, zawieszenie dosyć twarde ale jak na kombi całkiem komfortowe.
4,0
~Tjaworski
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Bardzo dobrze prowadzące się auto, trochę twarde na 17 calowych felgach. Na nierównościach słychać stuki z zawieszenia.
5,0
~Tymrak2
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Jak na kombi-rewelacja.Mam opony 225/45/17,wiec trzyma sie drogi jak gokart.Uklad kierowniczy bardzo precyzyjny
Dziennik kosztów dla Honda Civic IX Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,8
l/100km
10,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Rafal
Honda Civic IX
Tourer Facelifting 1.8 i-VTEC 142KM 104kW
Na auto stradzie niezły ale po dołach i nierównościach już taczka....
Honda Civic IX Tourer Facelifting