Szukaj

Lista ocen Honda Civic VI Liftback 1.5i 114KM 84kW 1995-2001 (6) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Yuri
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Najmocniejszy punkt samochodu jak na 1.5 114km rewelacja D15Z8 założony kolektor 4-2-1+cały wydech na 2cale, po tych zabiegach czuś lekko poprawe w mocy zwłaszcza jak sie zmienia biegi nie czuć takiego ?szarpania? jak przed. Silnik jak to w japońcah lubi obroty tak do 3.5 tys bez szału ale powyżej bajka aż do 7tys na każdym biegu. Ten silnik sam sie prosi o wysokie obroty, silnik bezawaryjne, jak na vteca nie bierze oleju przy prawie 200 tys...
5,0
~samniewiemkto
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Bardzo dynamiczny. Spalanie po pierwszych 600 kilometrach miasto 8L i to przy normalnym stylu jazdy, świetne przyspieszenie, szczególnie podczas wyprzedzania na 2 i 3 biegu zbiera się niesamowicie. Świetnie wchodzi na wysokie obroty. Miałem w domu porównanie z Fabią i po prostu przepaść... Teraz porównując z Bravo II 1,6 JTD dalej jest przepaść na korzyść Hondy.
5,0
~Hubson
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Benzynowe 1,5 litra o mocy 114 km to kompromis pomiędzy ekonomia, a osiągami. Dla zwykłego śmiertelnika w zupełności wystarcza. Całkiem przyjemnie przyspiesza jak na moc/pojemność. Spalanie (lpg) na poziomie 7,5 litra, benzyny około 1 litr mniej. Przejechane 235 tys km, z czego 115 tys km na gazie i póki co bez napraw.
5,0
~wujek0227
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Silnik kapitalny. Jak na 114km torpeda. Przy bardzo oszczędnej jeździe da się zejść do 5l/100km. Przy normalnej jeździe 6-6.5l. Silnik lubi wysokie obroty. Praktycznie bezawaryjny. Jedyny minus to lekki apetyt na olej (około 1.5l/10000km)ale ponoć w hondach to norma.
5,0
~kierass
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Jednostka dynamiczna, a zarazem wyjątkowo ekonomiczna. Spalanie jak w klekotach. Jak już złapie temperaturę to jest niemal bezszelestny.
5,0
~felizz
Honda Civic VI
Liftback 1.5i 114KM 84kW
Ekonomiczny i bezproblemowy. Jak na 1,5 vtec-e dosyć wystarczająco żwawy.
Honda Civic VI Liftback