Zgłoś sugestię Żarówka
 
Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Konkurs gokartowy - tydzień 3

Honda Civic VI - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Honda Civic VI
 
lista silników Honda Civic VI

Podsumowanie 1337 ocen tego auta

Oceny Honda Civic VI

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,27
4% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,47

Mechanika

Silnik

4,48

Skrzynia biegów

4,26

Układ jezdny

4,43

Komfort

Widoczność

4,22

Ergonomia

4,30

Wentylacja i ogrzewanie

3,92

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,32

Wyciszenie

3,61

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

4,12

Stosunek jakość/cena

4,30

Niezawodność

Drobne usterki

4,47

Poważne usterki

4,61

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
94%
6%
NIE
na podstawie 635 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Silnik

Zawieszenie

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Układ elektryczny

Filtr

Lista 1337 ocen

sortuj komentarze od
4,31
dodano 07.01.2012 10:05:37 przez

Świetny samochód którego silnik D15Z6 jest najmocniejszym punktem, vtec econo czyli zmienne fazy rozrządu - z jednej strony redukujesz bieg i ruszasz z prędkością ścigacza ( nie ważne czy wleczesz się po Warszawie czy jedziesz 120, po prostu zbiera się jak rakieta) z drugiej strony masz 2000 na obrotomierzu, zapala się kontrolka econo i juz wiesz ze na tym co zatankowałeś dojedziesz gdzie chcesz. Zero wycieków, oleju też nie bierze. Sporo jeżdze, przez ponad rok pracowałem tym autem jako kierowca i NIGDY mnie nie zawiódł, w największy mróz, największy upał, wsiadam, przekręcam kluczyk i robie co mam zrobić. Weź to pod uwagę jeżeli jesteś młody i nie odkładasz tylko wydajesz na bieżaco - mając pod domem taki samochód śpisz spokojnie. Nie mam takich przygód że nie jeżdzę bo narazie nie ma go za co naprawić. Tutaj się nic nie naprawia, wymienia się to co zużyte i tyle. Ja o swojego dbam i jedyne co w nim robie to od czasu do czasu zawieszenie ale tego nie unikniesz chyba że mieszkasz poza granicami naszego dziurawego kraju. 114 koni, 1.5 litra a pali tyle co nic. Vtec econo to nie ściema, oszczędność bez LPG i klekotania. Nie mam może ciężkiej nogi ale za to często mi się śpieszy i cisne żeby wyrobić się na czas. Po Warszawie 7l/100, w trasie 5-6 !!!!! Przy obecnej złodziejskiej cenie za paliwo w stylu ponad 5,50 jestem w stanie poza Wwa zrobić 150km za 50złotych i nawet rezerwa się jeszcze nie zapala. W środku wszystko na swoim miejscu, przejechane 230 000 i plastiki wyglądają jak nowe, nie widać śladów użytkowania, rzeczywisty przebieg zdradza jedynie wytarta kierownica. Porządne wykonanie, wiadomo trzeba lubić prostote i skromność bo to nie Sklasa chociaż wiele razy słyszałem opinie osób które przesiadały się do mnie ze swoich wyściełanych kanap i też im się podobało bo jest prosto i przejrzyście ale na pewno nie tandetnie. Pełna elektryka z którą nigdy nie miałem problemu. Brakuje mi jedynie automatycznej zamiast manualnej klimatyzacji ale to drobiazg, na który nie zwraca się uwagi przy tak znakomitym układzie jezdnym :) ! Długo zastanawiałem się nad kupnem i powiem jedno, nie słuchaj ludzi którzy podpowiadają Ci jakieś mułowate diesle od dziadka z niemiec (który jeździł nim tylko do kościoła w Köln raz na kwartał) albo wyścigówki ze szrotu. Honda to myśl techniczna na najwyższym poziomie, Civici z tych lat to kwintesencja japońskiej motoryzacji: szybkość x niezawodność. JDM. Oczywiście nie każdy Civic jest taki sam, ja swojego szukałem pół roku ale się opłacało. Możesz latać tym samochodem nocami po pustych ulicach, pojechać z dziewczyną 1000km w świat i zawsze wiesz że wrócisz i że jak chcesz kogoś wyprzedzić to po prostu go wyprzedzasz. W kwestii funkcjonalności to najczęściej jeżdze sam lub ze znajomymi, więc 3drzwiowy hatchback mi pasuje. Civici trzymają cene ale nie bez powodu. Kupując Honde z Japonii otrzymujesz samochód który nigdy Cię nie zawiedzie, tani w eksploatacji, pod ręką mnóstwo części, szybki, zrywny a zarazem oszczędny, samochód z którego nie chce mi się wysiadać i który moim zdaniem nawet w 2012 wygląda pięknie. Jeżeli kiedyś zdecyduje się na zmianę samochodu ten mam zamiar zachować jako drugi bo żal pozbywać się przyjaciela. Po 4latach spędzonych w swojej Hondzie kupiłbym ją raz jeszcze bo takich samochodów już nie robią, jest bezkonkurencyjna. Polecam.

więcej »
4,62
dodano 12.04.2010 16:16:14 przez

Handa Civic VI 3D EJ9 silnik D14A4, v. Hatchback - oczywiście JAPONIEC!! Moje spełnione marzenie, chciało by się wręcz rzec – auto idealne! Silnik 1,4 z 90 kucykami, który ma lepsze przyśpieszenie do 100 niżby się mogło wydawać, a i prędkość maksymalna nie jest zła (samo rozpędzenie pojazdu do tych ok 150km/h to też żadna sztuka!). Na biegu jałowym wystarczy lekko przycisnąć pedał gazu a już można osiągnąć 7k obrotów. Fantastycznie. Chodź spalanie jest dosyć spore w cyklu miejskim (wychodzi mi prawie 8L, ale cóż jestem młodym kierowcą i jeszcze nie za bardzo jeżdżę oszczędnie chodź próbuję ;) , to nadrabia już poza miastem gdzie można go doprowadzić nawet do 5,5L. Samochód bardzo mało awaryjny, niezawodny. Jest to jeden z najlepszych wyborów na rynku jeżeli chcemy podróżować autem i nie dorzucać do niego ciągle pieniążków bo ojojoj coś się znów zepsuło. Nie, tutaj jest to rzadko spotykane, tylko lejemy paliwko ;) Oko cieszy ładna sylwetka, chodź na pewno wersja Coupe wygląda bardziej sportowo, to i Hatchback nie odstaje. Zakładając odpowiednio dopasowane felgi, od 15” do 17” auto zmienia się nie do poznania! Nadaje mu fantastycznego wyglądu, dużo bardziej sportowo wygląda i można wręcz poczuć radość z jazdy, mimo że tego detalu nie widzimy z wewnątrz :D Sprawa zewnętrzna to jedno, a wnętrze to drugie. Ogromna ilość miejsca wewnątrz dla każdego podróżnika, zwłaszcza dla tych siedzących z tyłu. Brak trzeszczących, niedokończonych plastików jak to widziałem w nowym Oplu Insignie. Japoniec to Japoniec, mówicie co chciecie. Ustawienie fotela kierowcy jest bardzo przyjemne, a dodatkową fajną sprawą jest możliwość ustawienia kontu kierownicy, także nawet bardzo niskie osoby nie mają problemu z dostosowaniem się do takich wymagań samochodu (siedzi się dość nisko, więc jeżeli lubisz widzieć maskę to niskie osoby nie będą miały takiej opcji, gdyż nie ma opcji podwyższenia siedzenia). Największą zaletą samochodu można uznać układ jezdny, który jest wręcz fenomenalny. Można wyczuć auto już po paruset metrach jazdy (gdy wcześniej nie jeździliśmy nim), do tego stopnia, że przeciśnięcie się przez jakieś wąziutkie przejazdy nie będzie stanowić żadnego problemu. Jazda na zakrętach jest bardzo przyjemna, zwłaszcza jeżeli mamy założone opony rzędu 185/55 lub zbliżone (najlepszą opcją są chyba 195/50). Wadą samochodu niewątpliwie jest ogrzewanie, zwłaszcza zimą. Chodź nagrzewa się dosyć szybko, to już nie dmucha tak mocno i ciepło jak większość aut (chodź mnie akurat to nie przeszkadza, bo w saunie też jeździć nie lubię :D). Często przepalający się rezystor dmuchawy, który często psuje biegi nawiewu nr 1 i 2. Chodź można to bardzo prosto naprawić domowym sposobem, to jednak jest to jego mankamentem. Bardzo dobra widoczność i komfort. Porównując plusy auta do jego ceny na naszym polskim rynku, jest to chyba jedno z najlepszych samochodów jakie są dostępne. Polecam gorąco samochód, zwłaszcza początkującym kierowcom takim jak ja! :)

więcej »
3,62
dodano 21.03.2013 15:05:07 przez

Witam. Moja przygoda z Civic(em) zaczęła się ponad rok temu kiedy to nadarzyła się okazja kupna Hondy od pierwszego właściciela zakupioną w pl salonie ( z pełną historią serwisową). Kiedy ją kupiłem miała przebieg równe 100tys.km. Jest to rocznik 1999 z dobrym wyposażeniem jak na tamte lata min. klima, abs itp. Po 3 miesiącach użytkowania postanowiłem zainstalować instalacje lpg STAG 4 oczywiście sekwencja. Nie było to wywołane dużym spalaniem benzyny lecz tym że dużo jeżdżę i po prostu zwyczajnie zamiast płacić za przejechanie 100km ok 35zł, płacę tylko 20zł średnio za przejechanie 100km. Co łatwo obliczyć oszczędności są znaczne. Na gazie zrobiłem już 24 tys km i jeżdżę tylko na przeglądy okresowe nic poza tym. Co do minusów auta które mnie wkurzają to zaleczę słabe wyciszenie kabiny, jazda do 110km/h jest optymalna dla tego auta natomiast powyżej tej prędkości robi się głośno, dodam iż cały układ wydechowy mam szczelny nie zgnity. Drugi minus to akurat w mojej wersji tylne tarczowe hamulce a mianowicie chodzi mi o zaciski nie jest to mocny punkt auta z resztą co mi wiadomo to wszystkie modele z tamtych lat. Po jakimś czasie pada w nich mechanizm hamulca ręcznego ( podobno coś tam w środku się wyciera i pózniej ręczny nie trzyma) a zamiennika nie kupisz!!! Tylko oryginał ponad 900zł lub regeneracja. Jeśli chodzi o blachę w tym aucie to w moim przypadku jest to egzemplarz bezwypadkowy trzyma się dobrze reparaturki są nietykane jeszcze. Latem robiłem konserwację podłogi i profili zamkniętych (progi, podłużnice) i szczerze byłem w szoku że są w tak dobrym stanie. Dlatego przyszli kupujący ten model Hondy radzę na oględziny zabierać miernik lakieru i mierzyć powłokę lakierniczą, bo jeśli kupicie pewny, nie spawany, szpachlowany egzemplarz to myślę że długo będzie wolny od korozji. Podsumowując te autka są naprawdę bardzo dobre ich awaryjność jest niska silnik 1.4 90KM troszkę za słaby na tą budę ale do sprawnego, bezawaryjnego i ekonomicznego poruszania się w zupełności wystarczy. Z resztą jest to mój 3 japoniec z kolei i jakoś nie potrafię się przekonać do tych topornych, siermiężnych i na jedno kopyto vw, audi, set, bmw i inne. Z czystym sumieniem polecam Hondę z obojętnie jakim silnikiem a najlepiej wysokoobrotowym V-TEC :)

więcej »
4,85
dodano 13.06.2009 15:52:53 przez

Civic 6 gen, EK3 3D, D15Z6, Hatchback - MADE IN JAPAN, a nie jak wiekszosc z Was pisze o tych nieudanych anglikach - to sa liftbacki!!! - i z civickiem/honda maja tyle wspolnego co renault. Silnik 1,5 troche podrasowany - ok 120KM, do 100 niecale 9 sekund, spalanie super. 1.5 ILS (nie ma w 6 generacji silnika 1.5i jak podaje AUTOCENTRUM!!!, a jakis bzdurny 1.5 VTECE 90KM, co byl w 5 genie) - Vtec Econo. Jazda z wlaczana lampka - spalanie max 6litrow w miescie. Wysokoobrotowy motor - spokojnie leci do 7rpm. Nie mozna powiedziec zlego slowa. A i jezeli zabezpieczy sie podloge i na bierzaco dba o karoserie (np polerka, wosk), nie przytrze sie o nic, to nic na tych nadkolach sie nie robi - po prostu ciezko Japonczykom sprostac chemikaliom podczas zimy na naszych ulicach - wystarczy dbac. Auto idealne - zero usterek. Bardzo ekonomiczny - przy zmianie biegow ok 3rpm spalila mi w miescie 6,4l - wiadomo - wszystko zalezy od nogi. Kto zastanawia sie nad tym samochodem - szczerze polecam, wachalem sie nad VTI - starszym od tej, ale nie zaluje - sekunda do setki gorzej, mniejsze spalanie no i mlodsze auto, do tego 100% bezwypadek /kolor zolty;)/, szukalem takiego egzemplarza bardzo dlugo i nie sprzedam za szybko. Nie ma do czego sie przyczepic, gdy wcisniemy pedal slychac samochod, ale dopiero po 3500 rpm, czyli tak jak byc powinno przy jego sportowym charakterze. W trasie wyjaktowo wygodne i ekonomiczne (max 5litrow), po przejechaniu 200km wskazowka lekko drgnela. Jakies pytania? Pisz na email. Chetnie odpowiem. Poza tym taka male sprostowanie do tego co oferuje Autocentrum, bo ktos sie nie zna chyba na tym. Jak mozna tak to wszystko splaszczyc (pisalem juz do nich, ale nic...), otoz brakuje tu 2 modeli - tych co sa robione w Japonii. Do tego brakuje silnika TypeR (bbbb rzadki) 1.6 169KM i jest zonk w oznaczeniach (np 1.5i, albo vtececono z 90km...). Tak dla sprostowania: Civici 5D /liftback i kombi/- te ktorego zdjecie jest na stronie i tak samo kombi byly produkowane w angli, coupe bylo produkowane w stanach, hatchback 3D i sedan sa z Japonii - wydaje mi sie, ze 1 znak VINu powinno byc "J", jezeli samochod jest z Japonii. Lifting byl po 98 roku. Pozdrawiam.

więcej »
4,77
dodano 29.01.2013 12:23:23 przez

Liftback. Srebrny. Przymierzałem się do tego samochodu 5 miesięcy i udało mi się w końcu wyrwać perełkę w świetnym stanie z VTEC'iem. Do zakupu tego samochodu nakłoniły mnie opinie na jego temat i twierdzę że są jak najbardziej prawdziwe. Bardzo dobre wykonanie. Nic nie trzeszczy, nie stuka. Po prostu jedyne wydatki na Hondę, nie ważne czy z Anglii czy z Japonii, bo różnicy w jakości nie ma(są jedynie sentymenty), to oleje, filtry, paliwo, konserwacja karoserii, OC i przeglądy.Napraw nie ma bo to się po prostu nie psuje. Tyle w temacie. Pozdro dla wszystkich szczęściarzy, którzy "zaryzykowali" i zamiast niemieckich wynalazków postawili na prawdziwe samochody. Zanim kupisz niemiecki złom zastanów się czy przepłacanie ma sens. Hondy z lat 90 są po prostu tak zaprojektowane i perfekcyjnie wykonane, że nie mają poza korozją słabych punktów. Tu wszystko jest wykonane tak, jakby ten samochód był szacowany na 500 000 bez żadnych remontów. Samo wnętrze jest w stanie nienaruszonym wytrzymać 30 lat eksploatacji. Niemcy powinni się uczyć. Do tego wręcz "beszczelnie" perfekcyjnie dopracowane silniki. Szkoda tylko że na Civic VI honda, podobnie jak wcześniej Toyota zatrzymała się i spoczęła na laurach, zapominając o przytłaczającej konkurencję jakości. Jednak wciąż Hondy są realnie najmniej awaryjnymi samochodami. Wszystkie TUV'y można sobie wsadzić między bajki, bo tam chodzi tylko o to kto sponsoruje ranking. Realnie nowe Fiaty psują się o wiele rzadziej niż nowe VW. Dla mnie ten samochód jest wyższej jakości niż Audi czy BMW. Ostatnie tankowanie: 75% miasto (ecodriving), 25% trasa 70 km/h 5 bieg. Wynik 6,25 litra. Jak diesel. gdybym jeździł cały czas w trasie z pewnością zrobiła by ponad 800 km na 40 litrach. PO prostu kompletne auto, które szanowane przez kierowcę potrafi odwdzięczyć się niewielkim spalaniem. Wielka szkoda, że już takich aut się nie produkuje. Auto warte każdych pieniędzy. Jednak trzeba pamiętać. Szukać bezpośrednio od innego właściciela, żadnych pośredników. Najlepiej przejechać się do Niemiec. Na ich rynek auta są lepiej wykonywane i są bardziej szanowane przez właścicieli. Update. 29.01.2013

więcej »
4,77
dodano 28.09.2011 19:53:06 przez

Liftback. Srebrny. Przymierzałem się do tego samochodu 5 miesięcy i udało mi się w końcu wyrwać perełkę w świetnym stanie z VTEC'iem. Do zakupu tego samochodu nakłoniły mnie opinie na jego temat i twierdzę że są jak najbardziej prawdziwe. Bardzo dobre wykonanie. Nic nie trzeszczy, nie stuka. Po prostu jedyne wydatki na Hondę, nie ważne czy z Anglii czy z Japonii, bo różnicy w jakości nie ma(są jedynie sentymenty), to oleje, filtry, paliwo, konserwacja karoserii, OC i przeglądy.Napraw nie ma bo to się po prostu nie psuje. Tyle w temacie. Pozdro dla wszystkich szczęściarzy, którzy "zaryzykowali" i zamiast niemieckich wynalazków postawili na prawdziwe samochody. Zanim kupisz niemiecki złom zastanów się czy przepłacanie ma sens. Hondy z lat 90 są po prostu tak zaprojektowane i perfekcyjnie wykonane, że nie mają poza korozją słabych punktów. Tu wszystko jest wykonane tak, jakby ten samochód był szacowany na 500 000 bez żadnych remontów. Samo wnętrze jest w stanie nienaruszonym wytrzymać 30 lat eksploatacji. Niemcy powinni się uczyć. Do tego wręcz "beszczelnie" perfekcyjnie dopracowane silniki. Szkoda tylko że na Civic VI honda, podobnie jak wcześniej Toyota zatrzymała się i spoczęła na laurach, zapominając o przytłaczającej konkurencję jakości. Jednak wciąż Hondy są realnie najmniej awaryjnymi samochodami. Wszystkie TUV'y można sobie wsadzić między bajki, bo tam chodzi tylko o to kto sponsoruje ranking. Realnie nowe Fiaty psują się o wiele rzadziej niż nowe VW. Dla mnie ten samochód jest wyższej jakości niż Audi czy BMW. Ostatnie tankowanie: 75% miasto (ecodriving), 25% trasa 70 km/h 5 bieg. Wynik 6,25 litra. Jak diesel. gdybym jeździł cały czas w trasie z pewnością zrobiła by ponad 800 km na 40 litrach. PO prostu kompletne auto, które szanowane przez kierowcę potrafi odwdzięczyć się niewielkim spalaniem. Wielka szkoda, że już takich aut się nie produkuje. Auto warte każdych pieniędzy. Jednak trzeba pamiętać. Szukać bezpośrednio od innego właściciela, żadnych pośredników. Najlepiej przejechać się do Niemiec. Na ich rynek auta są lepiej wykonywane i są bardziej szanowane przez właścicieli. Update. 07.05.2012

więcej »
3,77
dodano 21.08.2003 08:30:06 przez

Samochod niezawodny pod wzgledem eksploatacji mało awaryjny z nie wysokim zuzyciem paliwa. Wygodny wszechstronny z ładna sportową sylwetka cieszaca oko ( model 1996-2000 ) nawet dzisiaj w dobie pojawiania sie na rynku nowych futurystycznych lini nadwozia. Dodatkowo mozna poprawic wyglad pojazdu zakładajac 15" a nawet 16" szeroko szprychowe felgi aluminiowe. Silnik bardzo dynamiczny kreci sie do 7500 obr/min i dopiero wtedy odcina paliwo po wyzej 5000 obr/min odczuwalne dodatkowe przyspieszenie. Pojzad szybko wchodzi na obroty. Do 100km w granicach 9,5 sekundy. Kozystajac tylko z 4 biegów dynamicznie i w krótkim czasie z łatwoscia mozna osiagnac 180km/h. Po wyzej tej predkosci mułowaty ale zapas mocy pod maska widoczny bo nawet jadac na 5 biegu po dłuzszej chwili mozna osiagnac około 205 km/h ( niezalecane zmniejsza sie konfort jazdy ) najlepsza maksymalan predkosc z jaka mozna poruszac sie tym pojazdem to około 180km/h. Układ jezdy rewalacyjny a przytym nisko zawieszone nadwozie z 15" kołami na oponie 195/50 nie pozwalaja Hondzie na duze przechyły na zakretach co ułatwia prowadzenie pojazdu w łukach nawet przy znacznej predkości. Jedyna wada to to ze jednak przeglady w autoryzowanym serwisie to droga sprawa no i czesci zamienne na które czasami trzeba czekac i kosztuja duzo . Ale wykonujac rzetelnie przeglady niema prawie zadnej mozliwosci zeby nastapiła jaka kolwiek awaria w uzytkowanym pojezdzie. Samochod ogolnie w roczniku 2,3 lata atrakcyjny cenowo ( niepolecam zakupu nowego gdyz za te pieniadze mozna kupic inny samochod ktory bedzie oferował nam lepszy luksus i konfort ) Jak dlamnie samochód raczej przeznaczony jest dla młodszych uzytkowników dróg oraz dla kobiet z lekkim temperamentem jezeli chodzi o szybka jazde. Odpukac jak narazie zadnej awari a kupiłem samochód 1,5 roczny jezdze nim 3,5 roku czyli jak na samochód 6 letni cąłkiem całkiem tymbardziej ze eksploatuje go dosc mocno mówie o szybkiej jezdzie.

więcej »
5,00
dodano 01.07.2009 22:25:49 przez

jest to moje ...naste auto,ale uczciwie powiem Najlepsze!!! jednak opinie o autach japońskich nie są przesadzone i nie ważne gdzie montowane,liczy się przedewszystkim projekt konstrukcyjny a to napewno myśl japońska.Zacznę od świetnego silnika który mimo pojemości 1400 90KM i setkę wyciąga w ponad 10s!!!co wy na to Panowie i Panie kierowcy!przy takiej dużej konstrukcji i wadze wyciągnąć takie przyspieszenie w seryjnym aucie.Szok!!! silnik chodzi jak pszółka do ula i nic nie ma prawa nawalić bo tu wszystko jest precyzyjnie spasowane.Drugim plusem to NIEZAWODNOŚĆ tego modelu,tyle przebiegu i nic nie trzeba inwestować!!!Trzeci plus to wnętrze auta PRZESTRONNE,wygoda dla wszyskich podczas jazdy!!! Można swobodnie rozmawiać i nic nie słychać oprócz świstu wiatru.Bagażnik wystarczy dla nawet wymagającego kierowcy.Czwarty wielki plus to seryjne wyposażenie auta.Powiedzcie kto w 1998r. dawał tak bogate wyposażenie jak Honda Civic m.in: 2xpoduszki,klimatyzacja,el.lusterka,el.szyby,wspomaganie kierownicy,reg.elektr.lusterek i swiateł,komputer,sygnalizacja otwartych drzwi,ABS itd...Piąty plus to ekonomiczne zużycie paliwa 6,4l/100km w cyklu mieszanym!!!przy delikatnym naciskaniu pedału gazu z użyciem klimy!!!A jeśli chodzi o rzekomą słabą karoserię na tylnich błotnikach to do tej pory nie zauważyłem śladów rdzy!!!a jeśli nawet kiedys się znajdzie to czy to taki wielki problem !? ile aut wytrzyma 11lat bez napraw i usterek!? ja osobiście nie znam ...na koniec powiem : dbam o auto od początku zakupu,najpierw była konserwacja podwozia i drzwi ,potem konserwacja przedziału silnika i wszystkich elementów elektrycznych,uszczelek gumowych,wymiana wszelkich olejów i płynów,na bieżąco kontrola stanu i auto jest zawsze sprawne do jazdy!!!uważam że Honda Civic z lat 1995-2001 to najbardziej udany model fabryki HONDY,który mozna polecić z zawiązanymi oczami!!!!!!!!

więcej »
3,46
dodano 08.01.2014 14:25:34 przez

Autem przejechałem ponad 70 tys km i drugi raz tego samego samochodu bym nie kupił bo nie mam innego porównania ponieważ jest to mój pierwszy samochód :) Posiadam honde w gazie i spalanie miasto/trasa 50/50 około 7.9 (srednia z 254 tankowan). Miasto 9.1. 80 km/h przez 200km dało spalanie 6.4 nawet. Przy klimie i 160km//h na autostradzie powyżej 12l. Jeśli chodzi o komfort jazdy to nie jest najgorszy choć jest bardo słabo wyciszony i jazda powyżej 110 km/h zaczyna być uciążliwa. Silnik 1.4 90 km w gazie nie zapewnia szału przy wyprzedzaniu więc regularnie trzeba zmieniać bieg na 4, a najlepiej na 3 jeśli chcemy wyprzedzać bo na 5 słabo się zbiera. Dobrze się trzyma drogi, ale jest jest bardzo niski, każdy, który do niego wsiada mówi, że siedzi się na podłodze. Poza tym podczas deszczów jak się wjeżdża w kałużę to odprysk przechodzi na podłogę samochodu - mały komfort. Karoseria nie najgorzej jak na 98 rocznik, ale już powoli coś tam wychodzi. Najbardziej mnie zaskoczył silnik ponieważ przez ponad 4 lata jak go posiadam nigdy przy nim nic nie robiłem. Natomiast zawieszenie jest regularnie do roboty. Bardzo słaba klimatyzacja - nie wiem czy to nieudana klimatyzacja tylko u mnie, ale prace konserwowe nad nią nic nie pomagały. Ogólny koszt serwisowy na 1 km to 0.06 zł czyli na miesiąc przy założeniu, że jeździ się około 1000 km to 60 zł a na rok 720 zł. Nie wiem czy to dużo czy mało, ale tak to wygląda w praktyce. Dużych usterek nie miałem żadnych, wszystko z normalnej eksploatacji samochodu więc za to mimo wszystko duży plus. Bagażnik jeśli ktoś ma butle gazu w kole automatycznie ze względu na koło zapasowe robi się bardzo mały - ledwo wchodzi wózek dziecięcy :/ TO CO JEST NAJWAŻNIEJSZE, ŻE NIGDY NA DRODZE NIE STANĄŁ A MIAŁEM TRASY NAWET DO 3000 KM. Ogólnie sądziłem, że samochód wyjdzie taniej w serwisie, ale wygląda to jak wygląda. Pozdrawiam.

więcej »
4,15
dodano 20.04.2010 11:18:46 przez

Auto ladne, moze sie podobac nawet po latach, dzis juz odbiega wyposazeniem od aut nowych ale jakosc wykonczenia wersji 5d tzw angielki jest bardzo dobra. Uzyto przyjemnych i bardzo trwalych materialow czego czesto nie mozna powiedziec o nowszych autach. Nie wiem skad biora sie opinie o nieudanych wersjach z anglii, ale chyba pisza je tylko ci ktorzy tych aut po prostu nie mieli. Wersja angielska jest bardziej komfortowa od 3d japonskiej i powala ja zdecydowanie wnetrzem. Moze nie kazdemu przypadnie do gustu plastikowe drewno w srodku (mi nie przeszkadza) ale tapicerka, kolorystyka i uklad konsoli w 5d jest po prostu lepszy, tapicerka nie jest szara a plastiki sa z lepszej polki. Gdyby byly takie nowe w salonach, chetnie bym kupil. Podobno starsze egzemplarze cierpia na korozje, zwlaszcza tylnich nadkoli ale zauwazylem ze to nie jest problem tylko w 5d. hondy tak maja i po prostu warto sie przyjrzec tym miejscom. W caloksztalcie musze zaznaczyc ze odejmuje punkty hondzie za: slabe wytlumienie pracy silnika wewnatrz auta, dosc twadre i glosne zawieszenie (aczkolwiek nad podziw trwale), miekkie blachy poszycia-latwo o wszelkiego rodzaju wgniotki czy to parkingowe, czy to od kamykow. Do niewatpliwych zalet nalezy zaliczyc trwalosc wszelkich podzespolow poza wspominana maglownica. silnik ma przebieg 254 tys km i wciaz pracuje na shellu 5w-40 bez ubytkow. Tu nalezy sie slowo uwagi. Jesli ktos bez przerwy zamyka obrotomierz to poziom oleju powinien kontrolowac. Nie wynika to wcale z tego ze motor "zre" olej. Jest to normalne zuzycie w wiekszoci silnikow hondy bez wzgledu na przebieg. bardzo dobra jest elekrtyka tego auta, wszytkie szyby dzialaja, lusterka ok, centralny zamek dziala bez zarzutu.do tego auto ma calkiem pokazny bagaznik i zaspokoi mloda rodzinke z dziecmi.

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE

Demonstracyjny SEAT Leon STYLE

Rocznik: 2013. Przebieg: 5 000 km. Silnik: 1.2 105KM, benzynowy.

Cena: 84 185  ►  73 900 zł

Zyskujesz 10 285 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS "BRAZIL"

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 0.1 100KM, benzynowy.

Cena: 63 800  ►  53 900 zł

Zyskujesz 9 900 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Honda Civic, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Honda Civic

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Honda Civic

Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports
Honda Civic Tourer vs. Toyota Auris Touring Sports Po raz pierwszy w dość krótkiej historii modelu Auris, japońscy specjaliści zdecydowali się na zaprojektowanie bardzo rodzinnej odmiany tego auta chwytliwie ochrzczonej Touring Sports. Inni specjaliści z tego samego dalekowschodniego kraju po kilkunastoletniej przerwie postanowili wskrzesić odmianę kombi popularnego Civika. Aktualna, czyli IX już generacja tego kompaktu otrzymała przydomek Tourer i niejako z marszu stała się groźną konkurencją Aurisa TS. Kto wygra tę japońską bitwę o europejskiego klienta?

Honda Civic - zobacz filmy

Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl Honda projektując model Civic Tourer postawiła na praktyczne rozwiązania oraz funkcjonalność, z największym naciskiem na przepastny bagażnik. Czy taka strategia odbiła się na innych aspektach samochodu? Odpowiedź znajdziecie w naszym teście. Zapraszamy do oglądania!
Genewa 2014 - Honda Civic Type R Concept - krótka prezentacja
Genewa 2014 - Honda Civic Type R Concept - krótka prezentacja Na stoisku Hondy mogliśmy zobaczyć tylko jeden samochód koncepcyjny. Japończycy uznali, że liczy się jakość, nie ilość. Patrząc na koncepcyjny model Type R, jesteśmy w stanie to zrozumieć. Oby tylko wersja produkcyjna nie różniła się zbytnio od samochodu zaprezentowanego w Genewie.
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM - acceleration 0-100 km/h
Honda Civic Tourer 1.8 i-VTEC 142 KM - acceleration 0-100 km/h Dokładny pomiar przyspieszenia Hondy Civic Tourer z silnikiem 1.8 i-VTEC o mocy 142 KM wykonany za pomocą DriftBoxa.
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 189 603
Honda Civic VI 1 337

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum