Szukaj

Oceny Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

Podsumowanie 60 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,35
średnia ocena z 60 ocen
6% lepiej od średniej w segmencie
88%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010

4,6
~pawelcs
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
użytkuję od ponad 4 lat. Kupiłem już z wymienionym sprzęgłem. Przez 3 lat Henia ciężko pracowała rozwożąc pizzę i kebeb w małym miasteczku w UK ale dziennie przejeżdżałem nie mniej niż 60 mil, a jak był ciężki dzień to nawet 80 mil. Nie wymieniałem nic! Po 4 latach wymieniłem tuleje na tylnej belce (stukały już), tylne amorki (bo tak) i komplet przedniego zawieszenia, bo mi jeden wahacz zastrajkował i ze zdumieniem zauważyłem, że wszystkie...
4,8
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Zawsze chciałem mieć UFO, ale zawsze były strasznie drogie. Jest rok 2020 - minęło ładnych parę lat, czas leci, ceny trochę spadły. Mam Civic VIII gen. 2.2 i-CTDI 140 KM wersja Sport GT z pakietem Grand Prix. Wygląda jak Type-R, a ma 5 drzwi, i jest dieslu. Wygląda bojowo i śliczne. Rocznik 2008 (fabrycznie bez DPF). Jeżdżę nią dwa lata, długo szukałem przezroczystej sztuki z małym przebiegiem. Jak kupiłem miała koło 114 tys. km. Miałem...
4,7
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Świetne auto. Super design, szczególnie w środku, nie wygląda jak nic innego na drodze (chyba że inny Civic). Dynamiczny silnik, precyzyjna skrzynia biegów i niezawodność jak na Honde przystało. Na oryginalnym sprzęgle, dwumasie i DPF ma przejechane 230tys (ja zrobiłem nim ponad 30tys, cały przebieg głównie autostrady) i nic się jeszcze nie dzieje (nawet nie włącza się regeneracja DPF). Diesel, szczególnie nowoczesny z DPFem i dwumasą powinien...
1,9
~preczztandeta
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Polaczenie oszczednosci z festyniarstwem. Niewygodne stolki ,niewygodna pozycja za kierownikiem, tandetne materialy do tego paliwozerny i ospaly silnik. Ten samochod udowadnia ze jakosc hondy to mit. Awaryjna elektryka ,glupoty wyswietlane przez komputer slaby i masakrycznie drogi osprzet silnika sprawiaja ze auto to nie jest warte swojej ceny. W porownaniu z cupra ktora mialem wczesniej civic to bubel nad buble!! bubel jakich malo z tandetnym...
4,4
~Michał M
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mój egzemplarz Hondy pokochałem za niezawodność,dynamikę, spalanie,wygląd, praktyczność.Dala mi poczucie bezpieczeństwa i pewność czasem wbrew logice.Spontaniczne wycieczki,długie międzynarodowe trasy-moja Honda obdarowała mnie wszystkim co kierowca może tylko sobie wymarzyć .
4,1
~KonanekAD
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
To auto jest świetne do miasta i do prędkości 120km/h. Powyżej jest dosyć duży hałas. Ja u siebie dodałem subwoofer z Mazdy 6, bo fabryczne audio gra średnio. Po wygłuszeniu bagażnika i drzwi jest lepiej i nawet przy 140km/h nie urywa głowy
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
3,5
~Mobilfun
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Przejechałem civiciem ok 10 tys km i mam mieszane uczucia. Auto oczywiście ma wiele zalet ale również jest sporo niedociągnięć nie które dość błache że aż dziwię się że Honda sobie na nie pozwoliła o których napiszę niżej,
4,3
~buczek5
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Bardzo fajnie prezentujące sie niezawodne autko. Kupiłem Hankę w 2012 przy przebiegu 100 000km w Anglii. Po 8 latach i przejechanych 110 000km mogę zdecydowanie polecić ten model. Przestrzeni w środku jest duzo wiecej niz w niemieckich i francuskich odpowiednikach, spalanie biorąc pod uwagę moc jest bardzo dobre szkoda tylko głośnego zawieszenia i kiepskiego wyciszenia!
4,2
~Janek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wcześniej jeździłem Golfem IV 1.4 ale dopiero po Hondzie zauważyłem, że w aucie podstawa to silnik, skrzynia biegów i układ kierowniczy i to jest rewelacyjne, do całej reszty idzie się szybko przyzwyczaić. Problemem może być jednak dla wielu zawieszenie - gdybyśmy mieli inne drogi to byłaby poezja ale w Polsce czuć każdą dziurę, trzeba wtedy zamknąć oczy i spiąć pośladki, jest twardo.
4,7
~sZuMiK
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Posiadam wersje EX z nawigajca I xenonami. Jest to swietny samochod. Moze troche bardziej skrojony dla kobiet ale ja jestem z niego mega zadowolony. Szybki, oszczedny, bezawaryjny I naprawde dajacy przyjemnosc z jazdy.
Honda Civic VIII Hatchback 5d