Szukaj

Lista ocen Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW 2006-2010 (37) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 23 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~akdark
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Wyciszenie diesla jest bardzo dobre, chociaż nie tak dobre jak np. Toyoty Avensis albo innych klasy średniej mimo, że ich silniki diesla są często o wiele głośniejsze. Ale z kolei można jechać nawet 190 i jedyne co słychać to opływ powietrza, a silnik tak samo \\\"hałasuje\\\" jak przy 100 km/h :-) Tu najpierw chciałem dać 4gw. ale jak na kulturę pracy tego diesla daję 5! Trzeba samemu usłyszeć!
5,0
~kliczek
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mówią,ze wyciszenie w Hondzie Civic jest przeciętne. To prawda. Ale Japończycy zamiast zbudować auto z rechoczącym ropniakiem obkładanym grubą izolacją, zbudowali cichutki silnik, do którego nie potrzeba tego całego ogromu mat. Auto jest ciche z natury, a do tego lekkie - bo nie ma wielkich kilogramów izolacji.
4,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mogło by być ciszej, jest porównywalnie do Leona. W mieście i do 90km jest ok, przy prędkościach autostradowych zaczyna mocniej szumieć. Nie jest to klasa wyciszenia jak w autach premium. Podkreślę że najwięcej hałasu pochodzi wcale nie od silnika diesla (którego prawie wcale nie słychać) lecz od opon i szumu wiatru wokół auta.
4,0
~Johnny
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Mogłoby być lepiej, twardo zestrojone zawieszenie. Na autostradzie i ładnych drogach jest super, tylko na lokalnych, gdzie mnóstwo kolein i dziur daje to o sobie znać. Mimo wszystko jest znośnie, silnik z racji, że to świetna konstrukcja to w trasie praktycznie niesłyszalny, jedynie szum opon i nadwozia.
2,0
~KonanekAD
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Jeżeli się nie poprawi fabryki to do 120km/h będzie dało się jeździć w relatywnie dobrych warunkach ale polecam wygłuszyć chociaż bagażnik. Daje to zaskakująco dużo, pracy przy tym nie ma bardzo dużo a efekt jest świetny. Rozumiem że to miejskie auto ale niestety tutaj Honda dała ciała.
4,0
~przemo
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
silnik wyciszony rewelacyjnie. Przy prędkości 150-160 nie ma mowy o jakimkolwiek dzięku dochodzacym z silnika - tylko szum wiatru. Trochę lepiej mogła być wyciszona podłoga. Fabryczne opony na niektórych nawierzchniach dość słychać - ale nie jest to dokuczliwe.
4,0
~marcin265@yahoo.com
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Na wolnych obrotach jest dosyć głośno, również na zimnym silniku. W innych sytuacjach auto pracuje dosyć cicho. Nie tak jak na pompo wtryskiwaczach. Przy 180 zaczyna być głośno. Czujnik podgłaśniania radia wtedy załącza się o raz ostatni.
4,0
~Andrzej
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Na niskich obrotach, przy zimnym silniku słychać, że to diesel. Na trasie silnik w zasadzie niesłyszalny przy dowolnej prędkości. To ogromna przewaga wobec wersji 1.8 benzyna, która jest nieznośnie głośna od 4000 obrotów, tj. na autostradzie od ok. 145km/h.
3,0
~Zaran
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Tutaj jest troszkę gorzej. W wersja po liftingowych poprawili ten obszar. Ale nie ma tragedii. do prędkości 160km/h w samochodzie jest cisza i tylko jakieś większe hałasy dochodzą do wnętrza.
Dziennik kosztów dla Honda Civic VIII Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
7,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Mares
Honda Civic VIII
Hatchback 5d 2.2 i-CDTi 140KM 103kW
Niewiele dobiega z zew. zwłaszcza silnik jest przyzwoicie wyciszony, słychać go tylko w zimie zaraz po uruchomieniu lekko klekocze ale gdy się rozgrzeje to trudno poznać że to diesel.
Honda Civic VIII Hatchback 5d