Szukaj

Lista ocen Honda Civic X (108) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Emilia
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Ich habe einen Honda Civic X 1.0 aus 2017 gekauft. Nach vier Jahren Motorschaden, Motorblock beschädigt, Kratzer am ersten Zylinder, die Reparaturkosten betragen 10.000 Euro, das Auto ist außerhalb der Garantie. Ich wurde getäuscht. Ich werde nie wieder eine Honda kaufen. Ich blieb ohne Auto, ohne Geld, ich habe all das investierte Geld verloren. Honda tut dies nicht, um dem Kunden so hohe Reparaturkosten zu hinterlassen.
5,0
~Kstgach
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo dobra dynamika połączona z oszczędnością. Jak na 1,5 litra naprawdę imponuje, szczególnie przy wyższych prędkościach. Golf 1,5 TSI 150KM, Passat 2,0TSI 190KM czy 2,0TDI 190KM naprawdę nie mają podejścia. Silnik ten jak na turbo jest nietypowy, im wyżej kręcisz tym lepiej jedzie. W porównaniu z poprzednikiem 1,8 N/A mi osobiście średnio pali około 1l/100km mniej.
5,0
~Erick_Schetino2
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Silnik, który można pomylić z pojemnościami 1.4/1.6. Imponujący VTEC. Nie brakuje mu dynamiki. Jeśli chodzi o downsize'ing jest to najlepszy silnik na rynku. W porównaniu do 1.5T jest cichszy, a także posiada lepsze brzmienie. Dopiero po otwarciu maski można zobaczyć, że ma 3 cylindry. Bo w żadnym wypadku tego nie widać, ani nie słychać. Jestem pod sporym wrażeniem.
5,0
~Ambro
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Silnik to pierwsze turbo Hondy. Jeździłem generacją VI, VII i VIII Sport więc jest to idealnie wyważony silnik dla tych którzy mogą poszaleć nie zwracając na spalanie - 9,6 L/100km, jak również oszczędnie pojechać w trasie - 4,8 L/100km. Dobrze wyciszony, choć w poprzednich generacjach bywało lepiej. Wydaje mi się, że na wolnych obrotach czasami falują. Może to tylko złudzenie.
4,0
~Marcel
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Silnik 1.0T zadziwia. Nie jest to demon prędkości ale w codziennym użytkowaniu spełnia swoją rolę w 100 % . Japończycy mocno się napracowali przy projektowaniu - dźwięk tych 3 cylindrów może się nawet podobać . Elastyczny, ciągnie od dołu , kończy na 5700 obrotów co prawda, ale do tego momentu jest bardziej niż dobrze. Śmiało można porównać do 1.8 , jeśli nie lepiej.
5,0
~Hondziarz
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jak na 180KM jest dynamiczny, od 2rpm zaczyna jechać, kolejny przyrost czuć od ok 4rpm i tak zostaje aż do odcinki, nie puchnie jak 1,4 150KM w astrze K i zdecydowanie lepiej ciągnie od golfa 1,4/1,5tsi 150KM, a o 1,8 142KM w poprzednim Civicu nawet nie ma o czym pisać. Jest przy tym oszczędny, mnie osobiście pali ok 1 litra mniej od 1,8 w IX gen.
5,0
~Adames
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC TURBO 126KM 93kW
Jak na 1 litr i 126 km jest super. Nie jest to wyścigówka, chodź tak wygląda. Mi zdecydowanie bardziej przypasował ten silnik od 1.0 ecoboost 125 km, 1.0 tsi 100km czy 1.2 puretech 110 km (te akurat testowałem na zjazdach próbnych). Wiadomo osiągi nie powalają ale do miasta i na trasy do normalnej jazdy jest git.
5,0
~Arkadiusz Kielce
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Dynamiczny, jak chce jechać oszczędnie to jak najbardziej zejdzie poniżej 6 litrów na 100 km. Najlepsze to to że na trasie nie trzeba specjalnie redukować biegów od około 80-90km/h można bez redukcji biegu sprawnie wyprzedzić. W przedziale prędkości 140-200 km/h przyśpieszeniem miażdży większość aut na autostradzie
5,0
~Monaro
Honda Civic X
Hatchback 5d Facelifting 1,0 VTEC TURBO 126KM 93kW
Malutki silniczek 1.0 126KM potrafi zadziwić pasażerów swoją pracą. Chętnie wkręca się na wyższe obroty dzięki turbinie. Ciągnie równo od samego dołu. Mały, ale za to jary :) Pracuje równiutko bez drgań. Wyprzedzanie aut bezproblemowe. Mruczy o wiele lepiej, niż litrowe silniki VAG i Forda.
5,0
~Waldemar
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Dobra elastyczność, moc a przede wszystkim bardzo ekonomiczny. Dobre przyspieszenie w zakresie powyżej 4 tyś. obrotów. Nie wiem kto wymyślił te historie z przedostawaniem się paliwa do oleju, u mnie nic takiego się nie dzieje. Na pierwszą wymianę oleju samochód wysłał mnie w okolicach 15 tyś. przebiegu.
Honda Civic X