Szukaj

Lista ocen Honda Civic X (108) - Silnik

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~civic driver
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Super. Dynamiczny, choć trzeba przycisnąć aby wydobyć moc (wyższe obroty). Jedzie w pełnym zakresie od samego dołu, wyprzedzanie to przyjemność, w zasadzie w trasie nie trzeba zmieniać 6ki na niższy bieg. Dobrze wyciszony, kultura pracy, szybko się nagrzewa. Przy tym oszczędny. Fajnie wkręca się na obroty.
5,0
~Tom
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Silnik. Dynamiczny, cichy i całkiem oszczędny. O dziwo producent bardzo ostrożnie podaje przyspieszenie 8,5s (jak to jest częste u Japończyków), ale w sieci jest wiele filmów pokazujących, że faktyczne przyspieszenie jest około sekundę lepsze. Bardzo dobre jest też subiektywne odczucie mocy.
5,0
~Artur P.
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Moc w stosunku do masy auta i spalania jest na wysokim poziomie. Elastycznośc w trybie Drive jest średnia, za to w trybie Sport bardzo dobra. Przy 4 osobach + bagaże auto daje radę chociaż różnica w stosunku do jazdy samemu jest widocznie zauważalna. Ogólnie na plus.
4,0
~Żuwarski
Honda Civic X
Hatchback 5d Facelifting 1,5 VTEC TURBO 182KM 134kW
silnik dość mocny z bezpośrednim wtryskiem, paliwo przenika do oleju, na krótkich dystansach, w wersji ze skrzynią manualną jest zaprogramowany rev hang co raczej nie wpływa dobrze na skrzynię biegów (uderzenia w 2 bieg przy dynamicznym przyśpieszaniu)
5,0
~Paweł
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Jeżdżę bez szaleństw, czasem dla zabawy lubię trochę szybciej. I ten silnik idealnie do tego pasuje. Sprawia wrażenie ospałego ale przy mocnym przyspieszeniu daje niezłego kopa. Wyprzedzanie nie sprawia żadnego problemu. Ma też miły dla ucha odgłos.
5,0
~Iro_executive
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.0 VTEC Turbo 129KM 95kW
Wbrew pozorom „ma parę” , wrażenia z jazdy są jak z usportowionej wersji. Po dłuższych doświadczeniach z 1,6 Tdi przy wyprzedzaniu trzeba dołożyć kolejny bieg bo odcięcie trochę blokuje. Trzeba przywyknąć do pracy silnika przy zmianie biegów.
5,0
~FrancooZ
Honda Civic X
Hatchback 5d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo elastyczny, ekonomiczny - jak na wartości mocowe podane przez producenta. Generalnie - najlepszy wybór to 1,5 TB. Szybko zbiera się do jazdy. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu. Samochód jest po pierwszym przeglądzie - brak poboru oleju 0W20.
4,0
~Jan
Honda Civic X
Sedan 4d Facelifting 1.5 VTEC TURBO 182KM 134kW
Silnik to najlepszy element auta, dobrze jedzie mało pali, minus za drgania przenoszone na karoserię przy pewnym zakresie obrotów. Paliwo dostaje się do oleju przy jeździe na krótkich odcinkach, najgorzej zima.
5,0
~Tomek z Warszawy
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Silnik bardzo mocny, adekwatny do masy samochodu, zarazem oszczędny jak na tą moc. Nie ma żadnych problemów z wyprzedzaniem na trasie i ruszaniem z pod świateł w mieście. Fajny pomruk z silnika przy przyspieszaniu
Dziennik kosztów dla Honda Civic X
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
4,8
l/100km
7,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Polak
Honda Civic X
Sedan 4d 1.5 VTEC Turbo 182KM 134kW
Bardzo mocny i oszczędny. Obecnie mam pakiet ktuner więc auto osiągami plasuje się w klasie premium. Około 6 sekund do 100 i v max przekracza 250 więc można powiedzieć że ten silnik nie ma konkurencji.
Honda Civic X