Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 (37) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 59 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
maglownica - awaria niebezpieczna dla życia, groźba utraty kontroli nad kierowaniem autem. -sprzęgło (no po prostu lipne było) -klimatyzacja - sprężarka - podczas serwisu zagranicą mechanik mi mówi, że ma pan poluzowane mocowanie silnika - jak to możliwe ? przecież niedawno był w serwisie w Pl, trudno mi powiedzieć co o tym myśleć.
2,0
~luki
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Silnik ok, skrzynia również jak na razie nie odmówiła posłuszeństwa. Dwójka za: lakierowany próg przedni po zimie - rdza, belki dachowe do wymiany - farba zeszła, tylna klapa do lakierowania - rdza. W zasadzie powinna być 1, w tej klasie samochodu takie wpadki?
5,0
~Piotr.Ratynski7@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Powazna usterka jest myslenie kupujacego, ze skoro wydal kupe szmalu na taki samochod to nic absolutnie nie ma prawa w nim sie zepsuc .Ma prawo.Do tej pory zadnych usterek.ale na pewno kiedys sie zaczna ,to normalne.
3,0
~maryjanekcrv
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Maglownica wymieniona na gwaranji stukało stukało aż po kilku wizytach wymienili na nową. teraz zaczyna zawieszenie dawaćznać iż powol ma dosyć i czuś w kierownicy jakieś nieiwlkie luzy i stukanie przy ruszaniu. zobaczymy co powiedzą
3,0
~maryjanekcrv
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Maglownica wymieniona na gwaranji stukało stukało aż po kilku wizytach wymienili na nową. teraz zaczyna zawieszenie dawaćznać iż powol ma dosyć i czuś w kierownicy jakieś nieiwlkie luzy i stukanie przy ruszaniu. zobaczymy co powiedzą
2,0
~kierowca z 30-letnm stażem
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
układ hydrauliczny sprzęgła w niskich temperaturach nie funkcjonuje co powoduje przypalanie sprzęgła.Poniżej -18 stopni pedał sprzęgła pozostaje przy podłodze.Szok za te pieniądze i hańba dla marki
5,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Tu też nic. Raz zamarzła linka ręcznego przy -20 stopniach, ale to pewnie też wina automatu, przy którym można po prostu o ręcznym zapomnieć na kilka lat.
2,0
~może trochę upierdliwy użytkownik po 40-tce
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
awaria systemu CMBS po 3l atach-nie można m.in.korzystać z tempomatu... nowy system radarowy kosztuje bagatela ponad 7500,00PLN...
5,0
~goliat
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Autko nigdy nie zatrzmalo sie na drodze, a przebieg nie maly, silniki hondy sa naprawde najlepsze na swiecie.
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
jak na razie po przebytym długim :-) dystansie 40tys. -bz, strach pomyśleć co będzie dalej
Honda CR-V III SUV