Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 (68) - Silnik

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wojtek, edy22@poczta.onet.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Ma dwa litry i 150 koni. Niby dużo. Moim zdaniem ta duża moc jest uzyskiwana w zbyt wysokim zakresie obrotów. Czyli jesli chcesz szybciej przyspieszać musisz mocno dusić gaz. Nie jest niby to nieprzyjemne, bo silnik ładnie brzmi i dobrze się "zbiera", ale... W codzienniej, w moim przypadku miejskiej w większosci jeździe, wygodniej by było, jesliby maksymalny moment obrotowy położony byłby chociaż o 500 obrotów/min. niżej. Ale w sumie jest...
4,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Kupiłem CRV za granicą z automatem oraz pakietem NAvi. Wersja w kraju na razie nie oferowana. Mam oprócz niej nowego Pasata 2.0 TDI DSG. Hondą musiałem się nauczyć jeździć i wyprzedzać z tym silnikiem, ale po 2 tys. km non stop już ją lubię. Do 3 tys obr. nic się nie dzieje. Ptem zaczyna żyć a najleoiej przy ok 4-5 tys. max mom. obr. Wtedy nie ma kompleksów. Przyjemny gang silnika przy umiarkownym przyspieszaniu tak do 4500 obr., natomiast...
2,0
~Starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Mam wersję benzynową 140 KM z automatem. Silnik ma bardzo wysoko ustawiony moment obrotowy, trzeba go kręcić ok.5000-6000 rpm aby coś wyprzedzić, jadąc samemu jest w miarę OK, 4 osoby i bagaż robi się niebezpiecznie np. wyprzedzając TIR\'a. Kick down praktycznie nie istnieje. Starając się jechać dynamicznie, spalanie ok 10 l/100km w trasie. Do tego za mały zbiornik paliwa, co 400 km tankowanie. Strasznie to upierdliwe.
2,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Tuż po wyjechaniu z salonu zauważyłem, że kierownica jest przekoszona. Następnego dnia od zakupu już konieczna naprawa # przekoszonej kierownicy#. Powiedzieli w ASO, # że tylko zbieżność ustawili#, po jakimś czasie maglownica się rozleciała ale było to już po gwarancji. Koszty wymiany 10 tys zł. W międzyczasie 3 x wymiana drążków kierowniczych. W międzyczasie auto niestabilne, niebezpiczne na drodze.
5,0
~gacza
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
2.0 jest zwyczajnie za mały dla tego auta. Ale silnik prosty w konstrukcji, możliwe jest zamontowanie LPG, bardzo szybko łapie roboczą temperaturę pracy = LPG włącza się bardzo szybko = niskie zużycie benzyny przy LPG. Wysokie obroty nie robią żadnego wrażenia na tym motorze. Pali tyle ile ma palić... ale historie pt. 8 litrów/100 km to w moim przypadku jakieś bajki.
4,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Kultura pracy jest bardzo dobra, natomiast elastyczność to pojęcie nieznane w Hondzie więc trzeba się nastawić na kręcenie silnika w okolice czerwonych kresek. Silnik nie jest nawet wtedy specjalnie głośny, poza tym całkiem ładnie brzmi. Przez niemal 100.000km silnik, jak i jego osprzęt nigdy nie odmówił posłuszeństwa, a znając Hondę będzie tak przez kolejne 100.000.
4,0
~WWW.AUTOKLAW.PL
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Silnik dość elastyczny w zupełność wystarczający do jazdy miejskiej bez częstej zmiany biegów. W trasie trzeba go mocno kręcić aby było szybko. Wyprzedzanie po redukcji nie sprawia żadnych problemów. Fajny gang silnika przy dynamicznym wkręcaniu na obroty. Wszystko jak w typowej Hondzie. Reasumując silnik wystarczający choć więcej mocy dałoby więcej frajdy z jazdy.
2,0
~as
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
trochę dziwny dzwięk, jakby szum, ale kultura pracy ok, ciągnie jednak fatalnie, to ma być silnik high tech 150km? Wyprzedzanie to próba nerwów. W górnym zakresie obrotów było oczywiście lepiej, ale co to za styl w takim wozie wyduszać z silnika 4-5 tyś obrotów jak w jakimś vw polo 1.1? Ile on wtedy pali też wolę nie myśleć. Mój siedmioletni "tapczan" (xantia) 1.8 lepiej idzie.
4,0
~crxtprt_xl@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Silnik wolnossący 2,0l i 150 KM, to dosyć wysilona jednostka, po której nie można się spodziewać dużej elastyczności. Po przesiadce ze Skody Fabii musiałem się nauczyć na nowo jak wyprzedzać ze znaczną redukcją biegów. Nie zauważyłem \"brania\" oleju. Duży plus, to niskie, jak na takie auto, zużycie paliwa.
4,0
~goliat
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Nie mozna miec zastrzezen,silnik wchodzi na obroty bardzo wrzawo, troche jedynka jest za krótka takie mam odczucia po przesiadce civica 1.8, ale jak na taka mase silnik radzi sobie bardzo dobrze, nie jest zawalidroga, aczkolwiek szkoda ze nie dodano 30KM wiecej byloby idealnie.
Honda CR-V III SUV