Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 (65) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~wojtek, edy22@poczta.onet.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
W moim odczuciu jest bardzo dobra. Przełączanie biegów jest frajdą. Wskakują na swoje miejsca bardzo precyzyjnie i miękko. Nie mam, jak niektórzy piszą, jakichkolwiek problemów z wyskakujacą dwójką, czy jakimkolwiek innym. Jedynym problemem do którego trzeba się po prostu na poczatku przyzwyczaić - to krótki pierwszy bieg, ale wynika to z charakteru samochodu. Ja nie odbieram tego jako wadę. Ale jesli ktoś chciałby, żeby w CRV była sportowa...
3,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
chodzi cięzko, haczy. sprzęgło zaczęło buczeć przy załączaniu. Nie było problemów ze sprzęgłem, do czasu. Auto odebrałem po naprawie zderzka przedniego (drobna stłuczka). Po odebraniu zauważyłem, że sprzęgło # buczy# przy załączaniu, ale myślę, to drobiazg. Otóż nie, nie drobiazg po pewnym czasie wymiana sprzęgła 1400 Euro.
4,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
W porównaniu z DSG VW jest to zabytkowe urządzenie, automat w stylu amerykańskim- 5 biegów niestety, brakuje 6-ki- silnik piłby mniej. Przu zwolnieniu i kick-down skrzynia z lekka głupieje. Ustawienia skrzyni preferewują styl jazdy- cruising przy ok. 120 km/godz. Zmiena biegi miękko i bez szarpnięć, nie mam zastrzeżeń.
5,0
~Toni
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Obawiałem sie takiego lewarka w konsoli ale jest ok.Biegi wchodza b dobrze.Zaskoczyło mnie juz kilka razy ze przy minimalnym toczeniu doslownie centymetry jak chce włączyc wsteczny to słychac zgrzytanie zębow. Musi idealnie stac. W innych samochodach jest pewna tolerancja.
4,0
~goliat
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
No wiec tak, autko ma przejechane ponad 200 000km i nadal chodzi, haczy mi czsami na 3 i czesciej na 1, ale jechalem inna crv i jest taka sama przypadlosc, ale generalnie skrzynia biegow jest w super miejscu i fajnie sie nia pracuje. Plus za 6 bieg.
4,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Automat zmienia biegi miękko ale brakuje manualnego trybu i szóstego biegu, który obniżyłby zużycie paliwa, zwłaszcza przy jeździe autostradowej. Przekładnia hydrokinetyczne ogranicza poza tym stosunkowo niewielką moc i moment obrotowy silnika.
4,0
~Frajda
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Krótka 1 i 2 dobra do holowania ciężkich przyczep. 6 przełożenie to raczej zwykła piatka ( spowodowane krótką 1 i 2). Czasami problem z wrzuceniem biegu wstecznego. Wygodne umiejscowienie lewarka skrzyni biegów.
5,0
~Gaweł
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Krótki skok dźwigni zmiany biegów. Wszystkie 6 biegów wchodzi bardzo precyzyjnie i łatwo. Jedynie czasami trudniej wrzucić wsteczny. Świetne zestopniowanie w połączeniu z elastycznym silnikiem daje wiele frajdy z jazdy.
3,0
~Starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Automatyczna 5 biegowa, taka nijaka w stylu amerykańskim, zmienia biegi i to wszystko co można powiedzieć. Do Tiptronica lub DSG lata świetlne. Wpływa na duże zużycie paliwa, bo ma tylko niestety 5 biegów.
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~WWW.AUTOKLAW.PL
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Biegi wchodzą precyzyjnie. Czasami jest problem z wrzuceniem wstecznego. Skok lewarka do przyjęcia choć nie jest, to skrzynia sportowa. Biorąc pod uwagę, że jest, to SUV skrzynia pracuje bardzo dobrze.
Honda CR-V III SUV