Szukaj

Lista ocen Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW 2006-2010 (57) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~yyy
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
dobrze się trzyma drogi, stabilny przy jeździe wprost, zakręty też bardzo stabilny, prowadzenie pewne chociaż potrafi wejść w poślizg a 4x4 to jedna lipa w tym aucie. ale ale - silnik b słaby, mulasty, głośny, nieprzyjemny dźwięk, bardzo niski moment obrotowy. a jeźdżę wyłącznie na pb98 I olejach Mobil i to tych najdroższych. silnik przestarzały tylko 1 wałek rozrządu, nie ma hydraulicznej regulacji luzów zaworowych, trzeba oddawać do...
5,0
~starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
To mocna strona tego auta. Zestrojenie jest dość sztywne jak na SUV-a. Świetnie trzyma się drogi. Ostre zakręty to fraszka dla CR-V. Zaryzykuję twierdzenie, że jeździ conajmniej tak dobrze jak nowy Passat, a może nawet.... Niestety koła 18 cali i nasze ścieżki asfaltowe nie są dla siebie stworzone. Trzęsie. Musze obniżyć ciśnienie. Mam opony wielosezonowe M+S, nie wiem nawet jakiej firmy, ale przyczepność jest rewelacyjna. Pewne prowadzenie....
5,0
~WWW.AUTOKLAW.PL
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Doskonały kompromis między komfortem, a przyjemnością prowadzenia. W zakrętach auto praktycznie się nie przechyla i można je pokonywać szybko i bezpiecznie. Ostatni test na krętych, górskich drogach wypadł znakomicie. Większość mistrzów prostej, którzy próbowali przeczytać moje tylne tablice nie była wstanie utrzymać się na swoim pasie ruchu. Tłumienie nierówności bardzo skuteczne choć zawieszenie mogłoby pracować nieco ciszej. Myślę, że...
3,0
~crxtprt_xl@wp.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Auto doskonałe na polskie dziury w drogach. Nie boi się również przeciętnych krawężników. Niestety prowadzenie jest nienajlepsze. Ja wiem, że to auto ma swoje gabaryty i stosunkowo wysoko środek ciężkości, ale moja Fabia w zakrętach zachowywała się wyraźnie lepiej. Auto jest też bardziej wrażliwe na podmuchy wiatru bocznego. Do tego stopnia, że na autostradzie w Austrii musiałem ograniczyć prędkość do 120 km/h, kiedy inni na tej drodze jechali...
5,0
~DerDer
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Rewelacja, jak na tak duże auto. Wersja jeździ na kołach 18" ale nie ogranicza to komfortu jazdy a zwiększa jego właściwości jezdne. Bardzo bezpieczne zachowanie się na drodze, żadnych niespodzianek. Nieco "przewspomagany" układ kierowniczy, ale trzyma się normy. Poza tym autem taki jak tym nie jeździ się po torze wyścigowym tylko wozi bezpiecznie rodzinę na wakacje i z miejsca na miejsce.
5,0
~Toni
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Robiłem proby jak to jest z ta włączajacą sie tylnia osia.Wiec na mokrej jezdni ruszam z pelna moca i... z pewnościa jest conajmniej pol obrotu kola bo czuc poslizg a nawet niestabilnosc toru jazdy a za chwile/jednak zbyt długą mysle/włącza sie tyl i wszystko sie uspokaja.Przy oblodzonej jezdni przydal by sie wlacznik reczny.Gliniasta polna droga,po deszczu pod gore - ciągnoł rewelacyjnie.
4,0
~wojtek, edy22@poczta.onet.pl
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Układ jezdny jest bardzo sprężysty. Czasem nawet mozna powiedzieć, że trochę za twardy. Ale w zakrętach spisuje się po prostu świetnie. Samochód, który jest dużym autem, prowadzi się jak każdy inny, nawet dużo mniejszy. Osobiscie wolałbym troszkę więcej komfortu, ale cos za coś...
3,0
~Starless
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Niezły prześwit, z zaspy można się wydobyć, w lekkim terenie w porządku, Telepie na dziurach, na gładkich asfaltach akceptowalny. Generalnie dość twardy. W zakrętach auto trzyma się dobrze, nie przechyla się. Hamulce jak na masę auta słabe, trzeba uważać.
4,0
~Frajda
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Duże koła 18 powodują odczuwanie wszystkich studzienek w jezdni przy małych prędkościach, podczas szybszej jazdy prawie nic nie czuć. Bardzo dobrze tłumi nierówności poprzeczne, przez progi zwalniające można przejechać napradę szybko i komfortowo.
Dziennik kosztów dla Honda CR-V III SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
10,6
l/100km
11,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Gaweł
Honda CR-V III
SUV 2.0 i-VTEC 150KM 110kW
Jak na SUVa ocena maksymalna. Auto świetnie trzyma się jezdni podczas szybkiej jazdy po zakrętach. Nie ma mowy o przechylaniu się samochodu. Jednocześnie zawieszenie jest bardzo komfortowe. Konkurencja ma czego zazdrościć.
Honda CR-V III SUV