Szukaj

Lista ocen Honda Jazz III (81) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 30 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~HondaJazzIII
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Samą skrzynie manualną oceniam przeciętnie - po pierwsze brakuje w niej 6-tego biegu, który bardzo przydałby się zwłaszcza na trasie (przy V = 120 km/h jedziemy już na 4 tys. obrotów, a to przekłada się zarówno na hałas jak i spalanie). Przy tej cenie uważam, że to istotna wada (gdyby Jazz był o 10 tys.zł tańszy to "piątka" byłaby czymś oczywistym i nawet bym o tym nie wspomniał). Po drugie - zmiana biegów wcale nie jest taka gładka jaką byśmy...
5,0
~gomg
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
5 - (minus), bo coś 3 na poczatku miała długie przełożenie, teraz albo sie przyzwyczaiłem albo zębatki sie wyrobiły, chcąc wrzucic trójkę między luzem a tróką wyczuwalem taki dołek, który zmylił mnie kilka razy - ale centymetr dalej juz wskoczyła trojka, poza tym, zielone swiatełko na moich wskaznikach, któe mowi kiedy zmienic bieg jest hmmm , zbyt oszczędne, jakby sie mialo postepowac wg tej zmiany biegów to nie dało by sie jechac, przy 50 -...
5,0
~Karol
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Automat CVT, 7 biegów (umownych bo to bezstopniowa skrzynia). POLECAM, POLECAM i jeszcze raz polecam. Wersja z automatem jest kilka tys droższa, ale ten automat Hondy ma wszystkie DSG i inne \"tronici\" pod sobą. Bez stopniowa skrzynia pracuje niemal ciągle w przedziale 1,5 tys - 2 tys przy spokojnej jeździe. Ale przy kick-downie szybko wkreca motor na 4-5 tys a wtedy wszystkie GTi-ki i tedeiki zostawia daleko za sobą, niezależnie od bieżącej...
5,0
~Karol
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Bezstopniowy automat CVT Hondy jest genialny. Przed zakupem naczytałem się mnóstwo opinii w necie, ale ani jedna nie odzwierciedla tego co ta skrzynia potrafi. Kick-down natychmiastowy. Przy umiarkowanej jeździe skrzynia cały czas utrzymuje silnik ok. 1800-2000 obrotów. Przy lekkim dodaniu gazu auto zbiera się od razu, w miarę dostępności momentu obrotowego silnika, przy czym obroty pozostają na tym samym poziomie. Majstersztyk.
3,0
~Krzyś
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Skrzynia pracuje precyzyjnie. Niestety w moim przypadku podczas włączania 5 biegu czuć czasami haczenie i nieprawidłową pracę synchronizatora. Nie jest to reguła (ani mój błąd przy wysprzęglaniu) ale zdarza się co jakiś czas. Ponadto przydałby się 6-ty bieg lub inaczej zestopniowany 5-ty ponieważ obroty silnika przy prędkościach autostradowych są niepotrzebnie wysokie.
4,0
~indianad
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Tutaj myślę, że można dywagować. Mój egzemplarz posiadał wadę fabryczną w postaci głośnych łożysk. Jak pojedziecie do ASO to wiedzą co zrobić jednak jest to kosztowne. Trochę brakowało mi szóstego biegu na trasach ale to przecież miejski samochód. Wybiera d biegów działa precyzyjnie i od razu wiadomo jaki bieg mamy włączony.
5,0
~Marek S
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Kapitalnie. Biegi wchodzą bardzo lekko, jednocześnie pewnie i precyzyjnie. Przełożenia dobrane są według mnie prawidłowo, jednak czasami dla sprawnego wyprzedzania trzeba zredukować bieg na niższy, czego jeżdżąc Lanosem z silnikiem 1,6 (bardzo zbliżona moc obu silników i masy pojazdów) nie musiałem robić.
5,0
~Bartek
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Bardzo precyzyjna. Przełożenia świetnie dobrane do jazdy po mieście tzn. 40km/h można włączyć piąty bieg i auto będzie płynnie jechało oraz płynnie przyspieszał bez żadnych drgań. Minus jest niestety taki że przy jazdach autostradowych silnik kręci się dość wysoko.
2,0
~Jerry
Honda Jazz III
Mikrovan 1.4 i-VTEC 100KM 74kW
Wg mnie absolutnie źle dobrane przełożenia, między 1 a 2 biegiem występuję jakaś dziwna dziura. Bezwzględnie przydała by się skrzynia 6 biegowa. O awaryjnych łożyskach nie wspominam, bo u mnie akurat ten problem nie wystąpił ale z tego co czytałem to nie jest to rzadkość.
Dziennik kosztów dla Honda Jazz III
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
6,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~sz.k.
Honda Jazz III
Mikrovan 1.2 i-VTEC 90KM 66kW
Bez zarzutu. Krótki skok lewarka i precyzja przełożeń. Przy maksymalnym przyśpieszeniu trochę źle zestrojone przełożenie z 1 na 2. Przy przyśpieszeniu na jedynce do odcięcia i przełożeniu na dwójkę obroty silnika spadają poniżej 4tys i słabnie przyśpieszenie na moment.
Honda Jazz III