gdyby jeszcze w cenie był ABS to Getz cenowo europejskich konkurentów biłby conajmnie o 3-4 tyś. Ale i tak znaleźć nowy samochód klasy B z przyspieszeniem 11,5 s do setki i klimatyzacja za cenę 39 tyś. jest ciężko (może poza kią jest to niemozliwe).
Wrażenia
4,0
Silnik
jak na tej klasy auto ze średnim silnikiem zwija się całkiem nieżle. Przy wyprzedzaniu trzeba jednak redukować na 4
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą miękko i cicho. Wsteczny nie zawsze wchodzi za pierwszym razem.
4,0
Układ jezdny
dobrze, chociaz brak degresywnego wspomagania kierownicy przy wyższych predkościach powoduje ze traci się "czucie" samochodu. Zawieszenie ok.
Komfort
3,0
Widoczność
przednie słupki wiele zasłaniają. Tylne razem z zaglówkami zasłaniają prawie wszystko. Na pocieszenie sa dwa duże boczne lusterka.
4,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewania jeszcze nie wypróbowywałem, wentylacja może być
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tej klasy auto to z tyłu jest zaskakująco duzo miejsca. Z przodu też jest ok
5,0
Wyciszenie
jak dla mnie bomba
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
to spory silnik wieć potrafi "wypić". Bardzo dużo zalezy od stylu jazdy. Dynamiczna jazda - nawet 9-10 l/100km po miescie. Ekonomiczna 7 l/100km po miescie.
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość wykonania jest na fiatowsko-VW poziomie. Zobaczymy jak będzie z awaryjnością.