Silnik rewelacja! Jeździłem służbowym Focus\'em 1.6 benzyna - jest głośniej niż w Gacku z silnikiem wysokoprężnym! Przyspieszenie, nawet na piątym biegu - super!
4,0
Skrzynia biegów
Jedno zastrzeżenie: raz na pięć wsteczny trzeba wrzucać z podwójnym wysprzęglaniem. Biegi do przodu - płynnie - bez zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Co można napisać? Może jedynie to, że łatwo się nim rozpędzić i później stresik w łuku.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie mam zastrzeżeń - w porównaniu do innych samochodów (Corsa, Focus, Astra)...
4,0
Ergonomia
Mnie lekko poirytowało to, że wycieraczki włącza się \"odwrotnie\" (do dołu/do góry) jak w europejskich samochodach. Ale tylko lekko. :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chcę, żeby było ciepło, jest ciepło. Chcę, żeby było zimno, jest zimno (klimatyzacja). Nic więcej dodać nie trzeba. Nie zaparowuje bardziej, niż inne autka.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Drugi samochód w rodzinie. Kupiony dla żony ale z opcją, żebym i ja (187cm) mógł jeździć. Przeszedł test: fotel kierowcy ustawiony dla mnie - i mam się zmieścić z tyłu, za tym fotelem. Udało się. :)
5,0
Wyciszenie
Nie słychać że to Diesel. Szok!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali sporo - 6.5 litra/100km - w większości po mieście. Przeglądy - da się wytrzymać - pierwszy kosztował około 700zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Po doświadczeniach z Nexią, Lanosami i Nubirą, z niepokojem podchodziłem do Koreańczyka. Ale pozytywnie mnie zaskoczył. W końcu - to Hyundai, nie Daewoo. :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak go odbieraliśmy, nie działało ustawianie temperatury nawiewu. Gdy to naprawili, źle ustawili cięgna. Po poprawce okazało się, że zamienili guziczki od ogrzewania tylnej szyby i klimatyzacji. Ale jak już wreszcie wszystko naprawili (i przestali dotykać się kokpitu) usterek nie stwierdzam.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie doświadczyliśmy. :)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 CRDi 88KM 65kW
[l/100km]