Szukaj

Lista ocen Hyundai Tucson I SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW 2004-2008 (38) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 28 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~szymon18051983
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
tutaj trochę dziwnie; dość twardy jak na SUV-a, jednak stosunkowo przechylny; to nie wada-wszystko w grarnicach normy, jednak np. santa fe II (od 2006) do którego się przymierzam jest przyjemniejszy (bardziej miękki); tuson to przy nim taka taczka; jak dla mnie-zbyt mocne przechyły w stosunku do twardości, na duktach przy szybszej jeździe tłucze jak cholera-ale przypominam-to specyfika większości SUV; prześwit-GENIALNY, do tego mam...
5,0
~njacek@gmail.com
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Wybrałem doskonale, ale trzeba mieć świadomość że jest to doskonale jak na SUV-a. W poprzednim aucie zakręty można było brać z większą prędkością tutaj jednak są troche większe przechyły. Niemniej jednak jest BARDZO dobrze. Zawieszenie idealne na nasze drogi. Chodzi cicho i przyjemnie. Szerokie i duże koła sprawiają, że auto prowadzi sie bardzo pewnie, chociaż na koleiny lepsze były by węższe opony. Dołączany automatycznie tylny napęd to...
3,0
~Artur
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Praca zawieszenia co najwyżej wystarczająca. Dziury i niewielkie nierówności nie są wystarczająco wybierane. Na kiepskich drogach jeździ się niezbyt przyjemnie, zwłaszcza z tyłu (trzęsie). Zawieszenie zalety ujawnia na dużych nierównościach, ma chyba dość duży skok (ubocznym efektem są duże przechyły na zakrętach). ZDECYDOWANIE SŁABE HAMULCE, łatwo głupiejący ABS. Nie miałem jeszcze sposobności pełnego sprawdzenia, ale chyba dość dobry napęd...
5,0
~Bogusław Najnigier
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Wspomaganie kierownicy bardzo dobre, nie tracę przy tym kontaktu z podłożem. Zawieszenie "wybiera" rodzime dziurawe jezdnie bardzo dobrze (porównuję do Octavii, która na dziurach dudniła). Kierownica czuła. Warto pamiętać, że samochód jest wysoko zawieszony, więc "łosia" nie ma co ćwiczyć. Kolein nie lubimy (mój Tucson i ja), więc staramy się omijać. W tym układzie "5".
4,0
~głoswolny
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Więcej niż dobrze (Doskonale jest zarezerwowane dla Subaru. Forkiem jakiś czas jeździłem). Tylny napęd włącza się szybko w przypadku uślizgu kół. Można zablokować tył 50/50 do 20 - 30/h, po przekroczeniu tej prędkości sam się odłącza. Zawieszenie w sam raz - ani za sztywne ani za miękkie. Konstrukcja nie jest wyrafinowana ale wygląda na trwałą.
5,0
~admin@igreg.net
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Idealna twardość kompromisowa pomiędzy asfaltem i terenem. Na polnych drogach, skrótach i większych dołach daje dużo frajdy i 100% pewność jazdy. W ciężkim terenie nie próbowałem. Na zakrętach po asfalcie lekko się przechyla, ale prowadzi się o wiele pewniej od większości samochodów osobowych.
5,0
~JSBonus
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Bardzo dobry,doskonale zestrojone zawieszenie, tak jakby było zaprojektowane na nasze polskie nie najlepsze drogi. Kierowca w trakcie jazdy odnosi wrażenie jakby nie jechał po szosie tylko "unosił się" ponad nią. W/g mnie super zawieszenie .
5,0
~dan@mess13.com
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Zawieszenie jest srednio twarde - co oznacza ze to auto jest stworzone na polskie drogi. Prowadzi sie jak osobowe auto a gdy wkurza Cie koles na swiatlach przed Toba bierzesz go trawa z prawej stronie :). Skretnosc wystarczajaca.
5,0
~igreg
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Bardzo stabilnie i komfortowo. Trochę przechyla się na boki. Ale płynie po asfalcie. Nie robią na nim wrażenia polskie drogi. Super bawi się na wyboistej, polnej drodze.
4,0
~Bogusław N.
Hyundai Tucson I
SUV 2.0 i 16V 141KM 104kW
Na dobrej nawierzchni (o którą u nas trudno) bez zarzutu. Nie lubi kolein - lepiej unikać, jechać okrakiem. Poprzecznych garbów też nie lubi - zwalniać, bo może "myszkować"
Hyundai Tucson I SUV