Szukaj

Lista ocen Jeep Grand Cherokee IV (11)

Pokaż filtry
4,5
~Damagedriven
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
To jest jedno z tych aut, które lubi się mimo wad i z którym można się zaprzyjaźnić. Dał bym 4,5 ale 5 gwiazdek właśnie daje z sympatii. Głównym atutem auta jest niesamowity silnik i świetna skrzynia biegów, oraz mimo że zaprojektowane juz dekadę temu, po lifcie naprawdę dobrze wygląda. Wygodne, przestronne, bardzo wytrzymałe i mocne. Kiedy siedzisz za kierownicą masz wrażenie że nic nie jest w stanie cię zatrzymać. Główny minus to wykończenie...
4,9
~Wojtek
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
Auto w wersji summit posiada wszystko w standardzie. Są dostępne jedynie dwie opcje-zestaw ekranów z tyłu oraz wykończenie białą skórą wnętrza. W porównaniu z niemiecką konkurencją auto jest dużo tańsze. Porównywalne pod względem silnika i wyposażenia bmw x5 czy audi q7 to +/- 100tys złoty. Auto naprawdę godne polecenia osobom szukającym ciekawego auta innego niż niemieckie czołgi.
4,5
~Robert
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 CRD 250KM 184kW
Bajka. Jestem zakochany w tym silniku. Jest idealny. Nie spodziewałem sie aż takiego wrażenia. W trybie ekonomicznym spokojny, lekko powolny ale oszczędny i płynny. W trybie sport wciska w fotele i zapiera dech przy ruszaniu z miejsca. Najważniejsze: zapas mocy w trybie ekonomicznym jest tak duży ze nie ważne czy przyspieszysz z 30km czy 130 km/h to i tak odbywa sie to błyskawicznie. i (Silnik)
5,0
~Luki
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 CRD 250KM 184kW
Auto super jestem pod wrażeniem, silnik bajka w połączeniu z 8 stopniowym automatem, zawieszenie pneumatyczne rewelacja. Nagłośnienie w wersji Summit 19 głośników coś pięknego.
3,7
~jacek szostak
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
auto ma rewelacyjny silnik i skrzynie 8 stopniowy automat i gdyby nie kiepskie plastiki jak i marne jakościowo skóry zwłaszcza w drzwiach oraz głośne zawieszenie [ elementy gumowe tak zwanych sanek zawieszenia do wymiany po 20 tys przebiegu ] Wymiana tarcz hamulcowych przy przebiegu 3 tys km , [ duże rowki ] , dość marnie to wygląda wszystko pod zarządami FIATA , gdyby nie silnik i skrzynia które ratują sytuację auto by było nie warte...
4,9
~JeepLover
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 CRD 250KM 184kW
Poza drobnymi usterkami elektryki napędu QuadraDrive II auto rewelacyjne. Porównując do niemieckiej konkurencji z podobnymi silnikami tańsze w utrzymaniu i zdecydowanie trwalsze, a jeśli chodzi o jazdę w terenie to nie ma sobie równych. Wyciszone podwójnie klejone szyby w wersji Summit i aktywne tłumienie dźwięków z zewnątrz powodują, że można spokojnie bez podnoszenia tonu rozmawiać wewnątrz z wszystkimi pasażerami.
4,7
~G. B.
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
Ogólnie auto wielozadaniowe:rodzinne, terenowe i dające radę przy dużych autostradowych prędkościach. Trochę już nudne wizualnie, niskiej jakości kamera cofania, fotele też mogłyby być lepsze (Brak pompowanych boczkow i masaży)
5,0
~Bolo
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
Piękny, duży , mocny. Obok Mercedesów, BMW i Audi wygląda jak mocniejszy brat. W środku bez zastrzeżeń. Jedynie bagażnik płytki , można było wyżej umieścić roletę. Silnik wystarczająco żwawy, oszczędny , poniżej 10 litrów średnio. Warto , zobaczymy jak będzie po większym [przebiegu.
4,9
~PP
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 2016 3.0 CRD 250KM 184kW
5 gwiazdek za cene / radosci z jazdy. Nawet jesli sie cos pospsuje to mam duzy zapas w portfelu jesli chodzi o konkurencje na rynku.
4,4
~Michał
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 CRD 250KM 184kW
Jeep Grand Cherokee IV