Szukaj

Lista ocen Jeep Renegade SUV (46) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~Javor
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Katastrofa. W przypadku auta z napędem na przednią oś słabo spasowany punkt ciężkości powoduje że auto słabo trzyma się drogi. Samochód chodzi na boki niestabilność widać także we wchodzeniu w zakręty, Auto słabo sprawuje się w przypadku podjazdu pod śliskie wzniosłości nie trzyma się drogi, nie nadaje się na polską zimę. Bardzo dziwne zachowanie się samochodu na śliskiej nawierzchni
2,0
~medialny
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Tu jest koszmar. Opony dobrej klasy buczą, jeśli asfalt nie jest równy to wozi autem od lewa do prawa, kontrola trakcji porażka, małe koleiny na drodze i bolą cię ręce od szarpania się z kierownicą, natychmiast trzeba go wyłączać. Jedyna zaleta to mały promień skrętu przez co parkowanie w ciasnym miejscu jest ok.
3,0
~PaB
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Napęd na przednią oś niewystarczający przez co samochód mało sterowny i brak pchania z tyłu. Punkt ciężkości auta w przypadku samochodu z przednim napędem znajduje się chyba z tyłu bo czasami układ jezdny dziwnie się zachowuje w stosunku do karoserii . Dobre hamulce
4,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Auto tylko z przednim napędem nie należy traktować jako terenowe. Bardzo dobrze znosi dołki krawężniki i dziury na jezdniach i drogach gorszej jakości. Wielki minus brak osłon od spodu dlatego należny uważać na drogi kamieniste. Auto źle znosi boczne wiatry i śliską nawierzchnię
5,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 170KM 125kW
Doskonały i dokładny szczególnie spodobał mi się asystent pada ruchu , który pilnuje toru jazdy podczas jazdy i fajnie reaguje na najechanie na linie środkowa lub zewnętrzna powodując powrót auta na tor jezdni z komunikatem aby trzymać dłonie na kierownicy jeśli się puści ! Super !
5,0
~pawelek
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Jak on się cholernie, mimo "wzrostu" dobrze trzyma drogi. Tu było moje największe zaskoczenie. Prowadzi się to o wiele lepiej niż forestera, czy krowę CX-9. Naprawdę, tu jestem pełen podziwu. Trzyma się drogi jak przyklejony.
4,0
~Jarek
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 140KM 103kW
Jak dla mnie wystarczająco precyzyjny. I ma dwa oblicza. Wydaje się być twardy i niekiedy nerwowy na krótkich poprzecznych wybojach a w terenie świetnie wybiera nierówności. Nie dobija. Ładnie wygasza dziury i studzienki w drodze.
5,0
~Paweł
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Dobry promień skrętu łatwy w manewrowaniu dobrze sunie na kocich łbach nie buja w zakrętach mało wrażliwy na dolki w jezdni i boczny wiatr dobry układ wspomagania kierownicy. Bardzo dobre hamulce.
5,0
~Simon_r
Jeep Renegade
SUV 2.0 MultiJet 170KM 125kW
Jest trochę miększy niż Honda Civic i nie pojedzie tak szybko w zakrętach... ale i tak jest precyzyjny i daje dużą pewność prowadzenia w każdych warunkach... a po szutrach można śmigać 100/h.
4,0
~Użytkownik Renegade
Jeep Renegade
SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Na kołach 18" nie mam co narzekać. Zawieszenie sztywne, odpowiednio trzyma w zakrętach, jak i również dobrze wybiera nierówności. Ogólnie zachowany kompromis. W terenie nie sprawdzałem.
Jeep Renegade SUV