Szukaj

Lista ocen Kia Ceed II Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW 2012-2015 (15) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 2 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~filippo5050
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Pierwsze wrażenie na jeździe próbnej - jakbym się przesiadł do ultrakomfortowego samochodu, kierownica dosłownie nie stawia oporu, wrażenie niesamowite. Trwało to do przejechania pierwszego kilometra, później stwierdziłem, że coś mi tu nie pasuje. Oczywiście mogę wyregulować stopień wspomagania w 3 trybach, ale nawet sportowy nie daje informacji zwrotnych na kierownicę. Do tego da się przyzwyczaić i nie będzie to przeszkadzać po dłuższym...
4,0
~Qmill
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Na dwoje babka wróżyła. A raczej troje, bo tyle jest trybów do wyboru. Wersji bez tego bym nie kupił. Natywne ustawienia są dla mnie nieakceptowalne. W wersji z wyborem jest to normal. Tryb comfort to łajba. Zero precyzji, brak wyczucia. Gorzej od słynnego City z Fiatów. Ale już sport... Sport to inna gadka. Oporek fajny. Precyzja i zwinność. Doprawdy inny samochód. Naprawdę czuć zmianę i ona pozwala na dobrą ocenę.
5,0
~Ar
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Zawieszenie dosyć miękkie, ale jednocześnie trzymanie w zakrętach mimo to bardzo dobre jak na tej klasy auto. Na szerszych oponach byłoby zapewne jeszcze lepiej. Zużyte opony już mocno pogarszają prowadzenie, ale to chyba oczywiste. Zawieszenie nie wymagało interwencji i na chwilę obecną się na to nie zanosi (przebieg ponad 220 tys)
4,0
~pw
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
polecam wersję z regulowanym wspomaganiem. Tryb 'normalny' chyba najgorszy. Parkowanie jednym palcem. Przesiadłem się z hydraulicznego i ogólnie wilałem ten typ - za to gwiazdka mniej - takie czasy
4,0
~właściciel Kianki
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Dla ludzi przyzwyczajonych do wspomagania hydraulicznego kierownica działa trochę 'sztucznie'. Opcja zmiany mocy wspomagania trochę pomaga. Zawieszenie może być.
5,0
~Paweł Łódź
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
z przodu kolumna z tyłu wielowahacz zazwyczaj w takich kompaktach średnich są belki skrętne z tyłu tutaj komfort super. Uwaga na progi nisko zawieszony może uderzać
4,0
~cypis
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Mało precyzyjny układ kierowniczy w okolicy punktu zero. Po załadowaniu auta tył bardzo siada, tak jakby nie projektowano tego zawieszenia pod kombi. Dość twarde lecz wygodne
5,0
~Pawlik
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
jak na tej klasy auto jest OK, trzyma w zakrętach, nie za twardy, nie za 'komfortowy'
3,0
~Adam Płachta
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Komfort ok ale precyzja układu kierowniczy nie zachwyca do focusa jeszcze dużo brakuje.
Dziennik kosztów dla Kia Ceed II Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,0
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Dermedsajko
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Mcpersony i wielowahacze z tyłu trzeba się przyzwyczaić moją 2 dzieci z tyłu muli od bujania :)
Kia Ceed II Kombi