Szukaj

Lista ocen Kia Sportage II (58) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 71 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~zenon_fajger
Kia Sportage II
SUV 2.0 i 16V 142KM 104kW
Prawie od zawsze pali się kontrolka silnika, ze względu na błąd czujnika sondy lambda. Po skasowaniu za 2-3 dni zapala się znowu.Co ciekawe błąd zniknął na tydzień, przed zaplanowaną wymianą sondy, co miało rozwiązać problem. Skoro jednak zamówiona sonda przyszła, zdecydowaliśmy z mechanikiem, żeby ją wymienić, bo "gorzej przecież nie będzie". I po 2 dniach kontrolka znowu się zapaliła (co nie przeszkadza w normalnej jeździe).
5,0
~Krzysztof
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Wymieniłem olej filtry zrobiłem mały przegląd no i jeżdżę. Ubolewam, że autoryzowany serwis zalewał poprzednikowi silnik olejem nie spełniającym wymogów producenta pod względem filtra dpf (olej musi być klasy ACEA C3 a lano Lotosa 5W40, który nie spełnia tej klasy) Zalałem Shellem Ultra Extra 5W30 póki co wszystko OK.
3,0
~romanek_62@o2.pl
Kia Sportage II
SUV 2.0 i 16V 142KM 104kW
dużo dodatków w cenie samochodu . Dla mnie dobre radio , klima , światło zapala się po przekręceniu stacyjki , więc nie trzeba pamiętać o tym głupim przepisie w lato , kompas w lusterku , czujnik cofania z sygnalizacją dżwiękową i ilością metrów , tempomat .....
4,0
~Paweł
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDi 140KM 103kW
Brak przycisku serwisowego alarmu - założenie 70 zł, wytarta kierownica - nowe obszycie 250 zł - polecam MSincognito, cewka sprężarki klimy, zablokowana płytka w odtwarzaczu, malowanie tylnej klapy, aktualizacja softu - wszystko z gwarancji,
5,0
~oldboy49
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
W serwisie podczas pierwszego przeglądu stwierdzono rozwulkanizowanie tuleji stalowo gumowej w zawieszeniu i dokonano wymiany w ramach gwarancji. Po sześciu latach - trzy razy wymiana łącznika stabilizatora: raz tył, dwa razy lewy przód.
5,0
~Black Jack
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDi 140KM 103kW
Tak jak poprzednik (sav) - będę straszył... uuuuuu... jak zapeszę... jedna mała usterka - wysiadły mi dwa światełka - jedno z przodu, jedno z tyłu - przyczyna - błąd serwisanta w położeniu przewodu do gniazda przyczepki (hak) - zbyt blisko tłumika.
5,0
~sav@wp.eu
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDi 140KM 103kW
No tak, 14 tysiecy to jeszcze nie miara... Czytalem kiedys zwierzenia wlasciciela poloneza, ktory sie chwalil, ze przejechal 12 tys. i w zasadzie nic nie nawalilo. No pewnie, ze u mnie nic nie nawalilo, przeciez to jest dopiero poczatek eksploatacji.
3,0
~maciek@kolorgraf.com.pl
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDi 140KM 103kW
Przez 2 sezony padł czujnik temperatury, termometr, check engine też sie zapalał bez potrzeby, fabryczny hak był żle zamontowany, orurowanie (też fabryczne) uniemożliwia wymianę koła za pomoca fabrycznego podnośnika.
4,0
~przyjemnie zaskoczony
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDi 140KM 103kW
nic...zero...i oby tak dalej...niby maly przebieg ale jednak dziwi mnie to przy koreanczyku ale warto dodac ze zawieszenie i silnik to tak naprawde konstrukcja mitsubishi...to wiele wyjasnia
5,0
~Tomasz tjp.2006@wp.pl
Kia Sportage II
SUV 2.0 CRDi 140KM 103kW
Praktycznie wymieniano w serwisie tylko części eksploatacyjne-świece żarowe,sworzeń i łącznik stabilizatora(po 150000 km).Poza tym jeżdzę od przeglądu do przeglądu bezawaryjnie.
Kia Sportage II