Szukaj

Lista ocen Land Rover Discovery IV (17) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 10 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~LR4
Land Rover Discovery IV
Terenowy 5.0 V8 375KM 276kW
Układ jezdny ma nie lada wyzwanie bo musi sprostać jeździe terenowej, zapewnić komfort i stabilność. Pneumatyczne zawieszenie radzi sobie z tym bardzo dobrze. Oczywiście ze względu na wymiary zbliżone do czołgu nie jest to samochód wyścigowy i nie będzie trzymał się drogi jak np. BMW, ale nikt tego nie oczekuje. Pneumatyczne zawieszenie daje możliwość podniesienia samochodu o ładnych kilka cm co sprawia, że naprawdę w terenie czuje się dobrze...
5,0
~LR4
Land Rover Discovery IV
Terenowy 5.0 V8 375KM 276kW
Układ jezdny ma nie lada wyzwanie bo musi sprostać jeździe terenowej, zapewnić komfort i stabilność. Pneumatyczne zawieszenie radzi sobie z tym bardzo dobrze. Oczywiście ze względu na wymiary zbliżone do czołgu nie jest to samochód wyścigowy i nie będzie trzymał się drogi jak np. BMW, ale nikt tego nie oczekuje. Pneumatyczne zawieszenie daje możliwość podniesienia samochodu o ładnych kilka cm co sprawia, że naprawdę w terenie czuje się dobrze...
5,0
~DIscoLR
Land Rover Discovery IV
Terenowy 3.0 V6 S/C 340KM 250kW
Rewelacja - przede wszystkim komfort. Pneumatyka może podnieść opuścić samochód o ok 15 cm. W terenie też daje super radę, ale kto by tam jeździł samochodem za 200 tzł. Ale jedna uwaga - ten samochód nie jest stworzony do pędzenia 200 kmh po autostradzie - tzn. może i tyle pojedzie, ale nie polecam. Jak dla Ciebie to główne kryterium to kup X5 albo Q7. Wg mnie tutaj komfortowo się jedzie do 160-170
5,0
~dagobert_piastowic
Land Rover Discovery IV
Terenowy 3.0 D 255KM 188kW
Zawieszenie pneumatyczne to chyba najlepiej zestrojony układ jezdny, jaki miałem okazję użytkować. Niesamowity w terenie, bardzo przyzwoity na drodze, nierówności wybiera wyśmienicie!
3,0
~Mirco
Land Rover Discovery IV
Terenowy 3.0 D 245KM 180kW
Nie było większych problemów oprócz zawieszenia,które po 3 latach dało o sobie znać i należało wymienić wszystkie tulejki (WYMIANA DRĄŻKÓW I TULEJEK ORYGINALNYCH KOSZT OKOŁO 10,000.00)
5,0
~NUR
Land Rover Discovery IV
Terenowy 3.0 D 255KM 188kW
świetne prowadzenie na każdej nawierzchni, samochód potrafi więcej niż się wydaje, ale najpierw trzeba potrenować i nauczyć intuicyjne wprowadzać nastawy wyboru terenu
5,0
~Black Landy
Land Rover Discovery IV
Terenowy 3.0 D 255KM 188kW
Ultrakomfortowy, w porownaniu z posiadanym wczesniej Disco 3 bardzo dobrze zachowuje sie na zakretach choc o sportowej jezdzie nie moze byc mowy.
3,0
~Piotr
Land Rover Discovery IV
Terenowy 3.0 D 245KM 180kW
Bardziej w teren niz na szose - bardzo sie kolysze. Jednak wg mnie doskonaly kompromis.
5,0
~WITO
Land Rover Discovery IV
Terenowy 2.7 D 177KM 130kW
BEZ ZARZUTU. ZAWIESZENIE TERENOWE POZWALA ZROBIĆ KULIG W NAPRAWDĘ TRUDNYM TERENIE.
5,0
~WITO
Land Rover Discovery IV
Terenowy 2.7 D 177KM 130kW
BEZ ZARZUTU. ZAWIESZENIE TERENOWE POZWALA ZROBIĆ KULIG W NAPRAWDĘ TRUDNYM TERENIE.
Land Rover Discovery IV