Szukaj

Lista ocen Lexus IS III (37) - Silnik

Na liście zabraknie 12 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Koks
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Super,gdy można jeździć bezszelestnie po parkingach w miescie lub prędkosciami do 80 km/h tylko na silniku elektrycznym(do czasu oczywiście baterie szybko sie rozładowują ale i szybko ładują) tylko należy pamiętać ,że z gazem wtedy należy sie obchodzić jak z piórkiem.Przełaczanie z silnika elektrycznego na spalinowy przechodzi płynnie po prostu wzorowo.Doskonałe połączenie należy sie pochwała.Ja wolę jednak tą elastyczność z diesli jest od...
3,0
~Lolek i Bolek
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Silnik razem ze skrzynią to największe rozczarowanie. Jest to mój pierwszy silnik rzędowy i w turbo (ten downsizing jest do d...). Gdzie jest ta dynamika, której można by się spodziewać po wyglądzie, pozycją za kierownicą i przede wszystkim po specyfikacji technicznej (różne czary mary, które mają wpłynąć na wydajności silnika i jednocześnie oszczędność paliwa). Maksymalny moment obrotowy dostępny od niecałych 1700 obrotów? Silnik...
5,0
~StaryKaszub
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Dwustu-konna jednostka napędowa może nie powala statystykami na papierze ale jest rozsądnym kompromisem pomiędzy osiągami a ekonomią. Silnik pokazuje swój lwi pazur powyżej 4 tys. obrotów wydając przy tym poważne pomruki, budzące uznanie wśród pasażerów. Zużycie paliwa jak na V6 2,5L jest bardzo dobre - moje statystyki pokazują, że przy spokojnej jeździe z prędkościami do 100km/h w trybie ECO powtarzalnie uzyskiwałem 7,2l/100km. W trybie...
5,0
~Mariusz
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Silniki pozwalają na trochę fantazji. Można cieszyć się spokojną i ekonomiczną jazdą w trybie eco, można trochę poszaleć w trybie normal i można jeszcze więcej w trybie sport. Potrzebowałem kilkuset kilometrów aby zaakceptować decyzyjność komputera w zakresie dysponowania mocą silnika spalinowego i elektrycznego oraz przyzwyczaić się do wyłączania silnika spalinowego. Do 50 km/h można jechać wyłącznie na silniku elektrycznym. Z doświadczenia...
4,0
~etomee
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
"Stary klasyk" najbardziej przypadł mi do gustu ze wszystkich jakie testowałem. Kultura pracy znakomita, a dźwięk podczas gwałtownego przyśpieszania stawia włosy na karku :) Naturalnie rozwijana moc z samej pojemności (bez turbiny) daje wyczucie silnika i jego potencjału w danej chwili. Diesle i turbo benzyny jednak nie dla mnie... To nie jest demon mocy i jeśli ktoś szuka sportowych wrażeń to nie dla niego ten samochód. To raczej...
2,0
~Tomek
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Na początku auto paliło około 17-19 litrów w mieście i 14 litrów na trasie. Serwis twierdził że po przejechaniu 2 tys. km auto się dotrze, niestety tak się nie stało. Po regulacji ustawień (nie wiadomo jakich, bo serwisanci tylko odpalają program producenta) osiągi się poprawiły i teraz auto przy jeździe 120-130 km/h na trasie pali około 11 l (im wolniej tym mniej) oraz 14-16 w mieście. Katalogowe spalanie na trasie można osiągnąć włączając...
5,0
~Adam
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Wolnossące 2,5 litra, niewysilone, pracujące w cyklu Atkinsona. Kultura pracy jak na 4-cylindrowca bardzo wysoka, dźwięk trochę metaliczny, ale do przyjęcia. W połączeniu z silnikiem elektrycznym naprawdę robi robotę. Auto potrafi wystrzelić do przodu kiedy tego chcemy, praktycznie z każdej prędkości, trochę hałasując ze względu na przekładnię e-CVT, ale umówmy się - jest to chwilowe, a jak osiągniemy zadaną prędkość to cisza totalna....
5,0
~Piotr Janusz Ś
Lexus IS III
Sedan 300h 223KM 164kW
Silnik hybrydowy o dużej elastyczności doskonale przyśpiesza w każdym zakresie obrotów, szczególnie w trybie „Sport". W trybie "Eco" ustawienia fabryczne powodują duże osłabienie dynamiki. Doskonale pracujące łopatki przy kierownicy; używam tylko przy długich, krętych oraz górskich trasach. Dają dużą frajdę ale efekty w stosunku do zwykłego automatu są raczej iluzoryczne; mierzone w dziesiątkach czy nawet setkach części sekundy.
5,0
~Gregor
Lexus IS III
Sedan 200t 245KM 180kW
Silnik jest bardzo przyjemny, moj byl objety akcja serwisową i wymieniono mi zawor doładowania. Po tej wymianie nic się nie zmieniło, ale za to po przejechaniu 40000 km silnik wyrazie nabrał wigoru i znacznie spadło spalanie. Początek przygody z tym silnikiem był rozczarowujący, ale teraz rozważam kupno ponownie takiego samego samochodu.

Usterki Lexus IS III

Liczba wpisów: 5

Lexus IS III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Piotr
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Przytłumiony przez doskonałe wyciszenie silnik V6 daje doskonałe brzmienie kiedy mocniej wdepniemy pedał gazu, około 3500-4000 obrotów - dalej wkręca się błyskawicznie do 6000 obrotów i po prostu gna. Oczywiście jeśli chcemy uzyskać efekt statecznej limuzyny, przyśpieszającej bezszelestnie, to silnik też się dostosuje.
Lexus IS III