Szukaj

Lista ocen Mazda 3 I Sedan (56) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 31 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Thorgal
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Zacznę od zawieszenia. Uważam, że należy do tych sztywniejszych. Honda Civic 5d jest kanapą na kółkach przy Trójce. Ma to swoje zalety, ponieważ przy szybkich zakrętach nie traci się kontroli nad samochodem. Natomiast gorzej, od wspomnianej Hondy, sprawuje się na polskich nierównościach. Poprzeczne przeszkody najlepiej pokonywać z zerową prędkością i przy tym jest nieco od Hondy głośniejsze. Nie można mu natomiast zarzucić awaryjnośi. Przez...
5,0
~rogus
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Nie można sie przyczepić do czegokolwiek. Autem jeżdżę już 5 lat i nigdy mnie nie zawiodło. Regularne serwisowanie u pana Henia (nie MIRKA)i wszystko działa. Generalnie bardzo polecam to niepozorne auto. Z gazem nie ma problemu (pośredni wtrysk) i wszystko śmiga. Rdza to bajki, coś tam bierze ale jak sie dba to żadnych problemów nie ma. Autem zrobiłem tylko 50.000 km od początku tego przebiegu na gazie. Zastanawaim sie nad zmianą na coś...
5,0
~FioleK
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
Najfantastyczniejszy układ kierowniczy jaki z jaki miałem do czynienia. Bardzo bezpośredni, dla kobiety może nawet za mało wspomaga. Dla mnie frajda, doskonale czuje co dzieje się z samochodem. Do tego 2.5 obrotu!! Układ daje całkowite czucie i natychmiastową reakcje, nawet w położeniu zerowy. Samochód skręca dokładnie w tym samym momencie gdy ruszymy kierownicą. Do tego zawieszenie. Jest twardsze i daję więcej frajdy niż Ford Focus II, a...
5,0
~Stanisław Tarkowski
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
Bardzo pewnie trzyma się drogi. Zwłaszcza na zakrętach człowiek czuje się wyjątkowo pewnie. Auto zawieszone jest dość nisko dlatego radzę ostrożnie omijać kamienie na jezdni i dziury. Jeden kamień kosztował mnie osłonę silnika (kupiłem zamiennik, który jest trwalszy od oryginału). Po zaliczeniu dziury musiałem wymienić amortyzator.
3,0
~Maciej
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
ZOOM ZOOM: usuńmy wytłumianie nierówności, usuńmy wyciszenie, będzie głośno i trzęsło a kierowcy będzie się wydawać że ma sportowe auto! Zawieszenie straszenie twarde, tylko na dobre drogi, za to na zakrętach bardzo pewne, nie przechyla się, a ukł kierowniczy bardzo czuły, szkoda że wspomaganie nie jest regresywne.
5,0
~przemo1024
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Auto prowadzi się bardzo dobrze, świetnie trzyma na zakrętach. Nie odbiega od wcześniej posiadanego Audi. Zaskoczy pozytywnie większość użytkowników. Auto jest niezwykle skrętne, niemal jak Mercedes. Jestem zachwycony.
4,0
~sanaxus
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
prowadząc masz wrażenie pewności , układ jezdny zestrojony na granicy komfortu i twardości ( rodzina Focusa).ESP działa kiedy trzeba. Zawieszenie -oryginalne jest trwałe w moim po 98000 km ,jego stan utrzymuje się w normie
5,0
~Andre
Mazda 3 I
Sedan 2.0 MZR 150KM 110kW
Na seryjnych alusach 17 cali auto doskonale trzyma tor jazdy . Bardzo czuly i sprawny uklad kierowniczy dający wyczucie drogi i zachowania auta. Dobre wielowachaczowe zawieszenie blizniacze z mistrzowskim Fokusem.Super.
5,0
~Maati1992271
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZR 105KM 77kW
Świetne zawieszenie!! Czytałem że było tworzone przy współpracy z Porsche. Dość twarde, świetnie trzyma auto w zakrętach. Bardzo czułe na nawet najmniejszy ruch kierownicą. Zdecydowanie największy plus tego samochodu!
Dziennik kosztów dla Mazda 3 I Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
8,5
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~shrek
Mazda 3 I
Sedan 1.6 MZ-CD 109KM 80kW
swietnie trzyma sie drogi, szukajacym 'kanapy na kólkach' stanowczo odradzam - zawieszenie dosc sztywne, sportowo zestrojone, ale szybko mozna sie przyzwyczaic. Nie mozna powiedziec, ze nie jest wygoldnie... trokche wygodne inaczej.
Mazda 3 I Sedan