Kliknij aby zamknąć
Nasz serwis internetowy oraz podmioty z nim współpracujące takie jak reklamodawcy, firmy badające rynek, dostawcy usług oraz treści, korzystają z plików Cookies zapisywanych na Twoim urządzeniu w celach identyfikacyjnych, reklamowych oraz statystycznych. Dzięki temu możemy między innymi dostosować wygląd strony do indywidualnych potrzeb użytkowników. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące Cookies. Instrukcje zmiany ustawień dla najpopularniejszych przeglądarek znajdziesz tutaj: Chrome, Firefox, Internet Explorer, Opera i Safari. Jeżeli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie przez nas mechanizmu Cookies, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki. Więcej informacji możesz znaleźć w Polityka prywatności.

Mazda 3 II - Oceń swoje auto

Mazda
3
II
Wybierz
nadwozie
lub silnik
lista nadwozi Mazda 3 II
lista silników Mazda 3 II
Benzynowe Benzynowe
Diesla Diesla
Ukryj

Podsumowanie 51 ocen tego auta

Oceny Mazda 3 II

, produkowany od
do
roku
Średnia ocena
4,33
5% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt
4,45

Mechanika

Silnik
4,31
Skrzynia biegów
4,63
Układ jezdny
4,75

Komfort

Widoczność
3,92
Ergonomia
4,27
Wentylacja i ogrzewanie
4,63
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,08
Wyciszenie
4,10

Ekonomiczność

Koszty utrzymania
3,80
Stosunek jakość/cena
4,14

Niezawodność

Drobne usterki
4,45
Poważne usterki
4,76

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
86%
14%
NIE
na podstawie 51 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Zawieszenie

Silnik

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Układ elektryczny

Filtr

Lista 52 ocen

4,23
dodano 03.02.2014 przez

Za całokształt daję ocenę dobrą+, proszę dodatkowo przeczytać szczegółowy opis poszczególnych kategorii. Samochód mechanicznie jest bardzo dobry, jakość Mazdy jest znana od lat i auto nie rozczarowuje na tym poziomie. Nowoczesny silnik DISI z bezpośrednim wtryskiem paliwa ze specyficznym w swojej klasie systemem i-stop, bardzo bogate wyposażenie wersji "Sport" (m.in. ksenon skrętny, system BOSE, RVM, skórzana tapicerka, fotele sterowane elektrycznie z pamięcią, pełna elektryka szyb, dwustrefowa klimatyzacja, etc.) ciekawa bryła nadwozia, ogólnie auto może się podobać i dawać dużą frajdę z jazdy. Sylwetka pojazdu zwraca szczególną uwagę kobiet ale auto w wersji "Sport" pasuje moim zdaniem również idealnie do młodego faceta. Zawieszenie jest zestrojone komfortowo ale pozwala równocześnie na bardzo dynamiczną oraz sportową jazdę. Samochód pewnie pokonuje zakręty, bardzo dobrze hamuje, ogólnie jest to jedno z najlepiej prowadzących sie aut w klasie kompaktowej. Jest to mój kolejny samochód, w domu mam jeszcze 2 inne auta, także mam do czego porównać Mazdę 3 BL 2.0 DISI. Ze spokojnym sumieniem mogę go polecić osobą którym zależy na bezawaryjnej jeździe w nadwoziu które swoim kształtem nie przypomina nudnych niemieckich samochodów, których jest pełno na naszych polskich drogach.

więcej »
3,00
dodano 19.01.2013 przez

Z początku byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, auto nadal jest oryginalne i efektowne, szczególnie w kolorze lazurowym. Bardzo dobra trakcja i zachowanie na drodze stanowią nieodzowną zaletę. W ostatnim czasie wystąpiło sporo drobnych usterek, które zaczynają być irytujące. Auto użytkuje w przeważenie małżonka. Jako dojazd do pracy sprawdzi się bardzo dobrze. Nie nadaje się na dalsze, dłuższe wypady, jest zwyczajnie za małe dla 4 osobowej rodziny. Użytkowane w mieście wykazuje kolejne wady: wysokie spalanie i marnej jakości blachy/lakier. Gdybym miał wybrać ponownie bardzo mocno bym się zastanowił. W takiej cenie jest wiele propozycji konkurencji, także w segmencie większych samochodów.

więcej »
4,00
dodano 26.09.2014 przez

Kupiłem auto za 85k brutto - w takiej cenie nie jest warte takiego wydatku. Dzięki zabiegom księgowym rzeczywisty koszt wyniósł 56k co jest ceną w pełni satysfakcjonującą i adekwatną do jakości produktu oraz poziomu obsługi w ASO. Fabryczne 17 calowe felgi nie nadają się na polskie drogi, wprawdzie auto jedzie jak po szynach ale trzeba mocno trzymać kierownicę żeby jej nie wyrwało na dziurach, do tego zdążyłem uszkodzić już dwie opony i jedną felgę na wrocławskich ulicach. Dopiero po zmianie felg na 16-stki da się tym komfortowo jeździć. Ze względu na żenujący poziom ASO oraz rdzewiejącą klapę bagażnika (w 3-letnim!) aucie jest to moja ostatnia Mazda.

więcej »
4,46
dodano 16.11.2012 przez

Denerwuje delikatny lakier, wysokie spalanie w korkach (ale to chyba żadna nowość) i to chyba jedyne minusy póki co. Zupełnie inaczej sprawa wygląda w trasie - dużo niższe spalanie, wysoki komfort jazdy, można czerpać radość z jazdy - podsumowując, jeździ się po prostu przyjemnie. Co do mechaniki to po 3 000 km które przejechałem i łącznie ok 43 000 km, nie miałem najmniejszych problemów z jakimkolwiek elementem/podzespołem itp. Bezawaryjny, póki co. Duży plus. No i nie należy zapominać o samej rewelacyjnej stylistyce auta, ale tego chyba nie muszę komentować:)

więcej »
3,08
dodano 27.07.2013 przez

Auto o niewykorzystanym potencjale. Zbyt dużo w nim dróg na skróty i zbyt daleko idących oszczędności, które przekładają się na gorszą percepcję całości. Najmocniej widać to w przypadku lakieru, który jest tak słaby, że najmniejsze uszkodzenie mechaniczne równa się rdzawym odpryskom. Dużą bolączką tego auta jest też jego silnik - paliwożerny i mało dynamiczny. Niestety Mazda pozostaje wierna swojej filozofii i dalej unika turbodoładowania w benzyniakach co nie najlepiej rokuje nowej trójce. Choć piszą, że chociaż spalanie spadło...

więcej »
4,23
dodano 06.03.2012 przez

Auto daje frajdę z jazdy. Można spokojnie i wygodnie przemieszczać się z punktu A do punktu B a można też depnąć i cieszyć się jak auto wyrywa do przodu, chociaż tego bardzo nie czuć. Bardzo dobre są hamulce! Cieszy jeszcze brak turbo, które w niektórych autach jest zawodne, silnik jest na łańcuchu, więc koszty serwisu też spadają. Przeglądy co 20 tys i jednakowa cena. Mam nadzieją, że tym autem też zrobię 170000 i sprzedam za dobre pieniądze.

więcej »
4,46
dodano 02.01.2010 przez

Jestem z auta bardzo zadowolony.Brak mi w nim jedynie kilku gadzetow,ktore uważam za oczywiste w aucie za ta cene:klimatyzowany schowek,gniazdko 12V w bagazniku,USB,schowek w konsoli(obojetnie gdzie,w mazdzie go nie ma).Sprawe ratuje schowek w podlokietniku i zlacze AUX.Nie mam co zrobic z drobnymi jadac autostrada,drobiazg-a denerwuje.

więcej »
4,46
dodano 19.12.2009 przez

Bije na głowę Golfa GTI, R32, M Lancer, Sub. WRX, Leona Cupra, itd...wiele innych... jedyne z czym przegrał to Focus RS i kilka dziesiętnych ;) (sprzedano 30 egz. w zeszłym roku bo nie można było nawet więcej kupić bo go nie ma!!!). Bije na głowę nie tylko osiągami albe bardzo specyficznym, nowoczesnym wyglądem!

więcej »
3,62
dodano 03.03.2011 przez

Od samochodu za 70tys oczekiwałbym wiecej. Nie było poważnej awarii, mam do niego zaufanie, nie boje się jeździć w dalsze trasy. Nawet wygodny, długa jazda nie męczy. Niestety te drobiazgi są niepokojące. Na razie to 2 lata a co potem, po gwarancji... Może oczekuję za wiele...

więcej »
4,77
dodano 22.07.2010 przez

po lancerze który okazał się pomyłką której do dziś się wstydzę (chciałem pozbyć się juz w pierwszy m roku , udało się w drugim) mając inny pojazd , bez większej presji dobrze się zastanowiłem przed zakupem.moim zdaniem nowa trójka to NAJLEPSZY tej klasy wybór na rynku...

więcej »