Uruchomiliśmy nową wyszukiwarkę portalową: sprawdź!
Szukaj
Nie trać czasu na szukanie części! Motodoradca zrobi to za Ciebie.

Mazda 3 II - Oceń swoje auto

 
lista nadwozi Mazda 3 II
 
lista silników Mazda 3 II

Podsumowanie 49 ocen tego auta

Oceny Mazda 3 II

, produkowany od do roku
Średnia ocena
4,32
5% lepiej niż w segmencie Niższa klasa średnia (4,06)

Całokształt

Całokształt

4,47

Mechanika

Silnik

4,29

Skrzynia biegów

4,63

Układ jezdny

4,73

Komfort

Widoczność

3,92

Ergonomia

4,27

Wentylacja i ogrzewanie

4,63

Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

4,06

Wyciszenie

4,14

Ekonomiczność

Koszty utrzymania

3,78

Stosunek jakość/cena

4,12

Niezawodność

Drobne usterki

4,43

Poważne usterki

4,76

Czy oceniający kupiłby to auto jeszcze raz?

TAK
86%
14%
NIE
na podstawie 49 ocen

Co najbardziej zaskoczyło pozytywnie oceniających?

Zawieszenie

Silnik

Karoseria

Uciążliwe usterki zgłaszane przez oceniających

Karoseria

Zawieszenie

Układ elektryczny

Filtr

Lista 49 ocen

sortuj komentarze od
4,23
dodano 03.02.2014 16:03:08 przez

Za całokształt daję ocenę dobrą+, proszę dodatkowo przeczytać szczegółowy opis poszczególnych kategorii. Samochód mechanicznie jest bardzo dobry, jakość Mazdy jest znana od lat i auto nie rozczarowuje na tym poziomie. Nowoczesny silnik DISI z bezpośrednim wtryskiem paliwa ze specyficznym w swojej klasie systemem i-stop, bardzo bogate wyposażenie wersji "Sport" (m.in. ksenon skrętny, system BOSE, RVM, skórzana tapicerka, fotele sterowane elektrycznie z pamięcią, pełna elektryka szyb, dwustrefowa klimatyzacja, etc.) ciekawa bryła nadwozia, ogólnie auto może się podobać i dawać dużą frajdę z jazdy. Sylwetka pojazdu zwraca szczególną uwagę kobiet ale auto w wersji "Sport" pasuje moim zdaniem również idealnie do młodego faceta. Zawieszenie jest zestrojone komfortowo ale pozwala równocześnie na bardzo dynamiczną oraz sportową jazdę. Samochód pewnie pokonuje zakręty, bardzo dobrze hamuje, ogólnie jest to jedno z najlepiej prowadzących sie aut w klasie kompaktowej. Jest to mój kolejny samochód, w domu mam jeszcze 2 inne auta, także mam do czego porównać Mazdę 3 BL 2.0 DISI. Ze spokojnym sumieniem mogę go polecić osobą którym zależy na bezawaryjnej jeździe w nadwoziu które swoim kształtem nie przypomina nudnych niemieckich samochodów, których jest pełno na naszych polskich drogach.

więcej »
3,00
dodano 19.01.2013 23:00:43 przez

Z początku byłem bardzo pozytywnie zaskoczony, auto nadal jest oryginalne i efektowne, szczególnie w kolorze lazurowym. Bardzo dobra trakcja i zachowanie na drodze stanowią nieodzowną zaletę. W ostatnim czasie wystąpiło sporo drobnych usterek, które zaczynają być irytujące. Auto użytkuje w przeważenie małżonka. Jako dojazd do pracy sprawdzi się bardzo dobrze. Nie nadaje się na dalsze, dłuższe wypady, jest zwyczajnie za małe dla 4 osobowej rodziny. Użytkowane w mieście wykazuje kolejne wady: wysokie spalanie i marnej jakości blachy/lakier. Gdybym miał wybrać ponownie bardzo mocno bym się zastanowił. W takiej cenie jest wiele propozycji konkurencji, także w segmencie większych samochodów.

więcej »
4,00
dodano 26.09.2014 12:47:51 przez

Kupiłem auto za 85k brutto - w takiej cenie nie jest warte takiego wydatku. Dzięki zabiegom księgowym rzeczywisty koszt wyniósł 56k co jest ceną w pełni satysfakcjonującą i adekwatną do jakości produktu oraz poziomu obsługi w ASO. Fabryczne 17 calowe felgi nie nadają się na polskie drogi, wprawdzie auto jedzie jak po szynach ale trzeba mocno trzymać kierownicę żeby jej nie wyrwało na dziurach, do tego zdążyłem uszkodzić już dwie opony i jedną felgę na wrocławskich ulicach. Dopiero po zmianie felg na 16-stki da się tym komfortowo jeździć. Ze względu na żenujący poziom ASO oraz rdzewiejącą klapę bagażnika (w 3-letnim!) aucie jest to moja ostatnia Mazda.

więcej »
4,46
dodano 16.11.2012 13:08:56 przez

Denerwuje delikatny lakier, wysokie spalanie w korkach (ale to chyba żadna nowość) i to chyba jedyne minusy póki co. Zupełnie inaczej sprawa wygląda w trasie - dużo niższe spalanie, wysoki komfort jazdy, można czerpać radość z jazdy - podsumowując, jeździ się po prostu przyjemnie. Co do mechaniki to po 3 000 km które przejechałem i łącznie ok 43 000 km, nie miałem najmniejszych problemów z jakimkolwiek elementem/podzespołem itp. Bezawaryjny, póki co. Duży plus. No i nie należy zapominać o samej rewelacyjnej stylistyce auta, ale tego chyba nie muszę komentować:)

więcej »
3,08
dodano 27.07.2013 12:39:00 przez

Auto o niewykorzystanym potencjale. Zbyt dużo w nim dróg na skróty i zbyt daleko idących oszczędności, które przekładają się na gorszą percepcję całości. Najmocniej widać to w przypadku lakieru, który jest tak słaby, że najmniejsze uszkodzenie mechaniczne równa się rdzawym odpryskom. Dużą bolączką tego auta jest też jego silnik - paliwożerny i mało dynamiczny. Niestety Mazda pozostaje wierna swojej filozofii i dalej unika turbodoładowania w benzyniakach co nie najlepiej rokuje nowej trójce. Choć piszą, że chociaż spalanie spadło...

więcej »
4,23
dodano 06.03.2012 18:50:35 przez

Auto daje frajdę z jazdy. Można spokojnie i wygodnie przemieszczać się z punktu A do punktu B a można też depnąć i cieszyć się jak auto wyrywa do przodu, chociaż tego bardzo nie czuć. Bardzo dobre są hamulce! Cieszy jeszcze brak turbo, które w niektórych autach jest zawodne, silnik jest na łańcuchu, więc koszty serwisu też spadają. Przeglądy co 20 tys i jednakowa cena. Mam nadzieją, że tym autem też zrobię 170000 i sprzedam za dobre pieniądze.

więcej »
4,46
dodano 02.01.2010 17:14:26 przez

Jestem z auta bardzo zadowolony.Brak mi w nim jedynie kilku gadzetow,ktore uważam za oczywiste w aucie za ta cene:klimatyzowany schowek,gniazdko 12V w bagazniku,USB,schowek w konsoli(obojetnie gdzie,w mazdzie go nie ma).Sprawe ratuje schowek w podlokietniku i zlacze AUX.Nie mam co zrobic z drobnymi jadac autostrada,drobiazg-a denerwuje.

więcej »
4,46
dodano 19.12.2009 22:50:23 przez

Bije na głowę Golfa GTI, R32, M Lancer, Sub. WRX, Leona Cupra, itd...wiele innych... jedyne z czym przegrał to Focus RS i kilka dziesiętnych ;) (sprzedano 30 egz. w zeszłym roku bo nie można było nawet więcej kupić bo go nie ma!!!). Bije na głowę nie tylko osiągami albe bardzo specyficznym, nowoczesnym wyglądem!

więcej »
3,62
dodano 03.03.2011 16:21:26 przez

Od samochodu za 70tys oczekiwałbym wiecej. Nie było poważnej awarii, mam do niego zaufanie, nie boje się jeździć w dalsze trasy. Nawet wygodny, długa jazda nie męczy. Niestety te drobiazgi są niepokojące. Na razie to 2 lata a co potem, po gwarancji... Może oczekuję za wiele...

więcej »
4,77
dodano 22.07.2010 22:30:01 przez

po lancerze który okazał się pomyłką której do dziś się wstydzę (chciałem pozbyć się juz w pierwszy m roku , udało się w drugim) mając inny pojazd , bez większej presji dobrze się zastanowiłem przed zakupem.moim zdaniem nowa trójka to NAJLEPSZY tej klasy wybór na rynku...

więcej »

Super okazje u dealerów

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Demonstracyjny Hyundai i30 CLASSIC PLUS

Rocznik: 2014. Przebieg: 1 000 km. Silnik: 1.4 100KM, benzynowy.

Cena: 64 200  ►  52 900 zł

Zyskujesz 11 300 zł Zobacz szczegóły »

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Demonstracyjny Hyundai i30 Classic Plus

Rocznik: 2013. Przebieg: 7 000 km. Silnik: 1.4 90KM, diesel.

Cena: 70 500  ►  59 900 zł

Zyskujesz 10 600 zł Zobacz szczegóły »

Zobacz również

Kierowcy, którzy oglądali Mazda 3, oglądali także

Auto w Firmie

Dowiedz się więcej o Mazda 3

Kierowcy zainteresowani tym modelem odwiedzili także

Przeczytaj o Mazda 3

Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM SkyPASSION - mocny gracz ze wschodu
Mazda 3 Sedan 2,0 120 KM SkyPASSION - mocny gracz ze wschodu Oferta klasycznych sedanów segmentu C dostępna na polskim rynku jest bardzo bogata. Wystarczy wymienić takich graczy jak Volkswagen Jetta, Toyota Corolla, Opel Astra Sedan, Ford Focus Sedan czy Honda Civic Sedan, aby przekonać się jak zażarta walka toczy się o względy klienta. Całkiem niedawno do tego zacnego, aczkolwiek konserwatywnego grona, dołączyła Mazda 3 z czterodrzwiowym nadwoziem. Sprawdźmy, co do zaoferowania ma ten japoński kompaktowy sedan.

Mazda 3 - zobacz filmy

Mazda 3 2.0 122 KM, 5d, 2013 - wideotest AutoCentrum.pl
Mazda 3 2.0 122 KM, 5d, 2013 - wideotest AutoCentrum.pl Nauczka dla mnie - nigdy nie napalać się na żadne auto. Zbyt wysokie oczekiwania to prosta droga do... rozczarowania. A może niezasłużonego? Zobaczcie sami, czy nie byłem zbyt surowy...
Mazda 3 2.0 120 PS AT - acceleration 0-100 km/h
Mazda 3 2.0 120 PS AT - acceleration 0-100 km/h Mazda 3 2.0 120 PS - accurate acceleration measurement with Driftbox. Enjoy :-)
Dodaj nową ocenę Rankingi O serwisie

Oceń swoje auto to obszerny serwis tworzony od 2000 roku przez samych kierowców.


Zebrane oceny prezentowane są w czytelnej formie, a ich ogromną zaletą jest niezależność, która przy tak dużej liczbie ocen daje realne odzwierciedlenie wartości aut.


Zapraszamy do skorzystania z doświadczeń prawdziwych ekspertów - kierowców, którzy ocenili swoje auta.

Liczba wpisów
Wszystkich 190 737
Mazda 3 II 49

Polecamy!

Opony letnie - promocja!

autoWcentrum