Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III (78) - Ergonomia

Na liście zabraknie 69 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Mimo iż ostatnie kilkanaście lat jeździłem samochodami francuskimi/włoskimi, wsiadłem do Mazdy i poczułem się, jakbym tu już był od dawna. Nie wiem jak to zrobili, ale wszystko co jest mi potrzebne jest tam, gdzie bym się tego spodziewał, a zajęcie komfortowej pozycji za kierownicą zajęło mi kilka minut. Żeby nie było, że same achy i ochy - są dwa babole. Jeden to podłokietnik w tunelu środkowym: wygląda zacnie, jest bardzo funkcjonalny, ma...
3,0
~Rafał
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Za dużo przycisków na kierownicy, gubię się w nich. A ekran środkowy jest bardzo niedopracowany. Po pewnym czasie myślałem, że się przyzwyczaiłem. Ale im dalej w las tym więcej drzew. Np. Jak wyciszyć głos w nawigacji? Trzeba szybko kręcić pokrętłem gdy nawigacja mówi. To jest ma się na to 3 sekundy. Potem ekran przechodzi w tryb radia i pokrętło działa na radio. Zmiana ustawienia w menu nic nie zmienia. Ciekawe dlaczego. Nie czyta też...
5,0
~wtg0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Ergonomia na duży plus, intuicyjny, prosty w obsłudze kokpit i interfejs multimedialny. Są drobne braki jak: brak możliwości wyłączenia radia przyciskiem z kierownicy, brak automatycznego domykania /otwierania jednym "klikiem" wszystkich szyb (tylko kierowcy). Większość schowków "jest butelkowych" przez co schowanie skrobaczki do szyb staje się nieco problemowe. Szkoda też, że tabletu nie można schować (może po FL)....
4,0
~molek
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Kilka drobnych rozczarowań. Mimo iż wnętrze jest świetnie wykończone to. podłokietnik jest za bardzo cofnięty i nie da się go regulować. W efekcie czego przy nawet moim 182cm wzrostu i dość mocno odsuniętym do tyłu fotelu, łokieć opieram tylko na końcu podłokietnika. Moja żona w ogóle do niego nie dostaje. Mega rozczarowaniem jest nawigacja. Oczywiście wiedziałem że przepłacam ale mimo wszystko chciałem ją mieć wbudowaną. Kupiłem z...
5,0
~inż. BRZ
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Pozycja bardzo przyjemna, niska, pozwalająca na dobrą integrację z samochodem i znakomite wyczucie drogi. Dla osoby średniego wzrostu i szczupłej budowy fotele są bardzo wygodne i zapewniają dobre boczne trzymanie, lepsze niż w niejednym droższym samochodzie. Fotel kierowcy ma regulację podparcia lędźwiowego. Do tego jest całkiem wygodny podłokietnik i dostęp do dźwigni zmiany biegów. Kontroler multimedialny wygodny w użyciu, mniej odwraca...
4,0
~bart
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wygodna obsługa systemu multimedialno-nawigacyjnego. Wszystko bardzo proste w obsłudze i intuicyjne. Duży plus za 2 porty USB, AUX i możliwość podłączenia audio przez Bluetooth. Doskonały system RVM (kontrola martwego pola lusterek).Niestety minusy też występują: tylko szyba kierowcy automatyczna, blokada szyb działająca w trochę nielogiczny sposób ( zamiast blokować szyby dla pasażerów pozostawiając kierowcy możliwość sterowania wszystkimi,...
3,0
~ania
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Materiały wykończeniowe są dobrej jakości (mam topową wersję SkyPASSION), zresztą nigdy nie rozumiałam fanatycznego macania plastików. Jest natomiast parę irytujących drobiazgów, które są standardem w tańszych autach, a w M3 najwyraźniej na nich zaoszczędzono: brakuje mi np. automatycznego ryglowania drzwi przy osiągnięciu pewnej prędkości, automatycznych szyb (tylko szyba kierowcy jest automatyczna), podświetlanych przycisków w drzwiach...
4,0
~Mały
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Na plus zaliczam duży schowek pod łokietnikiem i znajdującą się w nim "kuwetę" na telefon, która przydaje się gdy chce się go podłączyć do samochodu. Sam łokietnik miękki i na dobrej wysokości. Gumowa wkładka pod klimatyzacją pozwala kłaść na niej rzeczy bez obawy, że spadną przy gwałtownym hamowaniu. Wszystkie pokrętła i guziki w zasięgu kierowcy. Obrotomierz i prędkościomierz dobrze widoczny (prędkościomierz schowany przed...
3,0
~Jacek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Tu było by ok ale mam zastrzeżenia. Przede wszystkim centralny wyświetlacz. W samochodzie za prawie 100 tyś to jakieś nieporozumienie. Taki rozwiązania były w autach konkurencji 10-15 lat temu. Uboga grafika, obsługa dotykowa nie działa gdy jedziemy szybciej niż 20km/h, Poprostu zabytek ni jak nie pasujący do reszty wnętrza. Kolejna uwaga to brak wskaźnika stani płynu spryskiwacza oraz tani system monitorowania ciśnienia w oponach. Zamiast...
5,0
~Olek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wszytko pod ręką, przyzwyczaiłem się bardzo szybko. Kiedy wcześniej jeździłem na kilku niemieckich autach, to po przesiadce na francuza, bardzo długo się nie mogłem przyzwyczaić, późnej znowu było auto niemieckie, i po nim Mazda, do której już szybko przyzwyczaiłem się. Pokrętło multimedia jak w BMW, za 250zl na Allegro można kupić kartę SD i mieć fabryczna nawigacje, Mazda znowu wszystko przewidziała, wszystko jest, tylko wstawić kartę i...
Mazda 3 III