Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III (94) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~inż. BRZ
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Prowadzenie przewidywalne, ze sportowym zacięciem. Z tyłu zawieszenie jest wielowahaczowe. Mazda bardzo lubi zakręty i pozwala pokonywać je z wysokimi prędkościami. Długo zachowuje neutralność i trzeba mocno przesadzić żeby pojawiła się podsterowność (no chyba że jest mokra nawierzchnia i są słabe opony). Auto jest stabilne i jak przystało na niskie, opływowe nadwozie, mało wrażliwe na boczne podmuchy wiatru. Zawieszenie jest sprężyste i...
5,0
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Podobno Ford jest genialny. Focusem nie jeździłem, ale miałem okazję pojeździć po podkarpackich górkach Fiestą; Mazda ma to samo. Bezapelacyjnie trzyma się drogi jak przyklejona, nie wychyla się na boki, złapałem się kilka razy na tym, że zwalniam na zakręcie tylko ze względu na własną wyobraźnie, a nie dlatego, że samochód sprawia problem. Koła są 16-calowe, nie wyglądają tak zacnie jak 18-tki, ale przez ostatnie 10 lat jeździłem autem na...
1,0
~ania
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Prowadzi się fantastycznie, samochód reaguje natychmiast na ruchy kierownicy, trudno wyprowadzić go z równowagi tak, aby wzbudzić ESP. Dodatkowo auto w tej wersji dostaliśmy na oponach Michelin Pilot Sport 3 - bardzo pozytywnie oceniam szczególnie podczas jazdy na mokrym asfalcie, chociaż w moim odczuciu są bardzo głośne. Wspomaganie kierownicy jest progresywne i przy prędkościach "parkingowych" pozwala praktycznie na kierowanie...
4,0
~Pablito
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Sztywny jak diabli :). Generalnie trzyma się asfaltu jak przyklejony dodatkowo te bajery "G - vectoring" czy jak to się nazywa powodują, że mimo np. gwałtownego przyspieszania lub skręcania, o dużo mniej czuć przeciążenia niż w innych samochodach. Jedyne co to w tej klasie samochodu mimo sztywności nie powinno tak telepać na dziurach (mimo opon o wysokim profilu).
5,0
~wizbek
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Tu mogę napisać, że jest doskonale. Zaznaczam, że ja lubię dosyć "twarde" samochody i dla ludzi ceniących przede wszystkim komfort może być nieco za twardo. Wóz za to wchodzi w zakręty rewelacyjnie i dla mnie kompromis pomiędzy twardością i komfortem właśnie dla tego prowadzenia jest idealny. Cóż mogę dodać - może to, że zawieszenie pracuje naprawdę cicho.
5,0
~Sakhal
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Bardzo precyzyjny, zadnego bujania, doskonale reaguje na ruchy kierownica a przy tym komfortowy nawet na naszych duktach. Moim zdaniem wzor do nasladowania nie tylko w klasie kompaktow ale i wielu przedstawicie klasy wyzej. Mowimy oczywiscie o autach "dla ludu" bo doskonałe zawieszenie w klasie premium za +50k PLN to raczej zadne zaskoczenie..
5,0
~Ntp
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Zawieszenie jest twarde, ale mnie to odpowiada. Bardzo stabilny w zakrętach i pozwala na wiele :-). Mały minus za dźwięk zawieszenia przy dobiciu na dziurach - metaliczny stuk, lekko irytuje. Zauważyłem także, że jest bardziej podatny na podmuchy wiatru >140 km/h niż inne auta, ale to chyba kwestia niskiej masy własnej. Można przywyknąć.
5,0
~wtg0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Auto świetnie trzyma się drogi, pokonywanie zakrętów nawet przy dużej prędkości nie stanowi problemu. Wielowahaczowe, twardsze zawieszenie pracuje bardzo dobrze, nieco wyczuwalne nierówności/dziury na drodze. Bardzo dobrze pracujące elektryczne wspomaganie, szybkość reakcji, "czucie" drogi jest idealne.
5,0
~mazda3 enso
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Świetnie się prowadzi. 18 calowe niskoprofilowe felgi i opony michelin pilot sport (w standardzie) przyklejają samochód do asfaltu. Do tego bardzo dobry układ kierowniczy i nieco sztywne zawieszenie sprawiają, że samochód prowadzi się bardzo pewnie w każdym zakręcie. Niekiedy może nawet zbyt pewnie ;)
5,0
~molek
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rewelacja. Auto klei się drogi. Układ kontroli trakcji nie działa nadgorliwie i chyba sam dyferencjał również, gdyż mimo utraty przyczepności na jednym kole mam wrażenie że na drugim nadal przenoszona jest jakaś moc. A poza tym w porównaniu do Skody Rapid kontrola trakcji prawie nie dusi auta
Mazda 3 III