Szukaj

Lista ocen Mazda 3 III (102) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 45 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Sakhal
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Chyba najczesciej debatowany temat nowych Mazd - jak to jest z tym wyciszeniem... No wiec tak: Jazda po miescie i generalnie szosa czyli do 110km/h - jest bardzo dobrze, powyzej juz tylko dobrze (szum powietrza zaczyna byc wyraznie słyszalny), powyzej 140 robi sie poprostu głosno. Z uwagi na trasy jakie pokonuje wyciszenie jest na tyle akceptowalne, ze nie robie z tego dramatu, ale rozumiem ze dla osob ktore jezdza po autostradach duzo i do...
2,0
~Olek
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
O tutaj jest problem.... I to jest największą wada tego auta. Miałem Audi, Forda, Opla, Renault, i wszędzie było ciszej niż w Mazdzie. Na letnich oponach do 120 km/h jeszcze jest OK, dalej trochy głośno. Na zimówkach Pirelli, już od 80 km/h czuć opony, a na 100 km/h robi się głośno. Może poprzednie auta byli dobrze wyciszone, bo byli w topowych wyposażeniach, Audi S-line, Ford Titanium, Opel Cosmo i w nich było bardzo cicho. I w porównaniu...
4,0
~wizbek
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wyciszenie przyzwoite. Silnika za bardzo nie słychać, ale koła toczące się po bardzie chropowatych asfaltach już tak. Podobno jest tu wina opon Toyo które są fabrycznie montowane, ale nadkola z tworzywa sztucznego nie wzbudzają zaufania co do kwestii wyciszenia. W codziennym użytkowaniu zbytnio to nie przeszkadza, ale na autostradzie przy prędkościach ok. 140 km/h jest już głośno. Jednak to chyba przypadłość większości "kompaktów". W...
4,0
~wtg0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jak dla mnie jest przyzwoicie. Faktem jest (co też w różnych artykułach można przeczytać), że przy większych prędkościach robi się dość głośno. Duża w tym "zasługa" średnich opon Toyo i uszczelek szyb przez które przedostaje się świst wiatru. Natomiast tragedii nie ma, chyba, że ktoś 90% jeździ po autostradach to może być to dla niego męczące, wtedy jedynym ratunkiem może okazać się wygłuszenie wnętrza w profesjonalnej firmie. Przy...
4,0
~inż. BRZ
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Komfort akustyczny zależy w dużej mierze od opon (ale z doświadczenia wiem, że dotyczy to każdego samochodu) - po wymianie ośmioletnich gum na nowe klasy premium jest bardzo duża zmiana. Przy prędkościach do 120 km/h jest OK, natomiast powyżej zaczyna troszkę przeszkadzać szum powietrza, ale tragedii nie ma. Pracę silnika uznaję za cichą i zrównoważoną (chociaż czasami chciałoby się, żeby brzmiał bardziej rasowo).
3,0
~David
Mazda 3 III
Hatchback 2.2 SKYACTIV-D 150KM 110kW
Chyba jedyna sprawa do poprawy w tym aucie, moja mazda była jednym z pierwszych wypustów i wyciszenie nie jest najlepsze, pojawią się problemy z uszczelkami w drzwiach (prawdopodobnie w mazda które teraz wyjeżdżają z salonu problem ten jest już rozwiązany) Na pewno jest dużo lepiej jak w poprzednim modelu lecz według mnie jeszcze trochę trzeba nad tym popracować (albo chociaż zakładać lepsze opony na pierwszy montaż...)
4,0
~Sylwester
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jest nieźle, ale mogłoby być lepiej. Silnik pracuje bardzo cicho, nawet przy 160 km/h. Słychać go trochę podczas przyśpieszania. Na wyższych obrotach trochę głośniej mruczy, ale przyjemniej. Czasami wrażenie, że opony są trochę zbyt głośne. Kiedyś Mazda miała problem ze świszczącymi uszczelkami, ale mój egzemplarz nie ma tego problemu. Podsumowując - na pewno są cichsze auta, ale jest jest ok.
5,0
~r2d2
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Nie wiem o co chodzi, bo czytałem mnóstwo opinii, że jest głośno, że powyżej 140 km/h nie da się rozmawiać, albo że wręcz nie słychać radia, że na wysokich obrotach silnik wyje jak opętany itd. Nie wiem czym autorzy tych opinii jeździli wcześniej, ja mam za sobą 14 lat w dieslach 1.9 i wszystkim marudzącym polecam przejechać się klekotem, a raz-dwa wam przejedzie ;)
3,0
~Mały
Mazda 3 III
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wyciszenie dosyć "japońskie", tj. bez rewelacji. W jeździe miejskiej dźwięki otoczenia nie powinny przeszkadzać, a przy niskich prędkościach słychać jedynie delikatny pomruk silnika. Niestety przy wyższych prędkościach oprócz silnika dochodzi nieprzyjemny szum opon i głośny pęd powietrza słyszalne na miarę samochodu sprzed dekady.
Dziennik kosztów dla Mazda 3 III
Średni koszt przejechania 100 km
36,50 zł
7,2
l/100km
5,7
l/100km
Zobacz dzienniki
2,0
~Pablito
Mazda 3 III
Hatchback Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
No tutaj niestety - szału nie ma, dupki nie urywa. Do 100 jest całkiem ok i jak u konkurencji. Powyżej niestety głośno jak w samochodzie klasy B. Nie ma co się oszukiwać. W Focusie, Astrze czy Golfie jest ciszej. Najgorsze, że to głównie wina wyciszenia komory silnika - gdyby nie to, z zewnątrz odgłosy dobrze wytłumione.
Mazda 3 III