Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Hatchback (70) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 77 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~Paweł
Mazda 626 V
Hatchback 1.8 90KM 66kW
Niektórzy piszą, że jest miękko-chyba mam inny samochód? Zawieszenie jest sztywno zestrojone, co daje poczucie pewności w jeździe, ale nie daje komfortu. W dodatku dosyć głośno pracujące, szczególnie z tyłu. Wydaje mi się, że do silnika z takimi osiągami lepsze byłoby bardziej miękkie zawieszenie. Przy załadowaniu(4-5 osób) robi się przyjemniej. Wspomaganie na postoju chodzi lekko, w jeździe nieco sztywnieje-i bardzo dobrze, lekkie ruchy...
4,0
~Robert
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Nie jest to klasa Passata, ale prowadzi się w miarę pewnie. Nastawiony raczej na komfort więc nadwozie wyraźnie się przechyla, nadsterowność jak dla mnie występuje za wcześnie ale łatwo to opanować. Bardzo dobra kierowalność przy gwałtownym hamowaniu co sam sprawdziłem. Przy prędkości max. (czyli ok. 190) nie ma wrażenia, że za chwilę odfrunie z drogi ale tu ta miękkość trochę przeszkadza.
3,0
~Peskart
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Z poczatku zastanawialem sie czy resorowanie nie bylo zablokowane tak podskakiwal na niektorych drogach. Pozniej ulozyl sie a i ja przyzwyczailem wiec mozna bylo rzec, ze jest nie najgorzej. Jak sie trzymal drogi ? Nic rewelacyjnego, ot tak sobie jak to na taka rodzinna wozid... przystalo. To tez nie jest sportowy woz choc wiele z tej klasy daja duzo wieksza frajede pod tym wzgledem.
4,0
~Tofcik_Rzeszów
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Poprzedniczka Madzi Astra była tuningowana i jeździła na twardym, obniżonym zawieszeniu. Kiedy pierwszy raz wsiadłem do Mazdy poczułem sie jakbym już jeżdził takim autem. Wszytsko przez dosyć twardo zestrojone zawieszenie. ALE TO WIELKI PLUS. Duża Mazda nie buja na nierównościach, nie ma dużych przechyłów na zakrętach. Cudo, jednocześnie świetnie tłumi rewelacje polskich drug:)
5,0
~Igson
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Niska, szeroka oś, wielowahacz, kolumny mcphersona, testowałem nawet wchodząc z dużą prędkością w ostre zakręty i jedzie jak po szynach, jestem zaskoczony w passacie, bravie czy mondeo miałem wrażenie, że koła pojadą w prawo a buda prosto, tutaj nawet nie czuć przeciążenia. TCS wyratował mnie już raz podczas aquaplaningu.
4,0
~Tomasz O.
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
Całkiem precyzyjny, samochód prowadzi sie doskonale,kontrola trakcji pomaga ale to w skrajnych przypadkach, auto pewnie pokonuje zakręty, ale niestety za twardy jak na nasze drogi, czuć każdą nierówność nawierzchni,jak dla mnie to duży minus, wolałby aby były bardziej komfortowe nastawy zawieszenia.
3,0
~Wiktor
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 136KM 100kW
auto lubi się za bardzo wychylać na zakrętach a zwłaszcza tył jeżeli nie masz założonych orginalnych 205/50 R16 a zimówki 185/65 R15 to trzeba uważać przy szybko pokonywanych na zakrętach bo serce w gardle (zawieszenie mam w b.dobrym stanie tył się wychyla za mocno i tyle)
4,0
~Dalajlama
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 TD 101KM 74kW
Kupilem go z zawieszeniem do drobnego remontu. Cos pukalo i stukalo. Czesci do mazdy nie naleza do najtanszych do tego doliczyc robocizne u mechanika. No tani nie jest... no ale teraz nic nie puka i nie stuka :)
4,0
~Grzesiek
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Jedynym moim zastrzezeniem jest to, ze zadaża sie oczywiście jak sie dość szybko wchodzi w rondo to potrafi zarzucić tyłem, a np innymi samochodami jakimi jeździłem przy tej samej prędkości takie zachowanie nie mało miejsca
Dziennik kosztów dla Mazda 626 V Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
18,67 zł
7,5
l/100km
8,6
l/100km
8,9
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~n.pawcio@yahoo.co.uk
Mazda 626 V
Hatchback 2.0 115KM 85kW
Bardzo dobry, wrecz doskonaly. Jezdzilem poprzednio passatem B5, Xantia, Vectra. Zaden nie dorownuje Mazdzie. Twardo, ale bardzo komfortowo. Nie czuc kazdego kamyka jak w pasku, jednoczesnie duzo twardziej niz w xantii.
Mazda 626 V Hatchback