Szukaj

Lista ocen Mazda 626 V Kombi (65) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 51 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~mzebrows@gmail.com
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Trafił mi się egzemplarz po kilku kobietach, które raczej nie dbały o niego. Silnik brał olej a to już była poważna usterka, do tego auto ściągało i słabo działał ręczny a nie każdy mechanik chciał lub umiał to naprawić do tego sprzęgło do regulacji.Ale po 15 latach i 230tys km ma prawo to i owo się zepsuć. Zresztą dużo zależy od tego kto jeździ. Obejrzałem samochód dość dokładnie i myślę że jest dobrze zrobiony. Mimo wszystko nie boję się...
4,0
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Ogolnie jak dziala to chodzi niczym czolg i nic nie jest straszne. Jak cos sie juz przytrafi to zawal przy kasie (np. amortyzatory na tyl to min 900PLN, rozrzad to 1,7tys itd). Ja mialem pecha ;) Padly mi oryginalne tylnie amortyzatory+ kilka elementow zawieszenia przy przebiegu 150tys (Niemcy)- nie wytrzymaly nawet 500km Polskich "autostrad". Z kieszeni z robocizna wylecialo okolo 2tys... Na szczescie Mazda znow jest w Polsce wiec moze i ceny...
4,0
~Juby323@wp.pl
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
nic powaznego.. ale.... wlasnie zawsze jest ale hamulce sa poprostu do d.... mam juz 3 komplet zarowno orgianly jak i sportowe i zwykle podrubki spalilem maks 5000 i zaczynaja mocno wibrowac przy hamowaniu z duza predkoscia jak dla mnie porazka!!sportowe hamulce rewelacja ale pozeraja klocki i tez spalilem tarcze i klcki sportowe w cenie orginalow a nawet troche taniej moge dac namiary na sklep;] adres mail nizej;]
2,0
~Miszunga
Mazda 626 V
Kombi 1.8 90KM 66kW
Tu trzeba uważać szczególnie na szczęki hamulcowe, które po naciśnięciu hamulca, a następnie jego puszczeniu mogę nie wracać do pozycji wejściowej. Powoduje to tarcie i smród spalenizny podczas jazdy. Pękają różne przewody, np. przewód do sprzęgła. Powoduje to unieruchomienie samochodu na środku drogi, co wiąże się z kosztami sprowadzenia lawety.
3,0
~yojki
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Dla wszystkich, którzy chcą kupić Mazdę z 2 l silnikiem benzynowym, sprawdzajcie motor, gdy jest zimny, padają w nich pierścienie na tłokach.Gdy pojawi się biało niebieski dym z rury wydechowej-dajcie sobie z tym egzemplarzem spokój-silnik do roboty a to niemałe koszty. Oprócz tego rdzewieją nadkola tylnich kół.
4,0
~Maro
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Tylko rzeczy ekploatacyjne: - pompa sprzęgła (hydrauliczne): nowa 600pln, używany oryginał 150pln - zacisk hamulca, był do wymiany z powodu nieszczelności - amortyzatory (tu trzeba poszukać, bo w BHMD chcieli za jeden tylny amor 860pln tylko dlatego, że miał napis kayaba; kupiłem sachs po 290pln) - wahacz - przeguby
5,0
~jack
Mazda 626 V
Kombi 2.0 115KM 85kW
Jeśli chodzi o niezawodność, daje Mazdzie z czystym sumieniem 5 gwiazdek. Jak do tej pory jest to samochód bezawaryjny, a pracuje u mnie codziennie na długich trasach. Ale jest też takie powiedzenie \"Jak się dba, tak się ma\", a chodzi mi o regularne przeglądy (wymiany olejów, filtrów itd.)
5,0
~Pablo
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Mi przez rok eksploatacji i 21tkm nic sie nie popsulo.... auto jest w idealnym stanie, regularnie serwisowane takze nie przewiduje zadnych usterek... przestrzegam tylko przed terminowa wymiana napedu rorzadku (komplet tylko oryginal MAZDA) oraz laniem do baku dobrego paliwa... (pompa czuła na jakosc)
4,0
~GhostDog
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Bez poważnych usterek. Tylko wymiana płynów i filtrów, niektórych elementów zawieszenia. Jedynym minusem jest tutaj wszechobecna RDZA!! Dodałem ją do poważniejszych usterek bo jej usunięcie może być kosztowne. Pojawia się zwykle na tylnych nadkolach i rantach drzwi
2,0
~Jack
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 101KM 74kW
Nistety, ale chyba trafilem na wadliwy model. Jezdze rok czasu od kupna tego auta. Po kolei padalo: alternator - 500zl regenerowany, amortyzatory na tyl komplet 1000zl, turbina regenerowana 1300zl. Jak widac czesci drogie a do tego ta niedzialajaca klima :(
Mazda 626 V Kombi