Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda CX-5 I SUV Facelifting

Kamillo, 8 lat temu
Silnik 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW
Rok produkcji 2015
Przebieg: 0 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mazda CX-5 I SUV Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Opinia na podstawie jazdy próbnej, po której zdecydowałem się na zakup mazdy cx5. Samochód ma ładną stylistykę.Trochę słaby wybór kolorów, zdecydowałem się na srebrny. Auto nie jest za duże ani za małe. Na tyle duże aby nie podskakiwać na każdej nierówności. Ma duży i ustawny bagażnik.Wygodna pozycja za kierownicą, bardzo wygodne fotele-długie siedziska(przeciwieństwo CRV). Dobre jakościowo materiały wewnątrz kabiny i ładny kokpit. Dobrze wyciszona kabina.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, ekonomiczny i doskonale brzmiący. Wolnossący czyli bardziej niezawodny co jest istotne w przypadku późniejszej odsprzedaży auta.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą lekko. Długie przełożenia co dla mnie jest ok. Jak się motor kręci do wyższych obrotów to fajnie brzmi.
5,0
Układ jezdny
Komfortowy, nie za twardy, nie za miękki. Dobre tłumienie nierówności. Nie nurkuje przy hamowaniu.
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie ok.
4,0
Ergonomia
Fajna kierownica, dobry jakościowo może nawet trochę premium kokpit. Super fotele - relaksująca pozycja za kierownicą, dobre podparcie ud co w japońskich samochodach nie jest takie oczywiste. Wystarczająca ilość podręcznych schowków. Dzielona na trzy części tylna kanapa, którą można składać od strony bagażnika, duży, ustawny bagażnik, roleta, która podnosi się automatycznie z tylną klapą. Minus to drogie i tylko dojazdowe koło zapasowe.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trudno mi powiedzieć na podstawie samej jazdy próbnej, ale czytałem w innych opiniach, że jest bardzo dobrze. Fotele się szybko i przyjemnie nagrzewają - to sprawdzałem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie bardzo dobrze.
4,0
Wyciszenie
W porównaniu do wersji przed-liftingowej jest znacznie lepiej, przy prędkości 150/h było o niebo lepiej niż w BMV X1. Ogólnie oceniam wyciszenie na dobre - akceptowalne za cenę którą mam zapłacić czyli ok 115 tyś zł.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Czytałem, że nie odbiegają od średniej krajowej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trudno w podobnych pieniądzach kupić taki samochód i taką markę pojazdu.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno powiedzieć, ale czytałem, że się nie psują. Oby tylko nie zardzewiała wtedy bym się troszku w****ił.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak troch pojeżdżę to się powpisuje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 SKYACTIV-G 165KM 121kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda CX-5 I SUV Facelifting