Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-5 III Cabrio

Facet, 10 lat temu
Silnik 2.0 i 16V 167KM 123kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 101 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mazda MX-5 III Cabrio 2.0 i 16V 167KM 123kW 2005-2009 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Całokształt - wszystko ze sobą współgra i tworzy jedną zgraną całość. Niezawdność
5,0
Całokształt
Auto doskonale spisuje się do jazdy codziennej, daje mnóstwo frajdy z jazdy i przyciąga wzrok przechodniów. Jest całkowicie niezawodne, nie ma \"typowych\" usterek. Ponadczasowy styl, sportowy wygląd, spalanie \"zwykłego\" samochodu... Co można chcieć więcej? Można mówić, mało mocy... Tu jest jej wystarczająco. Auto jest do jazdy, łatwo się nim wyprzedza, można się nieźle zabawić za sprawą tylnego napędu. I proszę nie bać się zimy, jazda tym czymś to czysta przyjemność i nie jest wcale trudna - chodź przyznam, że tego się obawiałem najbardziej. Miałem też od nowości Skodę Octavię II, to jest całkiem inny samochód który nawet jako nowy musiał dość często pojawiać się na naprawach gwarancyjnych. Jak ktoś nie lubi naprawiać samochodu ani spędzać godzin w serwisie MX-5 jest stworzona dla niego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto sportowe z kosztem spalania normalnego samochodu. Coś pięknego, nadaje się na dojazd do pracy.
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą pewnie i precyzyjnie. Przy tej mocy troszkę trzeba się napracować, ale jak dla mnie to czysta frajda
5,0
Układ jezdny
Auto idealnie wyważone, szybko hamuje, prowadzi się pewnie. Jak na razie... nic nie wymieniałem !
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu ograniczona. Reszta ok
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie wydajne na tyle, że przy temperaturze około 5 stopni można jeździć z otwartym dachem w lekkich ubraniach
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W środku jest ciasno, ale dość przytulnie. Nie jest to jednak wada w tym wypadku.
5,0
Wyciszenie
Silnik jest dobrze wyciszony, jadąc z otwartym dachem można śmiało rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie na poziomie zwykłego auta, a radość z jazdy nieziemska
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepszy zakup w życiu. Idealny samochód. Bez wad. Można powiedzieć, że ma mało mocy, ale to co ma to naprawdę wystarcza. I w kieszeni zostaje sporo grosza.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mazda jeździ bez żadnych napraw. Jedynie co się zdarzyło to wymiana żarówek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterk

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 167KM 123kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-5 III Cabrio