Szukaj

Raporty zużycia paliwa Mazda MX-5 III

Podsumowanie 32 raportów Filtruj
Lata produkcji
Rodzaj paliwa
Silniki Benzynowe Mazda MX-5 III
Silnik
Średnie zużycie paliwa (l/100km)
Koszt 100km
Liczba raportów
8,7
57,70 zł
7
7,7
50,99 zł
1
9,4
61,91 zł
10
8,4
55,70 zł
9
8,6
56,68 zł
5

Zużycie paliwa Mazda MX-5 III – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Lista raportów zużycia paliwa (32)

7,8
Mazda MX-5 III
Cabrio 2.0 i 16V R6 160KM 118kW
Samochodem przejechałem w sezonie około 8000km z czego 3500km podczas dziesięciodniowego urlopu (przełęcze Muraglione, Bernina, Stelvio, Hochalpestrasse) i spalanie z całego wyjazdu wyniosło zaskakujące 6,8l z dystrybutora. Przy normalnej jeździe w cyklu mieszanym miasto, trasa, górki spalanie waha się w okolicach 7,5-8,5l. Co ciekawe ciężko w moim przypadku było przekroczyć granicę 10l, nawet jeżdżąc bardzo dynamicznie.
9,2
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Silnik po remoncie, na dotarciu, stąd możliwe zawyżone spalanie. W trasie spaliłem najmniej 8l/100km w cyklu 10 miasto / 90 trasa. Najgorzej wypada w mieście, gdzie spalanie rzędu 10l/100km to u mnie norma. Mimo to warto, auto daje dużo radości i frajdy!
8,3
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
W tym roadsterze duzo zalezy od opon i stylu jazdy. Ogolnie Madzia nie da sie jezdzic powolutku.Niby dluzek widza ale zawsze swierzbi stope w zakretach
11,0
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
11,5
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
W porównaniu do współczesnych samochodów bardzo dużo pali. Zwłaszcza na taki rozmiar. Zasięg autostradą przy 120kmh - 300km.
7,7
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 1.8 MZR 126KM 93kW
Jazda głównie spacerowa. Na trasie przy stałej prędkości 120 km/h wyszło 7,0. Dynamiczna jazda na serpentynach wokół Karpacza 8,5-9,0
8,2
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
8,8
Mazda MX-5 III
Cabrio Facelifting 2.0 MZR 160KM 118kW
8,7
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
8,6
Mazda MX-5 III
Cabrio 1.8 i 16V 126KM 93kW
Gdy ją cisnę mocniej, jeżdżę dynamicznie, wtedy spokojnie w mieście osiąga 10l/100km, jednak ciężko jest przekroczyć 11l. Na trasie najlepiej się sprawdza na ładnych drogach głównych, ale nie autostradach - brak 6 biegu daje się we znaki spalaniu przy prędkościach 120kmh+. Jako, iż jest to wóz sportowy, większość biegów ma ustawionych nisko, bo silnik lubi wysokie obroty (jak chce się osiagnąć pełny moment), dlatego optimum jeżeli chodzi o spalanie to byłoby 70-80kmh na 5tce, wtedy mozna spokojnie zejść do 7l/100km z rozsądnym przyśpieszaniem i bez żadnego dławienia się silnika (bez schodzenia poniżej 1,5tys obrotów)
Mazda MX-5 III