Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Outlander III (71) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 27 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~The_Eagel
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Przed zakupem jeździłem 3 razy na jazdach próbnych, raz dali mi nawet samochód na 2h i mogłem robić co chcę. Wiedziałem, że nie do końca to jest moja baja - tzw KOMFORTOWE zawieszenie [czyt. amerykański krążownik autostrad z lat 70] Samochód "pływa", jest BARDZO miękki, czasem miałem dość sztywnego zawieszenia w Tiguanie i stwierdziłem, że już mam swoje lata i się przesiądę do bardziej "komfortowego" zawieszenia. Po roku...
4,0
~pik-gl
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Znakomicie skrętny. Zbyt twardy na 18'. Zdecydowanie polecam 16'. Prowadzi się na nich lepiej. Zdziwiło mnie to w ruchu autostradowym. Na mazurskich bezdrożach spisał się znakomicie. Pokonanie kilkunastu kilometrów szutrową "tarką" to czysta radocha. Samochód znakomicie wybiera poprzeczne nierówności. Troszkę ucieka na boki w koleinach ( to wada 16"). W zakrętach niestety przód ma tendencje do uślizgu. Na mokrym jest...
4,0
~Grzegorz
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Mitsubishi daje radość z prowadzenia. Skręty są dobrze wyczuwalne, opór układu jest odpowiedni. Outlander jest dość wąski w porównaniu do wysokości i troszkę się przechyla. Nie ma co oczekiwać tu zachowania jak np. w Volkswagenach. Coś za coś - nie można mieć i komfortu/miękkości i sportowego wchodzenia w zakrety... Napęd 4x4 jest świetny na śnieg i lód - nigdy nie miałem problemu z ruszeniem czy przejazdem. Raz stabilizacja toru jazdy...
4,0
~Macias
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV 2.0 DOHC MIVEC 121KM 89kW
Jak dla mnie rewelacja mając na uwadze gabaryty i charakter auta (SUV). Jeździ się tym dużo lepiej niż wersją nie-hybrydową Outlandera, ponieważ bateria umieszczona w podłodze dociąża i stabilizuje auto w zakrętach. W zasadzie to jeździ się tym jak dużym kombi. Auto dobrze trzyma zadany mu kierunek i - o ile nie próbujemy naginać praw fizyki - jeździ jak po sznurku. Daje tylko 4 * bo mimo wszystko to nie jest wdzięk BMW X3 czy Mazdy CX5.
5,0
~jan
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Żadnych zastrzeżeń, z tym, że należy pamiętać, że to suv i nie wchodzi się w zakręt 90 stopni z prędkością 200 km/h. Możliwość zmiany rodzaju napędu z automatycznie załączanego zależnie od warunków do "stale" działającego (nie ma reduktora, tylko jakieś tam sprzęgło jak reszta suvów w tej klasie np. rav4, tiguan, tyle że w Mitsubishi to działa bez względu na prędkość). Kierownica mogłaby tylko precyzyjniej reagować. Czasem coś skrzypi.
4,0
~Paweł
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Bardzo komfortowy. Sam z tyłu nigdy w O II nie jechałem, ale żona narzekała nie raz że podskakuje. W O III żona zachwycona siedząc z tyłu. twierdzi, że tak wygodnie jak z przodu. Przód baaaaardzo wygodny. W zakrętach lepszy niż O II, ale nie daje takiego poczucia pewności prowadzenia na łukach jak np Mondeo, którym też czasem jeżdżę. Jednak to tylko odczucie, bo raz miałem ekstremalną sytuację na łuku i trzymał się świetnie drogi.
5,0
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Bardzo dobrze sie prowadzi, jak na tak wysokie auto. Precyzyjne prowadzenie w zakretach. Jak na moj gust, wspomaganie kierownicy w miescie nieco ciut za mocne (zona sobie chwali :)). Uwaga: zawieszenie jest twarde - nie kazdy to lubi. Przy oponach 18'' mocno napompowanych w trase mocno czuc przelomy, jak i spiacych policjantow w miescie. Przy 16'' spoko.
5,0
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Bardzo dobrze sie prowadzi, jak na tak wysokie auto. Precyzyjne prowadzenie w zakretach. Jak na moj gust, wspomaganie kierownicy w miescie nieco ciut za mocne (zona sobie chwali :)). Uwaga: zawieszenie jest twarde - nie kazdy to lubi. Przy oponach 18'' mocno napompowanych w trase mocno czuc przelomy, jak i spiacych policjantow w miescie. Przy 16'' spoko.
5,0
~Jakub
Mitsubishi Outlander III
SUV 2.2 DOHC DI-D 150KM 110kW
Bardzo dobrze sie prowadzi, jak na tak wysokie auto. Precyzyjne prowadzenie w zakretach. Jak na moj gust, wspomaganie kierownicy w miescie nieco ciut za mocne (zona sobie chwali :)). Uwaga: zawieszenie jest twarde - nie kazdy to lubi. Przy oponach 18'' mocno napompowanych w trase mocno czuc przelomy, jak i spiacych policjantow w miescie. Przy 16'' spoko.
5,0
~stefpat
Mitsubishi Outlander III
SUV Facelifting 2017 2.0 150KM 110kW
Precyzyjne prowadzenie i manewrowanie, dobre tłumienie (nie jest to wprawdzie Citroen C5 ale nic nie może się równać z hydropneumatyką), bardzo dobre trzymanie się toru jazdy na zakrętach, nie rozumiem osób które twierdzą że zawieszenie jest zbyt miękkie i na zakrętach nie daje rady (chyba przesiadają się z Lamborghini albo innej wyścigówki)
Mitsubishi Outlander III