Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero II Standard (32) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 41 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~loocyfer@wp.pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Nie wiem jak to ująć .Auto kupilem od handlarza , ściągniete z Niemiec Stan wizualny wzorowy . Cena tez byla atrakcyjna 18400zł gdy tymczasem stały takie pajero po 20.000 tys . Po miesiącu od zakupu bialy dym sie pojawił i ucviekała woda z chlodnicy ! Pomyslalem uszczelka pod glowicą do wymiany .GORZEJ . Peknieta głowica !!! Zabolało! OK 2.5- 3 tys kosztowal remont . Kupilem nową glowice , tamtej spawac nie bylo jak. Malo kto mi wierzy gdy...
5,0
~Kuba
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Samochód nie ma jakichś specjalnie słabych punktów. Natomiast trzeba jednak zdać sobie sprawę że swoje lata ma i należałoby się nim zaopiekować nieco troskliwiej niż \"nówką\" z salonu. Zaniedbany układ chłodzenia może spowodować pęknięcie głowicy - na szczęście stosunkowo tanio można kupić nową głowicę. Jedyna dokuczliwa wada z jaką możemy się spotkać to korozja. Ale to cecha chyba wszystkich kilkunastoletnich japończyków. Zatem trzeba kupić...
5,0
~kuń
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Tak naprawdę jedyną poważną rzeczą na którą trzeba zwrócić uwagę to korozja! Koroduje rama zwłaszcza w tylnej części na wysokości mocowania amortyzatorów. Ogólnie tył ramy. Ale nawet skorodowana rama pojeździ, tylko trzeba już mocno dbać. Ostatecznie można pospawać.
4,0
~Bolo
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Sprzęgło i zawieszenie. Się zużyło, więc raczej nie usterka, a normalka. Ceny części nie przyprawiają o palpitację serca. Wymiana płynów to coś nowego dla mnie, jeśli chodzi o samochód (poza olejem) i tu ok. 1000zł musiałem wydać. Jak dla mnie auto pancernik, o ile się szanuje.
2,0
~Leśnik
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
RDZA, RDZA, RDZA i jeszcze raz RDZA!!!! Za tą rdze daje ocenę źle. Sakramencko rdzewieje: nadkila, podłoga, mocowania karoserii do ramy, błotniki, tylna klapa rama przy tylnym moście itp. Jak się dba o silnik, skrzynię biegów i mosty (regularna wymiana oleju) to nie ma problemu.
4,0
~Walerian
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW
KOROZJA . Trzeba mieć świadomość że japońce to nie niemcy w grubości blach . Odbudowa odcinka ramy ( tylne nadkola ) pelna konserwacja podwozia jest w Pajero II nieuchronna . Ale warto inwestować drobne w zadbany egzemplarz
3,0
~devdd
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
W zasadzie powaznej usterki tez nie bylo, gorzej z mechanikami. Trzeba trafic na takiego, ktory potrafi takie auto naprawic. Mi przy wymianie hamulcow z przodu prawdopodobnie uszkodzil sprzegielka
5,0
~Dziadek Jędrek
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Jak na posiadanie tej marki już od ładnych kilku lat, bo i I i II generacji auta te mnie nie zawiodły.Nie na darmo ktoś napisał\"Podpal,ugaś,wody nalej,Mitsubishi jedzie dalej\"
4,0
~madiek44
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
W terenie mozna popsuć każde auto, u mnie nbrak usterek mimo jazdy miejsko - terenowej - dom na górze, wjazd po skalistej drodze do 220 stopni.
4,0
~Gołąb
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Padła mi głowica kupiłem nową nieuzbrojoną-graty poszły z mojej starej-koszt to 1800pln+uszczelki +robocizna
Mitsubishi Pajero II Standard