Szukaj

Lista ocen Mitsubishi Pajero III (42) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 47 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~s
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
samochód zakupiony w październiku 2000r. już po pierwszej zimie zaczął korodować. Koroduje już trzecia nakładka na zderzak tylny (za każdym razem wymiana z powodu korozji), wymieniono niemal zupełnie skorodowany przewód paliwowy, liczne korozje nadwozia, kiepski lakier (brak odporności na śćieranie do tego stopnia, że pod uszczelkami drzwi, maski został wytarty do gołej blachy), 3 razy już rozleciało się łożysko w przednich kołach z czego po 2...
3,0
~s
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.0 V6 170KM 125kW
samochód zakupiony w październiku 2000r. już po pierwszej zimie zaczął korodować. Koroduje już trzecia nakładka na zderzak tylny (za każdym razem wymiana z powodu korozji), wymieniono niemal zupełnie skorodowany przewód paliwowy, liczne korozje nadwozia, kiepski lakier (brak odporności na śćieranie do tego stopnia, że pod uszczelkami drzwi, maski został wytarty do gołej blachy), 3 razy już rozleciało się łożysko w przednich kołach z czego po 2...
5,0
~kto wie ten wie
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Wymiana oleju co 15 000 km. Pełen syntetyk. Dolewka na 15 000 km - ok. 0,5-0,8 l. Nie mam pytań. Wymienialiśmy łożyska przód - w serwisie - wada fabryczna wczesnych Pajero - zdychają jak ruskie kineskopy, maksimum 180 000 km. Niedługo potem musieliśmy wymienić przeguby przód. BO SERWIS MITSUBISHI JEST BAAAAAARDZO DOBRY. Po prostu dramat. Półosie wyciskaliśmy sami, kilkunastotonową prasą. W serwisie robili to napier****** młotkiem w półoś,...
3,0
~kacper@tx.pl
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
fr Niestety należy UWAZAC na odgłosy dochodzące z rozrzadu. Hałas swiadczy o zuzytym napinaczu lancucha i uszkodzonych slizgach NIE ZWLEKAC Z WYMIANA BO LANCUCH MOZE SPASC I REMONT SILNIKA ZAPEWNiONY!!!po 2 tys.km od kupna musialem zrobic rozrzad z tego powodu przy przebiegu 108 tys.km.niestety to wydatek 4000 pln!!!w/g mechanikow wlasciwie co 100-130 tys trzeba profilaktycznie to zrobic(remont po spadnieciu lancucha to 15-18 tys.pln!!!!!)To...
3,0
~Kazik
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
oprocz wadliwego baku paliwa, bo nie jest to wina pompy paliwa ze dostaje sie syf i ja uszkadza to usterki w zawieszeniu - stad warto wymieniac na wzmocnione elementy. Alternator odmowil posluszenstwa po 220tys a nie oryginalne gumy na wahaczach po roku - wymienilem na czerwone i spokój :)
1,0
~rumburak 8080
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Tak. Stanął mi na autostradzie w Niemczech w drodze na ferie - i to go dyskwalifikuje. Musiałem go holować do Polski, koszmar. Dwie typowe usterki to właśnie pompa wtryskowa i korodujący zbiornik paliwa. Obie mi się przytrafiły. A samochód kupiłem od dealera z pełną historią serwisową...
2,0
~jack
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
NIestety układ paliwowy wymaga specjalnej obsługi. Sporo osób zaleca po zakupie wymianę baku i płukani eukładu paliwowego. Koszt pierwszego serwisu z tym związanego w ASO to ok 5 tys zł.
0,0
~Rozbiegane oczy
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Całe zawieszenie i piasty przód i tył. Około 2500 zł. Teraz mam problem z kopceniem. Mam nadzieję że to nie pompa, bo jest droga. Bardzo droga.
3,0
~gałek
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Pęknięta głowica, piastyw przednich kołach, korozja na blachach z przodu (b. cienkie blachy), auto musi mieć 2 akumulatory inaczej nie zapali przy 3 zimie
1,0
~Robert, wrobert@op.pl
Mitsubishi Pajero III
Terenowy 3.2 DI-D 165KM 121kW
Skrzynia biegów automat remont na gwarancji po 90 tys. , 2 razy wymiana piasty , wymiana pompy ABS, korozja w okresie gwarancji i wiele innych
Mitsubishi Pajero III