Szukaj

Lista ocen Nissan Qashqai I (208) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 144 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~djaworski@op.pl
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
Zawieszenie jak dla mnie bardzo twarde, ale jednoczesnie na gladkim asfalcie na zakretach praktycznie nie przechyla sie. Przod jast bardzo dobry - cichy i dobrze trzyma. Tyl to porazka. Stuka i halasuje, tak jakby cos bylo luzne. Myslalem, ze to tylna polka. Wymontowalem ja, ale nic to nie zmienilo. Znalazlem gdzies w necie ze, powodem moze byc tez klapa bagaznika lub kolo zapasowe - jeszcze tego nie sprawdzilem. juz sprawdzilem. Glownym...
3,0
~skamultiportfel@wp.pl
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
PO PRZEJECHANIU 22000 STUKI W ZAWIESZENIU Z PRZODU SERWIS UTRZYMYWAŁ, ŻE TAK TO JUŻ JEST W TYCH MODELACH NATOMIAST PO 38000 WYMIENIONO OBA PRZEDNIE AMORTYZATORY I WACHACZ LEWY SAMOCHÓD ŚCIĄGAŁO NA DRODZE WIĘC PODOBNO NISSAN W TAKIM PRZYPADKU ZALECA WYMIANĘ SPRĘŻYN WIĘC ZNOWU ROZBIERANO CAŁE ZAWIESZENIE ABY WYMIENIĆ SPRĘŻYNY USTAWIONO ZBIEŻNOŚĆ I NIBY OK. PODJECHAŁEM PRZY PRZEBIEGU 49000 DO SERWISU BO WYDAWAŁO MI SIĘ, ŻE PRZÓD JEST BARDZO...
4,0
~DerDer
Nissan Qashqai I
Crossover Facelifting 1.6 117KM 86kW
Jak na samochód jest całkiem OK, jak na Crossovera jest doskonale. Zawieszenie jest sprężyste i stabilnie trzyma auto na drodze (sprawdzone w Austrii i Słowenii na górskich odcinkach autostradowych). Co ważne- jest ciche-w przeciwieństwie do niektórych japońskich braci (Toyota?). Co ciekawe, pomimo, że jeźdźi na 18\" feldze nie ma poczucia braku komfortu, o co bardzo się obawiałem. Do tego stopnia, że chciałem zamawiać wersję tańszą z 17\"...
2,0
~Kiedyś QQ Fan
Nissan Qashqai I
Crossover 1.6 115KM 85kW
Przód ok. Za to tylne zawieszenie to porażka : 2x wymiana tulejek amortyzatorów tył. 2x wymiana amortyzatorów tył. Fatalnie dobrane tylne zawieszenie. Wystarczy ze stosunkowo małą prędkością ( ok 10 km/h )przejechać przez poprzeczny uskok. Ma się wrażenie że tył samochodu chce przeskoczyć przód a koła tracą przyczepność. Straszliwie nieprzyjemne i niebezpieczne gdy traficie na poprzeczny uskok przy prędkości np. 70 km/h i to w zakręcie - tylne...
5,0
~Farbi
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
To auto na prawdę prowadzi się doskonale, porównuje cały czas do almery ale prowadzenie qashqai-a to inna epoka. mimo ze jest wyższy i na wietrze z boku trochę go lekko miota to na zakrętach trzyma się wyśmienicie. Jednak większa masa i szerszy rozstaw kół daje dobry efekt. ESP jeszcze nie testowałem ale mam nadzieje ze nie będę musiał. Zawieszenie jest dość sztywne i jak ktoś jeździł np. miesiem czy paskiem to będzie marudził ale ja lubie...
3,0
~Michał
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Jeśli to sekcja do oceny zawieszenia to to niestety najsłabszy punkt Nissana. Zawieszenie jest liche. Co roku do wymiany łączniki stabilizatora, to jakieś sworznie, to poduszki amortyzatorów, to końcówki drążków. Wkładam już najwyższej jakości ale mimo to problem wraca. Nie jest to może bardzo kosztowne, ale dość irytujące i uciążliwe. Źle skonstruowany układ wydechowy, który wydaje denerwujące dźwięki skrzypienia, mechanik już dwa razy z tym...
3,0
~Michał
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Jeśli to sekcja do oceny zawieszenia to to niestety najsłabszy punkt Nissana. Zawieszenie jest liche. Co roku do wymiany łączniki stabilizatora, to jakieś sworznie, to poduszki amortyzatorów, to końcówki drążków. Wkładam już najwyższej jakości ale mimo to problem wraca. Nie jest to może bardzo kosztowne, ale dość irytujące i uciążliwe. Źle skonstruowany układ wydechowy, który wydaje denerwujące dźwięki skrzypienia, mechanik już dwa razy z tym...
4,0
~Użytkownik
Nissan Qashqai I
Crossover Facelifting 2.0 dCi 150KM 110kW
Jak na auto z 20 cm prześwitem dobrze trzyma się drogi. Fajne w nim jest to ze jest bardzo mało wrażliwy na wiatr. Mam wrażenie że jest mniej czuły na podmuchy niż pasat b8 ktorym jeżdże na co dzień. Fakt jest troche twardy i głośny. Co do ukladu kierowniczego to zbyt duzo czucia nie daje, ale to nie auto do scigania po zakrętach. Najlepsze w tym aucie jest 4x4. Na sprzęgle bez reduktora itp. Ale jak sypnie z 40 cm śniegu włączasz tryb Lock i...
3,0
~QQ
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 140KM 103kW
Katastrofa!!!Dobrze że miałem napęd na 4 koła.Zawieszenie przednie jest w miarę ciche,ale tylko w miarę.Natomiast tył to już jest jakieś nieporozumienie.Wszystko się tłucze,pstryka,puka jak w 20 letnim Polonezie.2 razy wymienione amortyzatory i dalej to samo.przy wchodzeniu w zakręt na jakimś nierównym asfalcie tył auta potrafi tak podskoczyć że staje w poprzek!!!!!To jet niebezpieczne dla życia ludzi nim jadących.po prostu tył auta żyje swoim...
Dziennik kosztów dla Nissan Qashqai I
Średni koszt przejechania 100 km
44,67 zł
7,2
l/100km
8,4
l/100km
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Amigo
Nissan Qashqai I
Crossover 2.0 dCi 150KM 110kW
Prowadzi się bardzo dobrze przy każdej prędkości, pewnie \"leży na drodze\", czuje się że to kawał auta. Na autostradzie - rewelacja. Tylne zawieszenie trochę nerwowo reaguje na dziury w jezdni - widocznie konstruktorzy nie przewidywali, że będzie jeździł po krajach Trzeciego Świata. Doskonała poręczność, mała średnica zawracania. Świetne hamulce z asystentem hamowania - już kilka razy ratowały mnie z opresji, gdy jakiś kretyn bez powodu...
Nissan Qashqai I