Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan X-Trail II

Ratymon, 15 lat temu
Silnik 2.0 dCi 173KM 127kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 8 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Nissan X-Trail II 2.0 dCi 173KM 127kW 2007-2014 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Odporność karoserii. Po uderzeniu w bok na drzwiach powstały niewielkie wgniecenia ( działała nawet elektryka szyb i zamki w drzwiach ), a uderzający nowy mercedes klasy B skasowany całkowicie. W takim wozie można się czuć bezpiecznie. Silnik poza zadzyszką na niskich obrotach ( jak to u diesli ) daje więcej satysfakcji z jazdy niż się spodziewałem. Wygląd - jedyny samochód o rasowym wyglądzie kanciastej terenówki w tym segmencie, pozostałe to albo przerośnięte kombi ( Outlander, CRV, Captiva, Antara ), albo dziwnie pozaokrąglane podobne do siebie autka udające terenowe ( RAV 4, Santa Fe, Compas, Sportage ). Jedynie Freelander i Patriot wyglądają przyzwoicie ale są mnniejsze od X-Traila. Bluetooth - nie sądziłem, że to taka wygoda.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : alarm samochodowy - 2 razy w serwisie.
4,0
Całokształt
Ogólnie pojazd udany, mocny, wygodny, obszerny i wyglądający jak terenówka ( mały Land Cruiser ), co jest rzadkością w tym segmencie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepsza rzecz w tym aucie, chociaż potrzebuje obrotów do prawdziwego odejścia. Jazda w trasie i wyprzedzanie - bajka.
4,0
Skrzynia biegów
Mogłaby być lepsza, zwłaszcza na niskich biegach potrafi haczyć.
4,0
Układ jezdny
Ogólnie ok ale potrafi bujać w ostrych zakrętach i hałasować na nierównościach.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń. Wcale nie są ptrzebne czujniki cofania - kwestia wprawy.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu, jedynie przełącznik komputera pokładowego oraz przełącznik górnych świateł w relingach mógłby być umiejscowiony szczęśliwiej. Nadto rozwiązanie sładania tylnych siedzeń jest mało nowoczesne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Znakomicie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zawsze może być lepiej. Brak możliwości przesunięcia tylnych siedzeń.
5,0
Wyciszenie
Nawet przy sprawnej jeździe silnik mało słyszalny.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Poniżej oczekiwań. Zużycie paliwa w mieście trudno obniżyć poniżej 11 l. Napraw nie było ale wymiana oleju wymuszona przeczyszczeniem filtra PDF nas włany koszt ( na gwarancji ).
4,0
Stosunek jakość/cena
Po obecnych obniżkach cen aut terenowych nie wygląda to już tak świetnie ale w momencie zakupu pojazd wart był swej ceny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Awarie alarmu - dwukrotna wizyta w serwisie, zapchany filtr PDF - naprawa z wymianą oleju na własny koszt ( ok. 1 tys. zł )
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Za krótki okres użytkowania.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 173KM 127kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan X-Trail II 2.0 dCi 173KM 127kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan X-Trail II