Szukaj

Lista ocen Opel Astra G Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW 1998-2000 (78) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 194 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~techfan77
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Poważne usterki... wspomniana nieszczelność chłodnicy silnika, później nieszczelność serwa hamulcowego, przy ok 250tys km wymiany wymagały zaciski tylne - kupiłem nowe w hurtowni bo ich koszt był taki jak regeneracji czyli ok 550zł/2szt, przy ok 268 tys km uszkodzeniu uległ przegub wewnętrzny półosi co spowodowało konieczność wymiany całej półosi - koszt nowej ok 1 tys zł - koszt wysoki jak na auto warte najwyżej kilka tys złotych. Wymieniłem...
3,0
~Michał CK
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Z poważnych usterek, to póki co to: pęknięta plastikowa pokrywa zaworów silnika, spalona sprężarka klimatyzacji, pęknięty przewód od poduszki powietrznej, zaciski hamulców z tyłu, dziura w chłodnicy i wystrzelone ni z gruchy ni z pietruchy napinacze pasów. Wszystko niestety w oryginale super drogie. Całe szczęście mnóstwo zamienników na rynku no i rynek używanych części jest też dość bogaty.
4,0
~Michał_K.
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Jedyną poważną usterką jaka mnie dopadła narazie, to awaria sprężarki klimatyzacji. No ale cóż nie ma rzeczy niezawodnych. Troszkę mnie naprawa kosztowała, ale tylko dlatego, że wcześniej jakiś amatro próbował coś przy tym grzebać i coś tam było źle złożone. Mam nadzieję, że teraz będę miał spokój na długi czas.
4,0
~Krzysztof z Gostynia
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Dwa razy wymieniany komputer (600zł jednorazowo) Chłodnica padła przy 260000km Silniczek krokowy wariuje (skaczące obroty) Pierścienie padły przy 280000km, przy okazji uszczelka pod głowicą i zawory wymienione (1200zł) Sprzęgło - od nowości Półosie/przegóby, łożyska, piasty - od nowości
2,0
~ztos@icpnet.pl
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
przez 109.000 km wiele usterek, szczęście, że w ramach dodatkowej gwarancji, nowy: wymiana katalozatora po 100 km, dwa razy wymiana recyrkulatora spalin, problemy z oprogramowaniem, duże spalanie oleju, 105.000 km awaria alternatowa, to nie wszystko
5,0
~RobertG
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Jak dotąd żadnych poważnych usterek. Podobno od samego początku auto było własnością dobrego i dbającego Właściciela. Ja także pilnuję serwisowania i dbałości. Mam nadzieję, że przy sprzedaży trafi w równie dobre ręce.
5,0
~fioletowy
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Odpukać nie dzieje się nic poważnego (nie licząc łożyska - trzeba było wymienić całą tylną piastę, bo nierozbieralna). Choć i tak nie liczę tego jako awarii, gdyż to część eksploatacyjna.
4,0
~fi1989
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Jak narazie wymieniłem amortyzatory tylnie, podstawowe uszczelki w silniku, żarówki, akumulator, który niestety padł ze starości, przewody wysokiego napięcia i świece czyli podstawowe elementy eksploatacyjne.
5,0
~M.B.
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
auto nie zawiodło mnie jeszcze do tej pory i mam nadzieję że tak będzie nadal, podobno w tym motorze zdarza sie że ulega awarii zawór recyrkulacji spalin ale mnie to jeszcze nie spotkało :)
4,0
~franki
Opel Astra G
Hatchback 1.6 8V 75KM 55kW
Przez 125 kkm musiałem wymianić dwa razy komplet końcówek drążków i dwa razy poduszki pod komlumnami McPershona ( polskie drogi). Po przejechaniu ok 7-10 tys km od wymiany oleju zaczyna go brać
Opel Astra G Hatchback