Szukaj

Lista ocen Opel Frontera A (76) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Aaron
Opel Frontera A
Sport 2.0 i 115KM 85kW
Biorąc pod uwagę, że mamy sztywny most i konstrukcję ramową (ja mam z tyłu sprężyny) to komfort jazdy jest dobry. Może trochę twardo ale przynajmniej pewnie zachowuje się w zakrętach. Bardzo dobre hamulce (4 tarcze). Kupiłem auto na oponach 255/65R16. Trzeba bardzo uważać na koleinach. Kupiłem zimówki w rozmiarze 225/75R15 (takie miały być w standardzie). Różnica jest KOLOSALNA!!! Auto sprawia wrażenie dużo lżejszego lepiej przyspiesza i mniej...
4,0
~PABLO
Opel Frontera A
Sport 2.0 i 115KM 85kW
Jeśli dbamy o stan oleju w mostach nie lekceważymy pękniętych elementów gumowych to będzie jeździć się dość przyjemnie. Dużo zależy od opon i kolein na drodze :) czasem lubi zabujać. W terenie wygodnie pod warunkiem że jest to błoto gorzej na brukach. Duży plus to wspomaganie i duże możliwości skrętu. Pamiętać też należy o stanie amortyzatorów jeśli są niezużyte zakręty pokonujemy pewnie bez obaw że lusterkiem porysujemy asfalt.
4,0
~Marcin
Opel Frontera A
Standard 2.2 i 16V 136KM 100kW
Kompromis miedzy jazda w terenie i po asfalcie,po wymianie opon na 235/70R16 praktycznie przestal bujac sie w koleinach,na zakretach trzyma sie drogi,poprzedni wlasciciel jezdzil po asfalcie z zapietym napedem4X4(nie wolno!) wiec scielo wewnetrzne krawedzie przednich opon,w koleinach byl slalom...Komfort wg mnie wysoki,na polskie drogi idealny,szkoda ze nie ma miedzyosiowego mechanizmu roznicowego...
4,0
~Qiub
Opel Frontera A
Standard 2.5 TD 115KM 85kW
rzuca dupa wiec trzeba ten samochod wyczuc... w zimie naped na 4 kola i nie ma chuja we wsi droga krynica <> nowy sacz 30 cm ubitego sniegu... podczas gdy inne pojazdy na lancuchach jada 10kmph ja nim jechalem na terenowych oponach 80... i tak ladnie minalem koreczek 5 km w ciagu zaledwie kilkunastu minut
4,0
~Kenzo
Opel Frontera A
Standard 2.3 TD 100KM 74kW
Niestety nie jest to osobówka na oponkach 175. Mam 255 i koleinki niestety dają się odczuć. Oczywiście kwestia przyzwyczajenia do Polskich "dróg". Auto ogólnie twarde, ale w terenie, to jego super mocna strona bo tam idzie jak ciągnik, albo spychacz!
3,0
~mpalusz@gazeta.pl
Opel Frontera A
Standard 2.4 i 125KM 92kW
Auto jest twarde i troche malo komfortowe (z tylu resory), w czasie szybkiej jazdy chodzi na boki ale to chyba kazde wysokie auto, brak abs-u zmniejsza bezpieczenstwo za to zawieszenie jest solidne i wytrzymale
1,0
~Kaskader_
Opel Frontera A
Sport 2.8 TD 113KM 83kW
Wywrotne to to jest ze az szok. Luzy w kierownicy sa okropne auto sie powyżej 40 km/h nie trzyma sie drogi to jakaś porażka. Jak wpadnie w poślizg to już z niego calo nie wyjdzie nie ma szans.
5,0
~bravomusic@interia.pl
Opel Frontera A
Standard 2.4 i 125KM 92kW
Rewelacja na Polskie drogi idealny. Nic nie robiłem w zawieszeniu (a mam ją prawie 2 lata). Wszystko pięknie działa. W zakrętach radzę nie szarżować - to jest terenówka!:)
3,0
~Krokodyl-G-nia
Opel Frontera A
Sport 2.0 i 115KM 85kW
Moja jest wersja krotka,troche buja po przekroczeniu 120km/h,ale b.rzadko poruszam sie z ta predkoscia,chyba,ze na autobanie,ale tam sa drogi jak stoly i tego sie nie odczuwa
4,0
~fan
Opel Frontera A
Standard 2.4 i 125KM 92kW
Twardy mi pasuje. Nie ma jak prawdziwy resor. Nowy model jest strasznie miękki, dlatego tęsknie za "resorakiem". Na drodze do takiego silnika wystarczający. Za to hamulce takie sobie.
Opel Frontera A