Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

Misza z Kalisza, 8 lat temu
Silnik 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 14 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW 2013-2017 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : W porównaniu do wersji przedliftingowej zdecydowana poprawa.
5,0
Całokształt
W tej konstelacji samochód jest optymalny. Wygodny, komfortowy, cichy, dynamiczny i przy 4x4 - bezpieczny na drodze.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jeżeli cenisz cisze w samochodzie, dynamikę i sprawdzona konstrukcje, to ten silnik jest tego kwintesencja. Spalanie porusza się w ramach pomiędzy 9,5 na trasie do 12 w ruchu miejsko-podmiejskim. Nie mam zastrzeżeń - samochód aby się poruszać musi swoje połknąć.
4,0
Skrzynia biegów
Trochę leniwa, raczej komfortowo zestrojona, ale po wejściu w tryb sport i wciśnięciu pedału gazu, nabiera głęboko powietrza i ... wyciska z silnika to, co ten samochód lubi - dynamiczna jazdę i gdyby nie groźba mandatu za przekroczenie prędkości ... to hulaj dusza.
5,0
Układ jezdny
Bez zastrzeżeń - w opcji ze zmiennym tłumieniem amortyzatorów każdy znajdzie cis dla siebie.
Komfort
5,0
Widoczność
Z kamera cofania i cala ta rzesza czujników cofania i martwym katem w lusterkach, nie mam żadnych zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Trochę przedobrzono ze sposobem poruszania się po systemie komputerowo - nagłaśniającym, ale jest to kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń. Wszystko działa jak należy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu każdy znajdzie pasującą pozycje. Fotele z przodu nalezą do najwygodniejszych w klasie (przynajmniej wśród tych, które miałem okazje używać). Z tylu miejsca dla 190 cm wystarczająco, tak nad głową jak i na nogi.
5,0
Wyciszenie
Nie mam żadnych zastrzeżeń. Silnik pracuje prawie niesłyszalnie w kabinie, no chyba ze się mu zadaje obroty. Mozna delektować się dobrym sprzętem muzycznym, jeżeli się taki ma na wyposażeniu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W porównaniu do produktów niemieckich i japońskich, koszty serwisowania są korzystne. Dobry siec serwisowa. Spalanie akceptowalne, samochód swoje wazy, ale ogólnie poziom jest akceptowalny.
5,0
Stosunek jakość/cena
W pełnej wersji wyposażeniowej otrzymuje się samochód kompletny. Cena zakupu jest akceptowalna w odniesieniu do tego co za dane pieniądze się otrzymuje w porównaniu do konkurentów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nie moge sie w tej kwestii wypowiedziec - za maly przebieg. Do tego pytania mozna wrocic po przejechaniu pierwszych 100 tkm. Do tej pory nie bylo zadnej wymuszonej wizyty w serwisie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo ECOTEC 250KM 184kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia I Hatchback Facelifting