Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting

Yaro, ponad rok temu
Silnik 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 135 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia I Hatchback Facelifting 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : spalanie, srednia z tras, to jakies 4.5 litra
4,0
Całokształt
Kupilem... tak kupilem to auto bo potrzebowalem czegos na szybko gdyz moj suv sie popsol. Pierwsze wrazenia, calkiem przyjemne. siedzi sie w miare wygodnie, mam 188cm wzrostu. Denerwuje mnie wsiadanie/wysiadanie po przesiadce z SUVa. Skrzynia biegów malo precyzyjna na 1.2 biegu. Silnik nie ma mocy z dolu, tak do 2000 obrotow. Dopiero powyzej to jedzie. Elastycznosci BRAK. ZAwieszenie tragedia, tyl wali na nierownosciach. Wciszenie, szum, wiatr, asfalt bardzo slyszalny. Az meczáce przy dlugiej trasie. Jak ktos cale zycie jezdzil autami tej klasy to nie zwroci na to uwagi, ale jak ktos jezdzil auutami premium i przesiadzie sie w TO to odrazu wychwyci o czym wspominam. Lekkiej nogi nie mam, w miescie zwawo i szybko, w tym modelu to trtzeba Go ostro poganiac bo muli strasznie, spalanie 7.2 na 100km, w trasie zgodnie z przepisami nawet i 3.7 na 100km co mnie zaskoczylo. Tempomat bez zarzutu. Wentlacja tez ok, Start stop, na swiatlach dziala kiedy chce.. sam nie wiem od czego to zalezy. Nawigazja Ilink, raz czy dwa mi sie nie chciala wlaczyc, ale po zgaszeniu i idpaleniu dziala. MApy nie aktualne nie do kupienia po za serwisem. W zasadzie nic sie nie dzieje, odpala jezdzi, nic sie nie psuje. Tanie w utrzymaniu. Myslalem zeby go zachipowac, ale gdy jezdze i na tych nierownosciach tlucze te zawieszenie jak w jakims Vanie to mi sie odechciewa.
Wrażenia
3,0
Silnik
Mul straszny w dolnym zakresieobrotow, malo elastyczny. ale za to Niskie spalanie, Sprawdzona jednostka, na lancuszku. Moze chip tuning by go poratowal.
2,0
Skrzynia biegów
MAlo precyzyjna na 1,2 biegu.
4,0
Układ jezdny
Rewalacji nie ma ale jak na auto tej klasy ...
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
Slaba do tylu.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam 188cm wzrostu, jest ok. z tylu nie siedze, nie wiem.
2,0
Wyciszenie
Lipa.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tani w eksploatacji
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic sie nie psuje jak na razie. Od zakupu zrobilem 12tys km,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadnych usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI ECOFLEX 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Opel Insignia I

Liczba wpisów: 27

Opel Insignia I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Opel Insignia I Hatchback Facelifting