Szukaj

Lista ocen Opel Omega A Sedan (111) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 166 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Matan
Opel Omega A
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Właściwie to dałbym bdb ale przed tym jeździłem Citroenem XM i... kto jeździł wie o czym mówie... ... nigdy nie kupię niemca typu WV itp. ale ta stara Omega zaskoczyła mnie pozytywnie konfortem jazdy zbliżona jest do francuskich aut a nie do topornych twardych WV...fotele wysokiej jakości welul nie jak dzisiaj \"materiały z parasola\" super...miałem też Omege B i jest bardziej twarda toporna ...
3,0
~omegas
Opel Omega A
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
W trasie idealny plynie sie prawie jak jakas lajba kto lubi taki styl to bedzie zadowolony, jednak ci ktorzy chca jezdzic szybko w zakretach beda zniesmaczeni nie bardzo polecam no chyba ze wersje 3 litrowe omeg Porownukac jednalk do bmw jest duza przepasc na korzysc beemki tam zawieszenie to bajka oczywiscie w dobrych autach a nie zajezdzonych pazdziezach
5,0
~Radko
Opel Omega A
Sedan 2.0 122KM 90kW
Zawieszenie zmieniam średnio co 40-50 tyś ale ten typ tak ma. Zawieszenie komfortowe ale niestety nie wytrzymuje trudów podrózowania po naszych drogach. Po wymianie zawieszenia autko jedzie jak po sznurku, staje się podsterowne dopiero przy sporych prędkościach ale to chyba normalne. Jedynie UWAGA NA MOKRYM I ŚLISKIM lubi robić cuda przez tylni napęd.
4,0
~Michał z czerwonej omegi sedan2.3d
Opel Omega A
Sedan 2.3 D 73KM 54kW
zawieszenie ok,poza sprężynami z tyłu,układ hamulcowy w miarę(przed zakupem tym bardziej starszego auta zwrócic uwagę na stan przewodów hamulcowych!często ulegają korozji,druga usterka,to zawór zwrotny w pompie wspomagania hamulców,poza tym dość skuteczne
4,0
~Adi1989
Opel Omega A
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Autko ma Dobry układ jezdny,bardzo dobrze trzyma się drogi:)do pewnego momętu zawieszenie pozwoli się ugiąć,w dalszym ciągu w ostrym zakręcie będzie tzw.drift(tylko dla tych co jeżdżą dłużej tym autkiem:)doskonale tłumi nasze drogi.
5,0
~Iwan
Opel Omega A
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Zawieszenie sprawdziło sie na naszych drogach, najlepiej sie jedzie po kocich łbach, przemyślana konstrukcja i wytrzymałe elementy, układ kierowniczy mógłby być bardziej precyzyjny, a może kiedys był (tego nie wiem)
4,0
~michall
Opel Omega A
Sedan 2.3 D 73KM 54kW
bez zastrzeżeń, mi odpowiada, choć do sportu to sie raczej nie nadaje, chociaz na mimo bujania jest zadziwiająco stabilna na zakrętach, trzeba pilnować tulei tylnej belki, bo jak sa wybite, to auto zmienia tor jazdy w zakręcie :)
5,0
~Tomashek
Opel Omega A
Sedan 2.0 100KM 74kW
po 40 tys. wymieniłem 2 końcówki drążków kierowniczych i łącznik stabilizatora(oczywiście zrobiłem tez zbieżność), raz klocki hamulcowe przód i tył, od razu po kupnie amortyzatory z tyłu, trochę słabe sprężyny z tyłu.
4,0
~stango75
Opel Omega A
Sedan 2.0 i 115KM 85kW
Największą zaletą tego samochodu jest klasyczny napęd na tylną oś:))Zawieszenie pracuje wzorowo, zaletą jest pancerna wytrzymałość, a jak zaczyna coś stukać, to koszt części zawieszenia jest śmiesznie niski.

Usterki Opel Omega A

Liczba wpisów: 10

Opel Omega A – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~Sławek raczko2@poczta.onet.pl
Opel Omega A
Sedan 2.0 122KM 90kW
działa bez zarzutu; za to jakość polskich dróg powoduje częstsze zużycie stabilizatorów wahaczy przednich, tulej pionowych belki tylnej oraz końcówek drążków kierowniczych. Po za tym O.K.
Opel Omega A Sedan