Szukaj

Lista ocen Opel Omega B Sedan (358) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 440 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~szybki10
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
O układzie jezdnym można by dużo pisać i go zachwalać. jak na auto które ma już swoje lata zawieszenie jest fenomenalne, w porównaniu z innymi autami, jak np mercedes w tej samej klasie, octawie, alfy 166 zawieszenie omegi jest zdecydowanie najlepsze. Swietnie tłumi nierówności i dziury, doskonale trzyma drogi. Jak jechalem innym autem to dopiero dowiadywalem się ze w danym miejscu jest dziura w drodze, w omedze poprostu tego nie czuć....
5,0
~OmegaXX
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Tu daję 5 gwiazdek tylko i wyłącznie za komfort jazdy. Omega jak już się bujnie to wydaje się płynąć po drodze. Żadnych stuków, puków, dziwnych dźwięków. Zawieszenie doskonale wybiera wszelkie nierówności, również te poprzeczne i większe cuda na naszych drogach. Zdarzyło mi się jadąc z żoną przypadkowo zaliczyć \"pozimową dziurę\" przy prędkościach powyżej 100km/h. Mój poprzedni samochód (Audi 80 B4) rozleciał by się w takiej sytuacji w pół...
5,0
~Samerglow
Opel Omega B
Sedan 3.2 V6 ECOTEC 218KM 160kW
Jest bardzo kanapowy i bardzo komfortowy i to dla mnie jest najważniejsze.. Jadzie się po amerykańsku: Przyspieszanie i hamowanie skutkuje delikatnymi przechyłami przód, tył. Gwałtowniejsze ruchy wolantem powodują nerwowe bujanie auta, co daje informację, że nie do tego jest taki ciężki wózek. Układ kierowniczy jest rodem wyjęty z Senatora za lat 80-tych - ospały i mocno wspomagany. W ciaśniejszych łukach przód jednak nie ma dużych tendencji...
5,0
~El Patacca (stamor83@onet.eu)
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Super zawieszenie - komfortowe, a jednoczysnie sprezyste... Auto nie pochyla sie w zakretach prawie w ogole, idzie po winklach jak po szynach. Doskonale wywazony uklad napedowy (ja od zawsze mowilem, ze poprzeszne ulozenie silnika i nierowne polosie napedzajace w dodatku kola kierowane to ZBRODNIA SZKODLIWA SPOLECZNIE!!!) Najlepszym patentem jest wszelako obecny w moim egzemplarzu Viscosperrendifferenzial (mechanizm roznicowy o ograniczonym...
5,0
~matt
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Trochę miękko ale pewnie i z przyczepnością. Napęd na tylną oś nie jest tu czymś co mogłoby przeszkadzać czy generować nadsterowność. Bardzo miękkie zawieszenie. Z tyłu sprężyny progresywne. Z uwag przy kupnie na pewno trzeba zwrócić uwagę czy sprężyny nie są popękane. Oraz czy działa hamulec ręczny. Mogą to być wyrwane kołki mocujące szczęki do tarcz kotwicznych. Naprawa samemu tania. Mechanik może chcieć je wymienić wtedy koszt nowych w ASO...
5,0
~SebaSLU
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Trudno tu mi wystawić opinie na temat zawieszenia.Jeśli chodzi o komfort to te auto jak narazie jest u mnie liderem, tym sie poprostu płynie po naszych polskich dziurawych drogach...rzeczą oczywistą jest że wtedy traci najbardziej trakcja, i tu wyczuwa sie odrazu że samochód nieco za mocno wychyla sie na ostrych zakretach...no ale coż...niemożna mieć obu rzeczy naraz...dodam jeszcze tylko że moją ocene przeważył promiń skrętu, na tak duży...
5,0
~kaiser0073@wp.pl
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
jesli chodzi o uklad jezdny to poprostu sama radosc, jadac sobie po drodze podobnej jak na polskie warunki(bo jestem w irlandii) da sie odczuc ale ogolnie to jest swietnie,same prowadzenie samochodziku to poprostu radosc,magia no szczerze jest swietnie,ze dodam na drodze przykladowo szybkiego ruchu gdzie nie ma zadnych niespodzianek to w srodku samochodu nie zaleznie od predkosci nie czuje,ze wogole prowadze,autko sunie jak sanie po sniegu...
4,0
~daro96610
Opel Omega B
Sedan 3.2 V6 ECOTEC 218KM 160kW
Mam nieco obniżone zawieszenie, stąd moja ocena może się okazać niekoniecznie wiarygodna, ale Omegę dość ciężko wprowadzić w poślizg na suchej nawierzchni (dużo łatwiej na mokrym, wyślizganym asfalcie, trzeba uważać - to 218konne RWD!). Poza tym znakomicie się parkuje mimo prawie 5 metrów długości. Wspomaganie działa komfortowo, zmienia się w zależności od prędkości jazdy. Słabo natomiast reaguje na koleiny.
3,0
~hammet1
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
No niestety zawieszenie bez modyfikacji zachowuje sie jak zwykła limuzyna, czyli miekko i dostojnie sie jedzie. Raczej nie poszalejemy na łukach, bo czuć przechyły karoserii. Zawieszenie całkiem wytrzymałe o ile stosujemy oryginalne części. NIE POLECAM STOSOWANIA ZAMIENNIKÓW! Miałem przygode z wahaczami przednimi i już wiem, że na zawieszeniu nie należy oszczędzać i tylko oryginalne części ładować!
Dziennik kosztów dla Opel Omega B Sedan
Średni koszt przejechania 100 km
52,00 zł
6,8
l/100km
15,3
l/100km
14,6
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Adam
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
Samochód bardzo przyjemnie się prowadzi. Ze względu na tylni napęd manewrowanie takim kolosem to czysta przyjemność. Parkowanie nie stanowi żadnego problemu. Omega ze względu na swoje przeznaczenie uwielbia dłuższe trasy - prowadzenie tego samochodu to czysta przyjemność, jest niesamowicie komfortowa. Oczywiście jeśli traficie na egzemplarz, który posiada zadbane zawieszenie.
Opel Omega B Sedan