Szukaj

Lista ocen Opel Tigra I 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW 1994-2000 (77) - Silnik

Na liście zabraknie 74 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Marcel
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
posiada silnik 1.4 16V 90KM mysle, ze jest to optymalne rozwiazanie do tego autka biorac pod uwage mase pojazdu i jego gabaryty. Nie jest to bolid Formuły 1 ale do nomalnej miejskiej jazdy wystarczy. Niestety trzeba siliczek wysko krecic, budzi sie przy ok 3750 obr/min i wtedy zaczyna zdrowo ciągnać do przodu. Zaskakuje jazda na autostadzie,gdzie przy predkości 120-130km/h po dodaniu gazu na 5 biegu autko nie ma zadyszki i ciagnie "zdrowo" do...
5,0
~Vinman
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Silnik jest bardzo w porządku.Starcza do dynamiczej jazdy w tym aucie (co niektórzy twierdzą że jest słaby ale trzeba wiedzieć jak go kręcić, to 16V dlatego zaczyna żyć szybko od ok. 3200 obr./min). Chodzi równo, w miarę cicho nawet powiedziałbym że na jak auto coupe za cicho:)Elastycznościa może onieśmielić nowoczesne auta: przy 120km/h (na 5 biegu)szedł łeb w łeb z nowym Paskiem 2,0 TDI (na 6 biegu) także nie można powiedzieć że nie jest...
5,0
~Natalia
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Silnik niestety musiał przejść odnowę, ponieważ padł zaraz po tym jak go kupiłam, jednak przypuszczam że pewnie samochód nalatał duuużo więcej niż pokazuje licznik. Teraz natomiast działa bez zarzutu. Nie kopci, nie bierze w ogóle oleju, choć przejechałam nim już ponad 40tys od remontu silnika w zaledwie rok, za co jestem z niego dumna bo wcześniej pił jak smok. Pracuje cicho i równo.
5,0
~ZeteS
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
90km przy 1400cm3 to naprawdę dobry wynik. Do 2,5tys autko jest troszkę mułowate, tzn. zwyczajna osobówka, ale od 3 tys w górę pojazd dostaję niezłego kopa, Silnik można wkręcić spokojnie do 6,5tys. Jak już wcześniej napisałem przy troszkę wyższych obrotach silnik jest bardzo elastyczny. Silnik chodzi dość cicho tak do 3tys, od 3 tys zaczyna troszkę wyć, tzn. zachowywać się głośno.
4,0
~direct4
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Powinno być przeciętnie ale za dynamike daje dobrze.Ogólnie przyśpieszenie niezłe prędkośc max.jaka mi sie udało osiągnąć to 195 wiec jak na 1.4 bardzo dobra ale kultura pracy tragiczna...falujące obroty,zapiekające sie zawory czy coś w tym stylu(ponoć przypadłość ecoteców),co 6 miesięcy zawór Egr czyszczony,ogólnie nie najlepiej.Co chwile coś.
4,0
~PACISA19
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Jak na auto sportowe nie jest głośne. Małe ale bardzo ładne wyglądem przypomina droższe. Nawet dużo funkcji jak na ten rocznik. Wyciąga 190km/h bardzo duzo jak na ten silnik:) Ma pare wad bardzo mocno parujace szyby. Duzo pali. ale polecam wiadomo za ta cene nie kupisz lepszego auta!!
4,0
~marcelm10
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
silnik pracuje stosunkowo cicho i równo. Jeśli zapragniemy ostrzejszej jazdy musimy trzymać wyższe obroty, niestety okupione jest to wyższym halasem w kabinie- ale wszystko do zniesienia:)elastyczność 1.4 16V lepsza niż w 1.6 16V(miałem okazję jeździć obydwoma wersjami) jak do tej pory bez większych usterek
5,0
~Vinman
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
Silnik doskonale się sprawuje, ma odpowiednią i wystarczającą moc, do 3,5 tys. obrotów cichy - powyżej przyjemny pomruk:) Elastyczność również na wysokim poziomie - jazda na autostradzie w okolicach 130 - 140 km/h to czysta przyjemność, co ciekawe silnik 1,4 jest elastyczniejszy niż 1,6.
4,0
~czarny07@poczta.onet.pl
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
mam tigre dopiero od 3 m-cy i jak narazie nie zamieniłbym jej na zadne inne auto. niepowtarzalne wzornictwo, niewielkie spalanie przy niekoniecznie delikatnej nodze, dobre trzymanie na zakrętach. odnoszą wrażenie, że każdy kogo mijam oglada sie za mną, tak więc nie tylko minie sie podoba!!!

Usterki Opel Tigra I

Liczba wpisów: 17

Opel Tigra I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~raff88
Opel Tigra I
Coupe 1.4 16V ECOTEC 90KM 66kW
w miare elastyczny, przyśpieszenie powyzej 2500 obrotow dlatego pedał gazu nie jest tak czuły ale ogolne wrazenie pozytywne jak na tej klasy samochod, w pogode gdy jest bardzo gorąco mniej dynamiczy dlatego wkładka filtra z lepsza przepustowoscia musi byc.
Opel Tigra I