Silnik
: spalanie jest rewelacyjne, w Polsce trochę wyższe niż w krajach zachodnich i Skandynawii (dobra infrastruktura)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Trzeba dbać o samochód i na bieżąco wszystko wymieniać. Wtedy nie powinno nas nic zaskoczyć. U mnie tylko dwie poważne awarie na 66 tys km
Wrażenia
4,0
Silnik
Przesiadka z silnika 1.6 75 KM, więc różnica znaczna
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
ESP nawet zimą działa wyśmienicie, ABS bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdżę często w długie trasy, na baku spokojnie robię nawet 1100 km (ale to poza Polską)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaria czujnika doładowania ciśnienia. Brak możliwości przekroczenia obrotów silnika pow. 2200/min. Prędkość max 122 km/h. Powolne przyśpieszanie niczym Fiat 126p (takie zabezpieczenie)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria koła paska alternatora (wykonane z gumy). Duży koszt naprawy. Awaria przy 181 000 przy wcześniejszej sygnalizacji (szybkie nagrzewanie wody, w ostatniej fazie zapalona kontrolka ładowania akumulatora)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 DTI ECOTEC 125KM 92kW
[l/100km]